Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ELOLINTUJEN TORTAI~~

24.11.2005 |

Huomenta kaikille!

Piti aloittaa pino kun kerrankin ehdin.

Plussia satelee yötä myöden eli Onnittelut Hupunalle ja tervetuloa porukkaan =) Ymmärsinkö oikein , että olet vm-76? Minä myös. Aivan loistava vuosikerta jos saanen kehua ;)

Nyt kysyisin teidän mielipidettä eli Jos oletetaan, että mulle on luvattu 2 testiä/ kierto ja sitten toinen niistä testeistä jää käyttämättä kun täti rynnisti käymään niin onko mulla seuraavassa kierrossa käytettävissä 2 vai 3 testiä???

Tästä ollaan leikkimielisesti väännetty miehen kanssa kättä. Heinäsirkoissa kerroinkin kuinka mulla esikoisen aikaan pääsi testaaminen " karkaamaan käsistä" . Testejä kului ja kului ja sen takia mies on kiusannut mua " testikatolla" .

Mun mielipidettä asiaan on tietenkin turha kysyä =) sanoin isännälle, että täältä saisi puolueettoman vastauksen :)

Sää näyttää sateiselta täällä etelässä joten sateenvarjot aamulla matkaan :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pubu: tietysti sulla on 3 testiä käytössä tässä kierrossa, säästetty testi on ansaittu testi (vai miten se yksi mainos radiossa menikään... :)), hö..tietty!

Suuren suuret onnittelut uusille plussanneille -hupuna oli ainakin yksi onnellinen!

Ilma on mitä kurjin, tosi synkkä, mutta onneksi jaksaa silti hymyilyttää. Vedin työhuoneen verhot alas asti kiinni ja sytytin kynttilöitä tänne -joulufiilis tuli heti ja synkkyys unohtui.

Mietittiin eilen miehen kanssa, että saas nähdä kuinka nyt sitten (jos ja kun /toivottavasti kaikki menee hyvin) käy mun kanssa, kun vauva syntyy kesällä. Esikoinen syntyi marraskuussa keskelle pimeyttä ja muhun iski kauhia synnytyksen jälkeinen masennus. Se oli aika rankkaa, kun vaan itketti, vaikka kaikki oli hyvin. Vauva oli onneksi erityisen kiltti ja helppo, mutta silti tuntui että kaikki kaatuu niskaan. Ei kiitos enää sitä mulle, nyt haluaisin nauttia täysillä. Mun mielialaan vaikuttaa niin suuresti se valo ja kesä. Ja ei kai se ole sanottu, että sitä joka raskauden jälkeen sitten masentuisi... kun ekassa kävi niin... Täytyy tsempata. Kellään muulla omakohtaista kokemusta tuosta masennuksesta?

Tupakanpoltosta (hyi!). Itse lopetin sauhuttelun, kun sain tietää odottavani esikoista ja se on pysynyt tumpattuna. Sitä biletupakointia olen jonkin verran harrastanut tässä välissä sitten, mutta se on jäänyt siihen kerran kuukaudessa, eikä ole tehnytkään mieli muuten. Nyt taas loppui sekin. Vauva on paras motivaation lähde tässäkin! Tsemppiä ja voimia kaikille lopetteleville! Se on hyvä päätös se!!

Vierailija
2/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toinen päivä menossa ton sauhuttelun lopettamisen kanssa ja se valtaa ajatuksia nyt enemmän kun vauva kuume, mikä on toisaalta ihan hyvä.Ei jaksa tutkii kropan joka tuntemusta, olla varma siitä että on raskaana ja sit pettyä kun täti tulee.No joo kyllä ehkä kuitenki vähä tulee mietittyä noitakin.En edes muistanu mikä kp tänään oli.Piti laskea ja sehän on 22/27-31.Tuntuu kyllä muisti tekevän tepposia.Taitaa olla tolla lopettamisella osaa asiaan.Plussaonnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen aamu alkaa plussauutisilla,tai siis eilisiähän nuo olivat,mutta kun en enää illalla käynyt koneella,niin...

[color=red][size=3]♥[/size][/color] Onnea,onnea Hupunalle!

S@ndelle ja Tarulle pahoittelut tädistä. Se ryökäle on mullakin täällä edelleen vaivoina,niin ettei pääse edes ukko-kullan kanssa peuhaamaan. Mutta plussataan sitten Joulupyhien aikaan oikeen urakalla :D

Ja Pantouflella tiedossa jo eka ultra sit kun me loppukuulaiset vasta piinaillaan :) Mukavaa,kun käyt täällä yhä etkä jätä meitiä, väki kun tuntuu aina kaikkoavan heti sen plussan jälkeen ja lopulta oon täällä ihan yksin...

Täällä sataa rajusti vettä. Toivottavasti ei menis sähköt. Mulla on se pipariurakka tänään edessä :D

Vierailija
4/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein testin ennen miehen töihinlähtöä, plussaa näytti, nyt kp27/28, eli siis rv 3+5, meille tulee pikkukakkonen. Haastelenpa muitakin plussanneita mukaan omille sivuillemme http://groups.yahoo.com/group/elolinnut2006/ jaetaan kokemuksia. Myäs paria modea kaivataan, tää on mun eka perustettu keskusteluryhmä joten apua kaivataan... Onnea plussanneille!

Vierailija
5/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hupuna ja Iitu78!!!

Pubu: toivotaan että tässä kierrossa tarvitset sen yhden testin vaan ja joka näyttää plussaa ;)

Oma napa; Sain sen haamun alkuviikosta Aconin testillä ja tänä aamuna ei mennyt kahvi enää alas, eli selkeitä raskauden merkkejä ilmassa. Lauantaina on sitten se virallinen testipäivä.

Vierailija
6/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut kirjoittaa kuin kerran, mutta lueskellut olen ahkerasti kuulumisianne. Onnea kaikille plussanneille Elolintusille ja tsemppiä vielä odotteleville!

Itselläni vaihtui tänään kierto, vaikka jo pientä toivoa elättelinkin, niin sieltä se täti vaan ryminällä tuli.. :/ Toisaalta, vasta ensimmäinen kierto eikä suuria odotuksia, kun otettiin varaslähtö eikä oikeastaan edes vielä " panostetttu" kovin.. Joten ei tässä nyt kovin pettynyt osaa olla. Nyt virallisesti yritys käyntiin ja vielä pysyin Elolintusissakin mukana, kun toivotuksi la:ksi vaihtui 31.8. :) Joten joululahjaksi toivoisin oikeastaan vain yhtä asiaa... :)

Mukavaa viikonjatkoa kaikille ja plussaonnea tarvitseville! :)

Jedelede

Vierailija
7/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että plussia tälleesti satelee oikein roppakaupalla <3

Meillä on tänään jännät päivät, ne hiton testit ei olleet vieläkään tuol postilaatikossa kun vein ukon töihin, joten ainakin aamupissasta jäi tänään testaamatta :( Mut tänään on kp 29/29, eli jännitys tiivistyy :)

paljon plussasäteitä kaikille ++++

Vierailija
8/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en näytä saavan plussaa edes ovistestiin :( Alkaa jo pikkuhiljaa masentaa tää testailu, kp nyt 18-28/38 ja 5 pv oon testaillut eikä vieläkään ovista näkyvissä :( :( :( Joka päivä testiin ilmestyy kaks viivaa, mut tulosviiva tosi haalea... No onneks tilasin niitä 14 kpl eli eivät ihan heti lopu kesken!

Jotenkin tää ilmakin on taas niin masentava & ankea........ Taidan alkaa siivoamaan että saan jotain muuta ajateltavaa... ja kohtapuolin taas työtkin kutsuu... Toivottavasti teillä muilla on tänään paremmat fiilikset!

Vierailija
9/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testit tuli ja negahan sieltä pätkähti, ei haamun haamua... :( Nyt sit odotellaan tätiä että pääsee uuteen kiertoon yrittämään. En vaan jaksa ymmärtää sitä haamua joka muutama päivä sitten testissä näkyi, voipi tietty olla että se ei sit pysynyt kyydissä vaan.

Harmittaa, mutta ei nyt ihan mahottomasti sentään, toivon oon kyl jo menettänyt tään kierron osalta. Seuraava la menis sit tuonne syyskuun puolelle, mutta pinoudun nyt tänne vielä kuitenkin kun on tutut ihmisetkin ja kaikkee :)

Poju, tsemppiä röökilakon kanssa, mie alotin taas tänään uusin voimin lakkoilemaan kans, kyllä me siihen pystytään :D

Vierailija
10/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja piristyksiä nuo toisten plussauutiset muuten niin harmaaseen päivään. Kaikki lumet on sulaneet ja päivä on todella pimeä. Kirjoittelin eilen että kaikki joulufiilikset meni lumien myötä mutta piipahdin kaupungilla ja mukaan tarttui jo muutama joululahja. :) Eli hyvin joulutunnelmissa olin, kun kerran jo lahjojakin löysin.

Taitaa meitä joulun alla jännittäjiä muuten olla useampi täällä elolintusissa vaikka paljon on jo plussaajiakin tullut. Mikä olisikaan parempi lahja kuin plussa testiin! :)

Joku kyseli aiemmin tuosta, että tietääkö mies täällä palstailun. Meillä tietää että käyn täällä sivuilla, mutta en tiiä tietää et kuumeilupuolella. Ainakin sen tietää että taaperopuolella tulee joskus juttuja luettua. Mutta jotenkin pidän tätä vaan mun juttuna, luulen et mieheni pitää liikana vouhotuksena. :)

Mutta edelleen ++++tuulia puhallellaan, josko se tarttuisi meihin loppuihinkin. :)

Anmari kp kp5/27-29 (jes, huomenna täti starttaa matkoihinsa!)

Vierailija
11/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussaneille!!!! ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa masuasukeille.

Meille ei taida elolintusta sittenkään tulla. Eilennä illalla/ yöllä alkoi pieni vuoto jota luulin normaaliksi (pojan kanssa tuli samanlaista) ja nyt vuoto on tänään vaan runsaantunut. Nyt seurailen vuotoa, mutta toivon olen jo melkein menettänyt =(

Tuntuu niin pahalta ja oikeastaan vaan itkettää.

Mutta nyt menen lepäilemään kun pojankin sain äsken päikkäreille.

Öttis

Vierailija
12/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta sun puolesta,ihan itku tuli :`( Kunpa se olis joku ohimenevä vuoto ja saisitte sen vauvan!!! Voimia sulle ihan hirmusti! )))halaus(((

Vierailija
13/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita levätä ja ottaa iisisti tämä ilta, jospa vuoto vielä loppuis eikä se oliskaan mitään sen vakavampaa *toivoo peukut pystyssä ja sormet ristissä*

On se luontoäiti vaan niin ihmeellinen. Miksi näin pitää käydä? Miksi toiset ei saa vauvaa ollenkaan ja miksi toisilta se otetaan pois kesken? Mikähän ihme tarkoitus silläkin on...??? En ymmärrä.

eipä muuta tälläerää mielessä,

äk

Vierailija
14/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pikainen tervehdys vain tänään, kiirettä pitää. =)

KJ25

Vierailija
15/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttis:Voimia sulle! Kun odotin poikaa mulla oli noita vuotoja enemmänkin.Ei mitään pikku tiputtelua vaan verta tuli kunnolla.Tossa se nyt kuitenki leikkii.Eli aina noista vuodoista ei voi mennä sanomaan mitään.Toivotaan parasta!

Vierailija
16/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis menossa kp11 ja jännään, että tapahtuuko ovis vihdoinkin. Ainakin sellasta kipua on ollu nyt molemmilla puolilla " munasarjoissa" jo pari päivää. Toisaalta tulee mieleen, että johtuuko clomeista... siis et jos ne onkin vaan pelkkiä sivuoireita niistä pillereistä, eikä follikkelin kasvukipuja...

Viimeeks siis ei tapahtunu mitään, mutta nyt otinkin tupla annoksen clomeja.

No testejä tehdään ja petiin pitäis mennä....toivottavasti tärppää...

Vierailija
17/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi paljon voimia Öttikselle! Älä nyt kuitenkaan vielä menetä toivoasi, jos se vuoto vaikka siitä vielä loppuisi ja selviäisit säikähdyksellä. Käyhän sitten kertomassa kuulumisiasi kun tiedät enemmän. *hali*

Ja sitten onnittelut kaikille plussanneille!!! En ehtinyt lukea ajatuksella kaikkia viestejänne, joten nimimerkit unohtuivat matkalla, mutta onnea ihan jokaiselle!

Huomenna ollaan koko päivä ihan vaan kotona, ja kunhan saan neidin päikkäreille niin keitän kahveet ja istahdan koneen ääreen oikein pitemmäksi aikaa lueskelemaan kuulumisianne. Tämä viikko on ollut oikeata härdelliä, mutta toisaalta eipähän tule sitten niin hirveesti mietittyä näitä vauvajuttuja ja aikakin menee nopeemmin. Mutta nyt on lähettävä laittamaan esikoiselle iltapalaa, huomiseen!!!

Illan jatkoja toivottaa LeiMu

Vierailija
18/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon voimia Öttikselle, toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin...

Ite kävin tänään terv.keskuksessa testissä ja se oli nega. Nyt alkoi just hetki sitten kuumottelemaan poskia kun istuksin tässä koneella tekemässä koulujuttuja, ja mittari näyttää 36,8, yleensä kauheen säännöllisesti ollut 36,6. Ei kai mulla mikään ovis nyt sitten iske päälle kun olin varautunut ens maanantaina vaatia lääkäriltä menkkojen käynnistämistä........ Hämää se, ettei sitten tiedä olisko jotain ollut tapahtumassa, muttei vielä näy testissä. No katsotaan nyt mitä lekuri sanoopi.

Onnea kaikille plussanneille oikein rutkasti, ja lähettäkääpäs tännekin päin vauva-pöpöjä!

Saunaan lähtevä M-H

Vierailija
19/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi öttis, iso hali sulle ja kovasti voimia! Niinkuin muutkin on sanoneet niin eihän se oo oikeesti kovin harvinaistakaan tuo vuotaminen alkuraskaudessa.

Kaikki peukut pystyssä sulle, että vuoto loppuu eikä säikyttele sua suotta!

pubu! Ehdottomasti kolme testiä sanon minäkin!

Kauheessa kiireessä tulin tähän naputtelemaan. Me ollaan oltu koko päivä jouluostoksilla ja sitten jouduin menemään vielä lääkäriin tässä illalla. Liukastuin prisman käytävällä jonkun tiputtamaan dödöön ja revähdytin siinä sitten nilkasta nivelsiteet yms muuta pientä. Mielenkiinnolla oottelen, että mitä aikovat mulle korvata. Toki lääkärimaksut yms joka tapauksessa, mutta lupasivat muutakin.

Kyllä oli nimittäin komea lento.. Onneks en ollu raskaana tai vauva sylissä ja onneks se ei sattunu kenellekään muulle joka ois ollu raskaana tms.

Nyt pitää kipasta nukutuspuuhiin, palaan vielä illemmalla.

Vierailija
20/21 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan öttis, että ei ole sitä pahinta vuotoa. Mä vuosin kuopuksesta monta siteellistä ja olin vuorokauden sairaalassa vuodelevossa ja kyllä sieltä vauva tuli, jota pidän kyllä vieläkin ihmeenä.

Se vuoto oli aivan kauheeta, kun siteellinen hurahti kerralla :(

Viikkoja oli jotain 6+ kasassa.

Ja kesällä taas keskenmeno alkoi ihan pikkuruisella tiputtelulla ja vuoto oli aika niukkaa, mutta oli keskeytynyt tosi varhasessa vaiheessa jo.

Mutta toivotaan parasta sulle!

Niin ja paljon onnea taas uusille plussaajille!

Huomasin että täällä onkin melkein kaikki tosi tuoreita alottajia ja plussia satelee, se luo kyllä toivoa itteensäkin :)

Mua harmittaa kun kauhee lentsu iski päälle ja mulla kun oli vielä aikeina varmistella tänä iltana, mutta ei kyllä innosta kun hyvä että henki kulkee :(

Ja siksi meinasin tuota varmistusta, kun minä hölmö kävin lukemassa että jos limaa tulee useampana päivänä, niin ovis on todennäkösesti just vikana limapäivänä, arghh!

Ja eilen kun oli vielä täys lima päällä ja tiistaina puuhailtiin.

No pitää vaan toivoa et ois nyt tuurit kohallaan....

Ja nukkumaan ihan kiltisti.