Muhun vetoaa androgyynit ja "naismaiset" miehet
Kommentit (87)
No mistä vitusta se nyt kertoo?
Tykkää joku mieskin miesmäisistä naisista. Maailmassa on mieltymyksiä miljoonittain.
Olet vahva ja itsenäinen nainen, joka ei kaipaa ns. suojelijaa.
Hei mua kans! Hoikat, pitkätukkaset miehet joilla on sellanen tietynlainen söpö naama on hot. :D
Täällä kans, sais olla meikkiäkin :D miesmäiset korstot lähinnä vaan pelottaa, vaikkei mulle ole mitään ikävää sattunut.
Mä taas tykkäisin miehekkäistä miehistä mutta aina oon päätynyt seurustelemaan androgyynien, hoikkien tyyppien kanssa. Mistähän se kertoo? :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:17"]Mä taas tykkäisin miehekkäistä miehistä mutta aina oon päätynyt seurustelemaan androgyynien, hoikkien tyyppien kanssa. Mistähän se kertoo? :D
[/quote]
Yksi entinen on tätä nykyä homo, unohtui mainita. Itse olen myös naisiin suuntautunut jos sillä nyt on mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:08"]
Hei mua kans! Hoikat, pitkätukkaset miehet joilla on sellanen tietynlainen söpö naama on hot. :D
[/quote]
Oi, just tuollaiset. Ja kaikki meikkaavat androgyynit rokkarit on nam. :p Kaipaan 80-lukua ja 90-luvun alkua, kun androgyyniys ja pitkät hiukset miehillä oli enemmänkin muodissa. Ihan jo pikkutyttönä tykkäsin pitkähiuksisista miehistä, eikä se ole aikuistuttua hävinnyt mihinkään.
Kiva, etten ole tämän ihanteeni kanssa yksin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Sami Aaltonen nuorena: http://img.yle.fi/uutiset/arkisto/article5005481.ece/ALTERNATES/w580/Tarja+Smura+ja+Sami+Aaltonen
Niin söpö, etten kestä. :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Oi, just tuollaiset. Ja kaikki meikkaavat androgyynit rokkarit on nam. :p Kaipaan 80-lukua ja 90-luvun alkua, kun androgyyniys ja pitkät hiukset miehillä oli enemmänkin muodissa. Ihan jo pikkutyttönä tykkäsin pitkähiuksisista miehistä, eikä se ole aikuistuttua hävinnyt mihinkään.
Kiva, etten ole tämän ihanteeni kanssa yksin.
[/quote]
Esim Olli Herman?
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaiset naiset yleensä tuntevat vetoa vässykkämäisiin ja feminiinisiin miehiin. Osaisiko joku valaista? Itse en voi olla viehättynyt miehestä, ellei se näytä mieheltä ja ole miehekäs.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:40"]
Esim Olli Herman?
[/quote]
Ollikin on ihan kuuma kieltämättä, mutta ehkä tykkään enemmän hoikemmista rimppakintuista, enkä välttämättä noin lihaksikkaasta. Esim. Ola Salo on ja Ville Valo nuorena on hot. :p
Kertokaas mammalle että mitä se miehekkyys oikein pitää sisällään. Pitääkö miehen olla 100+ kiloa, isot lihakset, karvainen ja vähän tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:42"]
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaiset naiset yleensä tuntevat vetoa vässykkämäisiin ja feminiinisiin miehiin. Osaisiko joku valaista? Itse en voi olla viehättynyt miehestä, ellei se näytä mieheltä ja ole miehekäs.
[/quote]
Suomi-naiset on niin itsenäisiä ja vahvoja, etteivät tarvitse suojelijaa, vaan tasavertaisen kumppanin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Suomi-naiset on niin itsenäisiä ja vahvoja, etteivät tarvitse suojelijaa, vaan tasavertaisen kumppanin.
[/quote]
Kyllä minäkin haluan tasavertaisen kumppanin, mutta ei se poissulje sitä että se voisi myös olla miehekäs. Olen heteronainen ja kiinnostunut miehistä, en siis mistään androgyyneistä miehen ja naisen välimaastossa olevista neideistä. En koe mitään seksuaalista mielenkiintoa sellaisiin.
Niin minuunkin! En tuedä, mistä kertoo.