Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahat vähissä! ei hitsi mistä mä alan karsimaan menoja?

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan menee yllättävän paljon "ylimäärästä". Laadusta ei tarvii kauheesti tinkiä.

kaikki ylimääräset hömpötykset pois (kynsihuollot, ripset, baarireissut, leffakäynnit yms yms yms)

Vierailija
2/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaupassa töissä ja tilille ostaminen on helppoa ?=/, eväät mukaan ja perusaineksia... vois karppauksen unohtaa vähäks aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat kauneusjutut pois - ripsipidennykset, kynnet jne. Vain perustarpeet, muut jäihin. Katsot vaatekaappisi läpi ja teet ostolakon, ostat vain välttämättömät pikkarit ja aluspaidat. Suunnittele budjetti ja pysy siinä. Katso Marttojen sivuilta, miten taloutta suunnitellaan.

Vierailija
4/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata kun ei tiedetä, mihin sinä käytät rahojasi.

Itse tiedät parhaiten, mikä ostoistasi on sellaista, jota et välttämättä tarvitse.

Vierailija
5/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan menee yllättävän paljon "ylimäärästä". Laadusta ei tarvii kauheesti tinkiä.

kaikki ylimääräset hömpötykset pois (kynsihuollot, ripset, baarireissut, leffakäynnit yms yms yms)

uutiset löytyy ilmaiseksi netistä.

Vierailija
6/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat kauppareissua varten tietyn määrän käteistä, ja lasket että se riittää. Samalla tulee karsittua heräteostokset, ja huomaa miten paljon rahaa menee "turhuuteen".

Vierailija
7/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuta vakuutuksesi, jos sinulla sellaisia on.