Hyvä minä! 81,5--> nyt 75,5
Helmikuusta asti olen karpannut ja muutenkin tehnyt elämäntaparemonttia. Tässä tulos! Olen siis 160 pitkä ja tavoitepaino 62.
Muita elämäntaparemppaajia?
Kommentit (7)
seksihommat tähän nyt liittyy? Joo sain jo ennen lihomistani ja siitä on lapsi todisteena.
ap
Olen ihan samanpituinen ja paino pyörii tuossa 80-82 välillä, pyörinyt jo ainakin viimeiset 5-6 vuotta.
Miltä tuntuu, huomaako vaatteista, liikkumisesta?
Tsemppiä jatkoon!
Vähän historiaa. Painoin vajaat pari vuotta sitten sen 62. Sitten tuli lapsi ja kilot. Nyt olen selvinnyt suurimmasta väsymyksestä ja valmis laihduttamaan.
Nykyiset vaatteet ovat liian isoja ja vanhat vaatteet vielä liian pieniä. Mahaläskit on se ongelma. Ei mene vetoketju housuista kiinni.
Mahasta ja rinnoista :( huomaa laihtumisen.
Itse huhtikuusta laihtunut 106 ---> 97 (pituus 180 cm), senttejä lähtenyt joka paikasta 6-7 cm ja parasta tässä on että vaikka on vielä kovasti pudotettavaa niin ei ole kuitenkaan sellainen pöhöttyneen näköinen. Ennen ruokavalio oli ihan oikeasti pelkkää roskaruokaa ja karkkia ja painon olen saanut nyt tippumaan ihan pelkästään sillä, että syön normaalia kotiruokaa, säännöllisesti 5 krt päivässä. Herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa ja silloinkin kohtuudella.
herkuttelupäivä ja samalla kuitupäivä. Hyvin jaksaa kun tietää, että joskus sa myös herkutella.
Minäkin aloitin perus kotiruualla, mutta kun kokeili karppaamista ja jäin koukkuun. Näläntunne katoaa ja maha pysyy pitkään tyytyväisenä (ilmeisesti rasvan ansiosta). Sopii minulle.
Kaikki kilot ovat tippuneet pelkästään hyötyliikunnan kanssa.
ap