Millaisesta aikuisesta ihmisestä ei löydy googlella mitään tietoja?
Eikö nyt edes joku työhön liittyvä tieto luulisi löytyvän?
Kommentit (27)
että kaimoja on kymmeniä ja juuri minua koskevaa tietoa on vaikea löytää.
Pakoilen rikollista ja minua uhkaillutta exää, olen mm. Vaihtanut nimeni ja salannut tietoni. Mitään fb-tiliä tai vastaavia ei tosiaan ole. Vanhalla nimelläni minusta löytyy jotain vanhaa tietoa googlettamalla, uudella ei mitään.
Olen 37 v akateeminen ylempi toimihenkilö.
Olen ässän kassa eikä harrastuksistakaan ole nettisivuja nimien kera, en ole luottamustoimissa ja numeroni ja osoitteeni on salaisia. Myös fb:ssa olen laittanut google-hakuun kiellon.
että minulla olisi Badoo-profiili. Ja tuossa Badoo-tiedossa ikänikin on täysin väärin:(
koska vahdoin nimeni ja olen yrittäjä, yritys löytyy uudella nimellä, vanhalla ei löydy mitään ja sekös vanhoja koulu ym kavereita vituttaa kun eivät voi stalkata.
Oman perheen tietoja löytyy enemmän harrastusten kuin työn vuoksi, sekä yritys- ja luottamustehtävien vuoksi.
Jos ei ole koskaan eläessään ollut
- urheilukilpailujen, koiranäyttelyn tms. julkisessa osallistuja- tai tulosluettelossa
- ei ole hakenut julkisia virkoja, ollut luottamustehtävässä esim. koulun johtokunnassa tai tehnyt muuta sellaista, joka olisi mainittu jossain julkisessa pöytäkirjassa tai uutisessa
- ei ole antanut lupaa julkaista nimeään ylioppilaan, koulusta valmistuneena tms
- ei ole yrittäjän tai missään muussa sellaisessa, josta tietoja yleensä löytyy
sekä nimi, että osoite =(