Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heppo vai Brandos -kenkäkauppa netissä?
01.07.2012 |
Olen ensimmäistä kertaa tilaamassa kenkiä netitse. En tunne kumpaakaan firmaa. Haluamieni kenkien hinta on sama molemmilla toimittajilla. Tarvitsisin kengät 10 päivän sisällä kotiin.
Kumpi (vai molemmat) on luotettavampi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tilasin syyskuussa sieltä neljät kengät. Kesti kaksi viikkoa, niin sain tästä tilauksesta yhdet kengät. Ihmettelin ja olin heihin yhteydessä. Sanoivat, että tilauksessa on ollut sekaannus ja että noita muita kenkiä ei enää ole varastossa. Pahoittelivat ja lähettivät lahjakortin. Palautin nuo yhdet saamani kengät. Myöhemmin yhhdet neljästä tilaamastani parista alkoivat kummitella ja sain niihen liittyviä viestejä tilauksen peruuntumisesta yms. Olin heihin yhteydessä ja taas pahoiteltiin ja sain lahjakortin...
Kaiken huippuna nyt sain laskun koskien kolmea paria tilauksessa olleita kenkiä. Kerroin mitä on tapahtunut, niin he vaativat kuittia palautuksesta. Vaikka eivät niitä kenkiä koskaan lähettäneet! Siis niin käsittämätöntä sekoilua heidän taholtaan, että en enää koskaan tilaa yhtään mitään, ja neuvon, että jos tilaat, niin pidä tarkkaa kirjaa kaikesta, vaadi postista kuitit ja valokuvaa varmuudenvuoksi kaikki.
Minä sain tahtoni läpi kun huusin riittävän lujaa puhelimeen.