Rakastan vielä ex -miestäni, vaikka se petti
exäni petti useasti minua netissä ja myös tosielämässä juoksi muiden naisten perässä. Hän oli lisäksi reissutyössä ja työ on hänelle kaikki kaikessa, ei halunnut uhrata työtään tai vaihtaa työpaikkaa perheemme vuoksi. Oikein mitään ei voinut tehdä yhdessä, kun hän oli aina töissä ja minä sitten lapsen kanssa kotona. Kun hän oli niin paljon poissa, epäilin häntä enemmän ja minusta tuli tosi mustasukkainen ja vainoharhainen ( jota en missään tapauksessa halua olla ).
Kun hän oli kotona, meillä meni toisinaan hyvin ja teimme asioita perheenä. Hän huolehti paljon kodin asioista ja hoiti kaikki " miesten hommat" ja aika lailla vastasi taloudestamme, kun itse olen melko pienipalkkainen. Hän myös halusi lähteä kanssamme lomille aina välillä. Mutta sitten oli toinen puoli - kotona ollessaan hän vietti hirvesti aikaa tietokoneella ja myös ryyppyreissut olivat tuttua puuhaa.
Päätin erota ja nyt olemme olleet muutaman kuukauden eronneita, emme asu yhdessä emekä pidä paljoa yhteyttä muissa kuin lasten asioissa. Miksi minulla on kauhea ikävä ex -miestä, on päiviä, joina itken tosi paljon ja muistelen kaikkia yhteisiä juttujamme. En pääse yli erosta ja mietin koko ajan yhteenpaluuta, enkä myöskään kestä ajatusta miehen uusista naisystävistä. Minulla olisi vientiä ja välillä tulee treffipyyntöjä, mutta kukaan ei kolahda samalla tavalla kuin entinen mieheni. Rakastan häntä edelleen. Mitä teen ??
Kommentit (6)
ehkä rakastan tunnetta, mutta tiedän, että suhde ei toimi, enhän muuten olisi eronnut.
kiire ei ole, mietin vain, enkö ikinä pääse tästä yli ja kauan tämä prosessi voi kestää? Kokemusta ei ole mistään muusta erosta, olen aika nuori vielä. Olen panostanut suhteeseen hirveästi, yrittänyt antaa anteeksi ja ymmärtää ja luoda yhteistä kotia ja elämää oman hyvinvointini kustannuksella. Sen takia harmittaa, että kaikki loppui sitten näin.
AP
Minulla kesti 4 vuotta eron jälkeen, ennen kuin aloin kiinnostua uudelleen vastakkaisesta sukupuolesta ja suhteesta. Aikansa se ottaa, anna haavojen arpeutua, ettet vie niitä uuteen suhteeseen uuden miehen taakaksi.
jos erosta on vasta joitain kuukausia. Erosta toipuminen vie 1-3 vuotta. Alle vuoden et selviä.
Nopeiten toivut, kun luovut toivosta kokonaan. Älä toivo hetkeäkään, älä missään tilanteessa, että suhteenne palaa ennalleen. Niin kauan kuin elättelet toivoa, siirtyy toipuminen eteenpäin.
been there done that
kakkonen on oikeassa. Älä ryhdy mihinkään suhteeseen ennenkuin olet täysin toipunut erosta. Kiität itseäsi siitä jälkeenpäin.
Olen luullut olevani toivoton tapaus kun vain ajattelen häntä koko ajan. Hyvä vaihe oli tuossa n. kuukausi sitten, tunsin itseni energiseksi ja ajattelin selviäväni ilman häntä. Mies itse sanoo nyt, että haluaisi pelastaa vielä liittomme, mutta en suostu enää asumaan hänen kanssaan, koska en halua että samat ongelmat tulevat taas esiin.
AP
rakastaa sitä rakkauden tunnetta ja niitä hyvän olon asioita, joita miehesi teki. Ne tunteet on vain paras hyväksyä. Ei se tarkoita, että haluaisit miehesi takaisin.
Ei uuteen suhteeseen tarvitse rynnätä, ennen kuin on valmis ja ennen kuin todella on kiinnostunut ko. tyypistä. Vai onko sinulla jokin kiire?