Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Et kiihota mua"

Vierailija
01.07.2012 |

Siinä miehen vastaus seksittömään liittoomme.

Jes.

Meillä on kolmevuotias lapsi ja aviossa ollaan oltu jo hyvän aikaa. Raskaus toki muutti vartaloani ja haluaisinkin repiä aikaa itselleni, että saisin kroppaani parempaan kuntoon. En kuitenkaan usko, että kroppani on ainut asia, joka vaikuttaa mieheni haluihin. Meidän pitäisi puhua paljon enemmän...muustakin kun töistä ja kotiaskareista..

Ei me olla mitään seksihirmuja kumpikaan oltu ikinä, mutta molemmille on kuitenkin läheisyys tärkeää.

Voiko toista ihmistä rakastaa jos et halua häntä seksuaalisesti..? En kuitenkaan halua liittoa "veljen" kanssa..

Vieläkö meillä on toivoa..en tiedä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavampi olet nyt kuin suhteenne alussa?

Henkilökohtaisesti en koe naisen pientä pyöreyttä ollenkaan pahana ja sellainenkin voi olla oikein seksikäs ja haluttava. Muodot eivät siis ole pahasta, mutta jossain tulee se raja vastaan, kun kiloja kertyy, että muodot muuttuvat muodottomuudeksi.

Ja tietysti aikaa myöten on aika luonnollista, että se kovin kiima kumppaniin hieman hyytyy, mutta kyllä nyt sellaista 4..6 kertaa kuukaudessa tahtiin pitäisi jokaisen uhrautua. Seksi kuitenkin tapaa kuulua parisuhteeseen.

Vierailija
2/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. 10kg on tullut vuosien mittaan mutta "hyviin" paikkoihin, rintoihin, ja peppuun, ja mies pitää juuri sen tyyppisistä naisista..

En tiedä miten uskaltaisin ottaa tämän aiheen vielä puheeksi. Pelkaan varmaan että paljastuu vielä muutakin. Toisia osapuolia ei kuulemma ole, mutta eihän kukaan voi elää ilman seksiä..?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten uskaltaisin ottaa tämän aiheen vielä puheeksi. Pelkaan varmaan että paljastuu vielä muutakin. Toisia osapuolia ei kuulemma ole, mutta eihän kukaan voi elää ilman seksiä..?

Ap

Tilanne ei ole sinusta hyvä ja epäilemättä se tyytymättömyytesi, kenties tiedostamattasikin, heijastuu myös mieheesi. Ja tämä ei ainakaan lisää hänen halujaan, joten olette oravanpyörässä.

Joten ei tässä ole mitään vaihtoehtoa, teidän pitää puhua asia lävitse. Puhumisella on muutoinkin ihmeellinen voima, sillä se puhdistaa ilmaa ja keventää oloa. Sanoisin, että koittakaa saada lapsi jonnekin illaksi hoitoon, varatkaa koko ilta teille kahdelle ja puhukaa. Puhukaa, älkää syytelkö, moittiko, kritisoiko vaan puhukaa.

Itse asiassa seksin merkitys on erilaisille ihmisille hyvinkin erilainen. Joillekin tärkeä, joillekin vähemmän tärkeä ja esim. aseksuaaleille jopa vastenmielinen.

Vierailija
4/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rohkaista mielensä ja aloittaa keskustelu..

Ollaan joskus ennen lasta keskusteltu tunti tolkulla kaikenlaisista asioista (ja tähän väliin sanon, että EN syytä lastamme huonoista väleistämme...)

mutta jotenkin on jäänyt tuo kaikki...

Ap

Vierailija
5/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko itsesi seksikkääksi? mikäli vastaus on ei, se varmaan näkyy olemuksessasi.

käytätkä seksikkäitä alusasuja? entä hajuvettä? flirttailetko? kehutko miestä ? kysymyksiä vois asetella vaikka kuin. Toivottavasti johonkin vastaus on "kyllä"

Vierailija
6/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellessa rakkaus syntyy halusta. Avioliitossa halu syntyy rakkaudesta.

Teillä on taatusti monta muutakin asiaa pielessä kuin pelkkä seksi. Hanki apua vaikka parisuhdeterapeutilta.

Vierailija
7/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta yrittäessä homma meni niin suorittamiseksi, että fiilis koko hommaan hävis. Hoitojen jälkeen saimme 7 vuotta sitten tytön ja olemme edelleen onnellisia yhdessä ilman seksiä. Kyllä asiasta joskus puhutaan, mutta asia ei ole ongelma.

Vierailija
8/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso ongelma tuo seksittömyys...

kumpikaan ei ole tilanteeseen tyytyväinen eikä kumpikaan osaa tehdä asialle mitään.. :(

Ap

Vierailija
9/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi on parisuhteessa kuin kanarialintu hiilikaivoksessa. Eli jos seksielämässä on ongelmia, on se merkki siitä, että suhteessa on ongelmia. Ongelmat heijastuvat ensimmäiseksi seksielämään.

Asian voi korjata! Kokemusta on!

Vierailija
10/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylä- ja alamäkiä. Älä nyt heti heitä kirvestä kaivoon. Kurja tilanne, mutta voi ihan hyvin vielä korjaantua siitä. Tsemppiä!

Vierailija
11/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko itsesi seksikkääksi? mikäli vastaus on ei, se varmaan näkyy olemuksessasi.

käytätkä seksikkäitä alusasuja? entä hajuvettä? flirttailetko? kehutko miestä ? kysymyksiä vois asetella vaikka kuin. Toivottavasti johonkin vastaus on "kyllä"

Minä tunnen itseni seksikkääksi ilman noita juttuja vain sen takia että mieheni himoitsee minua aina. Hän tykkää myös ohimennen halata minua, suudella niskaan, kävellä käsi kädessä ja olla lähelläni. Edellinen istua möllötti koneella ja oli naimisissa pelien kanssa. Ei paljon tehnyt mieli naida kun äijä pyyhki heppinsä ja palasi koneelle panon jälkeen. Eli miehissä on eroa.

Vierailija
12/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä pysty käsittämään..

mä kelpaisin siis mihin muualle vaan, mutta olen jumissa tässä seksittömässä liitossa... :(

kuinka kauan tätä pitää jaksaa...?

jos mies ei suostu parisuhdeneuvojalle tai terapiaan niin mitä ihmettä tässä voi vielä tehdä...

Vierailija
13/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä,

Vierailija
14/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon mä jaksan enään toivoa..

oon kuitenkin miettinyt, odotellut, kysellyt, ihmetellyt ja toivonut jo yli vuoden, että asiat muutuis. Miksi tai miten ne muuttuis...?

ei jaksais...mä oon kuitenkin nainen ja perkele tarvitsen miestäni ja huomiota..

en tiedä onko ukollani oikeesti edes oikeutta olla mustasukkanen mun menoistani (esim.baari-illoista tyttöjen kesken)

jos ei kerran mun kans kiinnosta olla...

Angstaava ap...

Vierailija
15/16 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tartu toimeen. Isket joku ilta hierontaöljyn pöytään ja rupeat riisumaan vaatteita, tai rupeat vaan hieromaan itseäsi? Kokeile jotakin, mutta jos mies perääntyy, syy on siinä.

Vierailija
16/16 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihana, huomaavainen, kiltti ja hyvä isä, juuri kaikkea mitä kumppanilta vois pyytää..

mä tunnen oloni kauniiksi ja seksikkääksi, osaan flirttailla ja käytän kauniita alusasuja ja muutenkin pidän huolta itsestäni..

Ehkä meillä vaan on kipinä kadoksissa mutta jos ei saada sitä enään syttymään niin en näe kyllä muuta vaihtoehtoa kun laittaa lusikat jakoon..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan