Etuovi kohdenumero 6979895, plussat ja miinukset?
Antakaapa hiukan perspektiiviä tuohon kohteeseen :)
Kommentit (11)
Lähinnä tlee mieleen että olisko jotain katto tai vuotovaurioita ennenkuin katto uusittiin ja millainen on alapohjarakenne (kuinka riskitön), mihin nuo sadevedet on rännistä ohjattu (alapohjaan suoraan vai pois talosta, onko patolevyt perustuksissa? Onko vesiputket alapohjassa vai meneekö pinta-asennuksina? (Ikävää jos on alapohjassa ja tulee vuoto (tosin tuollainen käyttövesiputkien muuntoremppa ei ole kallis).
hinta on korkea. Toki tuossa on enemmän pihaa kuin rivarikolmioissa. Kivasti remontoitu, mutta vaikea sanoa millainen se sitten on paikan päällä.
-Katossa on ollut vuoto, joka on korjattu.
-Alapohjarakenne on pienoinen kysymysmerkki
-Sadevesien ohjaus olisi tuossa laitettava kuntoon, ne laskee nyt vain rännistä alas
-ikkunoiden sadevesiohjauksessa on parannettavaa
-Tontti ei ole noin iso, mitä kuvissa, ovat "hoitaneet kaupungin maata" eli laajentaneet nurmikkoa tontin ulkopuolelle
Tosi kiva sisustus tuossa on, mutta itse talon kunnossapito ja rakenne jostain syystä epäilyttää. Lisäksi parketti narisee ja notkuu, seinissä on lasikuitutapetit joista osin puuttuu palanen (ovenpielestä), kylppärirempan on tehnyt myyjä itse eikä sitä ole ammattilainen tarkistanut (kosteusmittauksen mukaan kaikki pitäisi olla ok). Eli jotenkin jäi fiilis, että noita remppojakin on tehty hiukan "sinnepäin", kunhan näyttää hyvältä -periaatteella.
- en tykkää katosta, raskas kaikkine palkkeineen ja urapaneeleineen
- autio piha, jossa liikaa hiekka-aluetta ja liian vähän puutarhamaisuutta, liian tasainen myös
- todella väritön koti (no, seinät saa toki helposti maalattua, mutta tapetointi on työlästä lasikuidun päälle)
Paljon sitten toki plussaakin on. Hirmu hyvän ja toimivan oloinen pohjaratkaisu. Parketti on kaunis, mutta tietty kurja jos narisee. Tykkään itse yhden tason ratkaisuista, ne on toimivia.
Eikä kyllä lainkaan toimiva pohjaratkaisu, kamalasti hukkaneliöita ja keittiö pieni!
Talossa on aivan liian monta rakenteellista ongelmaa, hinta hirveä... Juu, ei kiitos.
Haluatko todella asua paritalossa?
Tuo piha on kyllä minun makuuni aika tylsä, pelkkää soraa ja nurmikkoa ja muutama onneton tuija.
Suurin miinus on se että kyseessä on paritalo, minusta se on kaikista asumismuodoista huonoin.
joo ei. Hurjasti hukkaneliöitä (esim eteiset) ja jos ollut vesivahinko ja ETENKIN kun kylppärirempankin tehneet itse niin aivan selvä nou nou, en ostaisi. Ja kosteusmittauksenhan voi teettää jollakin tutulla niin varmasti ei ole mitään vikaa. Ja se alapohja...hmm.
jos edes harkitset niin puolueeton kuntotarkastaja jonka itse valitsette mutta myyjä maksaa.
Asunnosta on tehty aiemmin tarjous,joka on hyväksytty. Kauppoja kuitenkaan ei ole syntynyt. Kävi mielessä ottaa yhteyttä tarjouksen tekijään ja kysyä hänen versionsa siitä, miksi kaupat jäivät tekemättä. Mutta päätimme unohtaa kohteen.
Aika kiva, eikä (kai?) pahan hintanenkaan. Ellei sitten ole jossain tosi kaukana/huonolla alueella. En tunne Oulua.