Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne reissuun vauvojen kanssa?

Vierailija
30.06.2012 |

Kiva olisi päästä pois kotiympyröistä, mutta minne mennä 4kk kaksosten kanssa. Eivät vielä ymmärrä nähtävyyksien perään, mutta olisiko jotain, missä voitaisiin vaikka vaunutella ja vanhemmat voisivat tehdä jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä korkeimman uv-indeksin paikkoihin, mutta muuten sinne, minne menisitte muutenkin.

Vierailija
2/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi noin pieniä raijaamaan minnekään, en todellakaan. Suomessa on monia hienoja paikkoja joissa voi vaunutella. Mutta nää matkustusasiat on makuasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän 4 kk vaan vaati päästä näkemään Eiffel-tornin. Kaverit oli hiekkalaatikolla kehuneet, joten ymmärtävät kyllä nähtävyyksistä.

Vierailija
4/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkiin ns. "etelän kohteisiin" voi mennä vauvojen kanssa. Kannattaa valita lapsiystävällinen kohde, vaikka oikeastaan noin pienten kanssa silläkään ei ole väliä. En ehkä menisi kauhean vuoristoisiin paikkoihin (paljon portaita) enkä kaupunkilomalle. Tai miksei kaupunkilomallekin voi mennä, mutta itse en menisi koska en voisi tehdä siellä niitä asioita mistä eniten nautin (kuten illalliset hienoissa rafloissa).

Vierailija
5/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kotimaan kohteita ajattelin. :)

Vierailija
6/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysykää Suomessa. ei minnekkään kuumaan, eikä lentokoneella.

Vierailija
7/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain paahtavaa rantalomaa välttelisin (vaikka itse tykkäisin siitäkin). itse lähtisin (ja olemme käyneetkin, hieman myöhemmällä iällä tosin) juuri kaupunkilomalle. Ja kunnon ilmastoinnit hotelliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä