Oliko sinun kesälomasi nyt kesäkuussa?
Kommentit (12)
Alkukesä oli yhtä juhlaa eli loma meni valmisteluihin ja sen jälkeen on ollut sellaista menoa ja meininkiä, että ei ole ehtinyt säitä miettimään. Kikva kesä, vaikka liikaa hyttysiä.
Kesäloma siirtyi kolmella viikolla eli käytännössä olen koko kesän pois, kun loma alkaakin heinäkuun 9. päivänä. Sain vielä saikkua pidennettyä viikolla kun kävin jälkitarkastuksessa.
*koko kesän loma*
ja mä olen ollut jo viikon töissäkin.
Ei meilläpäin ainanakaan satanut. EI montaa sellaista päivää ollut kun koko päivän olisi satanut vettä. Mä ainankin olen saanut kunnon rusketuksen ;)
Loma jatkuu sitten syyskuussa, joilloin mennäänkin etelän lämpöön :)
Muistan monta sateista ja viileää kesäkuuta, kun olen ollut lomalla. Ei ole harmittanut, päin vastoin. En ole ulkoilmaihmisiä ja puuhailen mielelläni kotona sisällä, mihin viileä sää sopii mainiosti.
Helteellä ei pysty tekemään yhtään mitään, ei edes nukkumaan kunnolla, kun on liian kuuma. Yhtä hyvin silloin on töissä, kun kurjaa on joka tapauksessa. Iltaisin hellepäivä on parhaimmillaan ja silloin on päivätyöläisellä vapaata.
Puolet lomasta oli eikä mun mielestä ollut huono keli..? Siis loppukuu oli vähän viileää mutta monestihan kesäkuu on sellanen. Ei täällä K-Suomessa ainakaan satanut paljonkaan.
Harmitti kyllä tosi paljon, kun vettä satoi vähän päästä ja uudestaan.
Mut mun lomalla on aina näin, sataa enemmän tai vähemmän. En tiedä, milloin ja missä pitäis loma viettää, että ei olis pelkoa sateesta.
pari viikkoa pidin lomaa ennen juhannusta ja säähän oli mitä parhain, juhannuskin oli erikoinen, kun ei satanut yhtään, talviturkkikin tuli heitettyä, hyttysiäkään ei ollut kuin juhannuksena mökillä.
Kelit on asennekysymys ja Suomen kesään kuuluu olennaisena vesisade
Juhannuksesta aloitin eli viikon olin kesäkuussa lomalla. Ei haitannut huono keli koska eka viikko lomasta menee aina vähän ihmetellessä, lomamoodia hakiessa ja nukkuessa. Ja tänä vuonna em-kisat pelasti paljon, tuli niitä katseltua :)
Kaunista ilmaa oli silloin ja lähdettiin 2 viikoksi Turkkiin jossa oli aika lämmintä ja aurinkoista, tultiin takaisin toissa päivänä.
Maanantaina töihin, pidän viimeisen lomaviikon myöhemmin.
Ihan hyviä säitä oli eikä juurikaan satanut. lomaa on vielä reilut 4 viikkoa.
Ei harmita. Olimme ulkomailla lomalla. Taatut helteet.
Loma jatkuu vielä 2 kk. Ja matkoja tiedossa lisää.
Näin on ihan hyvä.