Onko sopiva rippilahja? Minä ja mies eri mieltä...
Miehen kummilapsella on rippijuhlat. Olemme olleet 10v yhdessä, en ole koskaan nähnyt tuota kummilasta. En edes valokuvassa. Asumme eri paikkakunnalla. Mies lähettää aina synttäri- ja joululahjan ja nimipäiväkortin. Kummilapsen äiti laittaa välillä tekstarin tai sähköpostin miehelle. Mies on nähnyt kummilapsen 5v sitten, kun meni vartavasiten synttäreille 250km päähän.
Mies on suunnitellut rippilahjaksi kukkia, korttia ja 100 euroa rahaa. Minusta ihan ok muuten mutta meillä on itsellä tosi tiukkaa tällä hetkellä. Mies maksaa elareita kolmesta lapsesta yht. 850 euroa kuussa (hänen tulonsa noin 4000 euroa ennen veroja). Meillä itsellämme on kaksi lasta ja minä olen kotihoidontuella.
Minusta 50 euroa riittäisi mutta mies ei anna periksi..
Kommentit (62)
Siis 100 euroa rippilahjaksi on mun mielestä aivan liikaa oli sitten kummilapsi tai ei! 50 euroa riittää vallan mainiosti. Sen satasen voi antaa sitten kun valmistuu ammattiin tai pääsee ylioppilaaksi! Aivan törkeitä summia mitä ihmiset ovat valmiita jakamaan suuntaan ja toiseen...
jos tämä aloittaja olis sanonut itse haluavansa antaa 100 euroa kummitytölleen niin kaikki olis täällä huutaneet suoraa huutoa että pitää saada antaa ja että on itsekäs mies eikä rakasta vaimoaan kun ei suostu..
Melkoista kaksinaismoralismia teillä täällä