HALUUN TREFFEILLE!!!!
Piti oikein huutaa että joku kuulis. Haluan laittautua, istua ravintolassa ja jutella. Ja jonkun kanssa johon tuntisin vetoa.
Ois viikko aikaa pitää hauskaa ja tapailla ihmisiä kun lapsi on isällään. Tylsää, että on vaan niin surkeet kelit, että ei viitti edes terassille mennä. Ja kaikki kaveritkin on töissä tai muualla. Plääh. Taitaa jäädä haaveeks. Toinen mahollisuus on sit varmaan vuoden päästä :(
Kommentit (11)
olin kuulausi sitten.. Sokkotreffit, enkä odottanut niiltä etukäteen mitään. Nyt olen niin rakastunut. Löysin maailman ihanimman miehen:) Menkää treffeille!
tänne joensuuhun niin mennään treffeille :D
t. ap
tänne joensuuhun niin mennään treffeille :D
t. ap
Periaatteessa 500km olisi mahdollista ajella, mutta sokkotreffeille en ehkä ajaisi noin kauas. Itäsuomessa on kyllä mukavia ihmisiä :).
Netistä saa kyllä treffit nopeaan, auttaa jos on chatti ja rima matalalla. Pistät kymmenelle kiinnostavalle miehelle viestiä suomi24s ja okcupidis.
Tai sitten pyydät hyviä frendejä järjestämään, käytte vaikka yhdessä sen facebook-kamut läpi. Näin olen itse toiminut.
hiljalleen taas alkaa treffailemaan ja vähän edes tosimiehellä katselemaan, josko sellainen sopivasti mukava naisihminen löytyisi.
Joitain vuosia sitten päättyi pitkä suhde ja vähän sen jälkeen oli sitten lyhyempi laastarisuhde. Sen jälkeen ei ole pariin vuoteen oikein kiinnostanut lähteä ihmissuhderintamalle, mutta onhan se nyt alkanut tuntumaan siltä, että kenties sitä voisi olla taas aika.
Mäkin tahon. Eilen PITI olla, mutta eipä ollutkaan. Paria tuntia ennen tapaamista pisti viestiä, että tuli muuta menoa, että katsotaan joku toinen päivä. Eli eipä sitten herraa huvittanutkaan... Siis netissä tutustuin ja mm. mesessä pidettiin yhteyttä ja huolimatta näistä "muista menoista" messengerin tila oli kuitenkin tavoitettavissa/paikalla (mikä se vihreä neliö sitten olikaan nimeltään) koko päivän.
Mielluummin yksin kuin huonoilla treffeillä. Niitäkin on tullut koettua, mutta sitten aloin tarkemmaksi ketä tapaan livenä, halusin nähdä kuvan ja jutella puhelimessa ennen tapaamista.
Kyllä siellä Joensuussakinnon varmaan kivoja miehiä. Oletko käynyt koskaan lavatansseissa? Suosittelen, siellä on hauskaa jos osaa edes perusteet. En ole sieltä seuraa löytänyt, mutta kivaa siellä on aina ollut!
Sokkotreffit ovat kivoja. Aika usein ovat onnistuneetkin.