Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi halvalla räsymattoja?

Vierailija
30.06.2012 |

Mistähän löytyisi, ihan minkäkokoisia tai -värisiä vaan? Pääkaupunkiseudulta jos tiedätte vinkkiä laittaa niin aina parempi, mutta muuallakin tulee käytyä joten ei paikalla niin väliksi.

Jos joku vastaa että kirpparilta niin saapi laittaa myös niiden kirpparien koordinaatteja. :-)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko ostaa maton netistä? Me tilattiin keittiön lattialle räsymatto Mattotukusta (http://www.mattotukku.fi) kun siellä oli kaikki matot alennuksessa.

Pk-seudun kirppareista ei ole sen kummemmin tietoa, mutta kesäisin olen joskus nähnyt markkinoilla ja toreilla räsymattoja myynnissä.

Vierailija
2/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ainakin yksi käyttämätön räsymatto komerossa. Anoppi tehnyt, mutta sille ei ole käyttöä. Tiedän kuitenkin mitä sellaisen tekeminen maksaa, joten kyllä siitä pitäisi saada n. 20 e metri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ainakin yksi käyttämätön räsymatto komerossa. Anoppi tehnyt, mutta sille ei ole käyttöä. Tiedän kuitenkin mitä sellaisen tekeminen maksaa, joten kyllä siitä pitäisi saada n. 20 e metri.

Mutta minuakin kiinnostaisi, onko joku pk-seudun kirpparihai nähnyt että jossain olisi hyvä apaja. Eli en osaa auttaa ap:tä.

Vierailija
4/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAttotukussa tuollainen 2-3 metrin pätkä maksaa yli 100 e /m

Vierailija
5/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty aika eri asia onko matto ollut 20 vuotta käytössä vai uusi. Mutta tiedosksi pelkät loimet maksaa n. 5 e/m, kuteita menee 2 kg/m. Ostettuna kude muutaman euron kilo tai leikkaamalla omista räsyistä tunnin verran kilo. Eli ei tuossa 20 e/m jää kutojalle palkkaa vielä lainkaan.

Vierailija
6/13 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutomakerho järjestää pari kertaa vuodessa myyjäisiä. Varmaan martta-kerhoillakin voisi olla myyjäisissä mattoja? Tai jos kyselee työväenopistosta, kutoisiko joku maton - tai sitten menet kutomaan itse. Joskus Oulunkylän ostarilla Ogelissa on ollut räsymattokauppias, eiköhän niitä voi muualtakin löytyä...

Vierailija
7/13 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kangaspuillakudottuja räsymattoja

https://m.facebook.com/uusirasymatto/?ref=bookmarks

Vierailija
9/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/13 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.rasymattoja7.webnode.fi on myynnissä muutamia ja lisää tulossa.

Vierailija
11/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy myös hyvä vaihtoehto. 

https://mattokeidas.fi/tuote-avainsana/rasymatto/

Vierailija
12/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista saat käytettyjä puoli-ilmaiseksi ja kierrätyskeskuksesta

Vierailija
13/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat käytetyn, niin kerron vain oman kokemuksen jonka haluan jakaa .

Ostin kivan käytetyn räsymaton ja sain kaupanpäälle turkiskuoriaiset sen mukana :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi