Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIIAN VAIKEA VALITA NOKIAN PUHELIN

Vierailija
30.06.2012 |

Taas sama ongelma! Olen jo monta viikkoa miettinyt ostaa uuden puhelimen, MUTTA kun menen nettiin katsomaan on tarjolla ihan hirveästi eri malleja, enkä mä osaa niistä päättä mikä olisi hyvä. Ehkä mä ota ton halvimman, nokia 500, kun en ymmärrä mikä noista lumioista olisi parempi ja mitä eroa edes niillä eri lumian malleilla on.

Ihan surkea markkinointi nokialla kyllä on. Mikään ei sieltä tule esille "TON MÄ HALUAN" fiiliksellä. Miksei ne lanseeraa yhden mallin, jonka kaikki haluaa. Jotain vikaa niiden lanseerauksessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ennemmin Iphone. Saat rahoillesi sentään jotakin vastinetta! Siinä on kaikki mitä tarvitsee, etenkin huippuhyvä kamera :) Minulla oli ennen myös nokialainen, mutta uskalsin ottaa riskin ja kokeilla uutta. Enkä kadu, ja takaisin en nokiaan vaihda!

Vierailija
2/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ennemmin Iphone. Saat rahoillesi sentään jotakin vastinetta! Siinä on kaikki mitä tarvitsee, etenkin huippuhyvä kamera :) Minulla oli ennen myös nokialainen, mutta uskalsin ottaa riskin ja kokeilla uutta. Enkä kadu, ja takaisin en nokiaan vaihda!

Ikivanha surkea kamera iphonessa. Muutenkin täysin vanhentuntu laite, jo kolme vuotta vanhaa rautaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan Apllen tuotteita ei pitäisi nähdä vihreitä/eettisiä arvoja kannattavan kädessä

Vierailija
4/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko toi halpa nokia 500 hyvä?? onko siinä hyvä kamera??

Mulla oli aikoinaan sellanen peruspuhelin, joka oli vedenkestävä. Hyvä veneessä ja sillä sai myös kuvia. Eikö sellasta sporttimallia enää ole??

Vierailija
5/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nokia Lumia 900 valkea

Suurempi ikkuna Nokian uuteen horisonttiin

Nokian seuraava askel yhteisellä polulla Windowsin kanssa"

Ei kauhean myyvä slogan! Miksei ole vaan toimiva puhelin, hyvä kuva ja joku axe tyyppinen mainos. Ja yksi malli, paina "tilaa" ja homma selvä.

Ap

Vierailija
6/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Samsung Galaxy Xcover S5690 älypuhelin.

Kestävä.

Vierailija
7/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydääänkö noita siis tosiaan symbian(nokia 500) ja windows (lumia) järjestelmillä. Tosi sekavaa et nokialla on samaan aikaa eri käyttöjärjestelmiä myynnissä. Taas ei tiedä kumpi pitäs ostaa.

Vierailija
8/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ollaan luopumassa. Osta Lumia 710 tai sitä vähän halvempi 610. Riippuu siitä mitä haluat mutta ilmeisesti et ihan ihmeitä halua ja siksi sinun ei varmaan kannata kovin kallista puhelinta ostaa.

Vierailija
9/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossain operaattoriliikkeessä käpistelemässä ja kyselemässä. Niitä saa ilman kytkyjäkin nykyään jos semmoset inhottaa.

Ei netistä saa oikein kuvaa mikä on hyvä käteen jne.

Vierailija
10/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 710:n ja eipä ole kyllä mitään valittamista. Halpa, simppeli, kaikki toimii, asetusten teko eri sähköpostisysteemeihin äärimmäisen helppoa. Odottelenkin tässä jotakin ongelmaa, koska tuntuu liian hyvältä 200e luuriksi....

Vierailija
11/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 710:n ja eipä ole kyllä mitään valittamista. Halpa, simppeli, kaikki toimii, asetusten teko eri sähköpostisysteemeihin äärimmäisen helppoa. Odottelenkin tässä jotakin ongelmaa, koska tuntuu liian hyvältä 200e luuriksi....

iPhone ja Galaxy on jo kokeiltu ja molemmat hajosivat. iPhone oli mukava käyttää, mutta puhelimena surkea. Samsung puhelimena parempi, mutta minusta aika sekava. Tää Lumia yhdistää noista parhaat palat sanoisin. Halvan oloinen, mutta let's see....

Vierailija
12/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung.

Otatpa minkä tahansa, 2 v kuluttua sulla on uus puhelin joten onko sillä loppupelissä merkitystä mikä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi