HUHTIKUISET 2013
Kommentit (324)
Nana: tsemppiä jännäilyyn!
tuikkunen: Ihanaa! :) Mille viikoille sait ekan neuvolakäynnin?
Taikku: Voih, jaksamista hirmusesti sinne!!!! Uskon että ottaa koville :/ Toivottavasti selviäisi pian! Ja hyvä että laitoit apteekkiin palautetta ja että siihen reagoitiin kuten pitääkin ;) Myöhemmin ketjussa kirjottelit noista unistasi, toivotaan että olisi enneunia :)
Marjana: Toivotaan että menkat alkaa pian ja että sumute on tehnyt tehtävänsä parhaalla mahollisella tavalla!!
tirpiainen: toivottavasti vointi kohenee, ja niiden syy selviää! Onneksi torstaina pääset gynelle, toivon kovasti että uutiset olisi parhaita mahollisia!!
zenik: OnneaOnnea!!! =) Mikä kp sulla tulikaan tuo haamu? Entä plussauksen kp?
äipsykkä: ihanaa odotusta, äisykkä!!! :) ihanaa että olet jo uskaltautunut vähän antautua vauvantuoksuisiin ajatuksiin
Jatkuu.. äipsykälle sydän vauvantuoksuisita ajatuksista ;)
En jaksa taas muuta kuin kirjoittaa omasta asiasta, mutta siis TODELLA suuret onnittelut plussanneet ja tarrasukkia paljon mukaan!!
Sen verran siis uutta tietoa, että virtsatulehduskokeesta ei löytynyt mitään. Viljely kestää 3 päivää, mutta jos oikein ymmärsin niin olis jo tässä ekassa testissä näkynyt tulehdus jos olis ollut.
Mua väsyttää niin sitten ihan koko ajan. Töiden jälkeen ei silmät pysy auki ja tuntuu että kotiin tullessa nukun ja nuokun vaan seuraavaan aamuun. Ei kovin normaalia :( Lämmöt koholla, liekkö kipeeks tulossa tjn..
Voihan haukotuuuuuuuus!
-tirpiainen 42/26-29 yk 2
..siirryn virallisesti toukokuisiin niin tulin vielä toivottamaan hirmuisesti onnea kaikille plussanneille ja vielä piinaaville pidän peukkuja pystyssä.
Merette kp 10/27-28 yk 5
Kylläpä täällä on ollut tohinaa! Onnea plussanneille!
Itselläni ei vieläkään menkat alkanut vaan tulee koko ajan pienen pientä vuotoa, vaikka siis Terolut-satsi on pohjalla. No, toivotaan että kolmen kuurin jälkeen ne sitten jo normaalisti tulevat ja pysyvät tai muuttuvat tietenkin plussaksi mieluiten.
82
josko aiempi kirjotukseni nyt näkyis:
Nanalle ja jus7iinalle tsemppiä piinaan! Toivotaan, että tekin pääsette sieltä pian plussajunaan!
Tuikkunen: kiitos, rauhoittava tieto, että muillakin vatsa kipuilee eikä nla:ssa pidetty erityisenä huolena. Kuulunee ehkä asiaan :) Näin sitä vaan unohtaa edellisten raskauksien kokemukset. Niin ja onnea hirmuisesti!!
Taikku: tsempit sinne ja toivottavasti selviää pian mistä on kyse. Jos se ei vielä vaan testeissä näy?! Toivotaan parasta!
Marjana: toivottavasti menkat alkais ajallaan ja saatte hyvät ultrauutiset. Rentouttavia lomapäiviä!
Tirpiainen: pahoittelut negasta :(
Zenik: onnea, paljon onnea!! Sieltä se testitulos vahvistui!
Äipsykkä: mahtavaa, onnea sinnekin isosti! Myös minä oon itkuherkkä nyt.. Kamalaa, kun ihan pikku jutuista on tippa linssissä (;
Narandja: mitäs jos noi onkin ihan positiivisia oireita?! Alaselkäähän täällä on muutkin valitelleet :)
Elenaasi: Itkuraivarit voi enteillä hyvääkin :D Mutta ymmärrän, rasittavaa olla niin herkillä koko ajan.
Tirpiainen: jaksamista väsymyksen kanssa. On ankeeta, been there, mutta toivottavasti se on oire raskautumisesta. Jos testeissä ei vielä näy..
Merette: tsemppiä piinailuun! Älä vielä luovuta :)
On: nyt on meneillään raskausviikko 4. Soitin myös neuvolaan ja eka käynti varattiin viikolle 8 ja ultraan viikolle 11. Tässä nyt sitten odotellaan :) Haluis niin jo kertoa kaikille, mutta eihän tässä vielä mikään ole varmaa.
Onnea vielä lopuille piinailijoille! db db
Paupu 4+3
Kiitos kaikille tsemppaajille ja paljon onnea vielä plussanneille! Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy vielä siihen junaan mukaan.
Minä siirryn tästä tuohon toukokuisten pinoon, kun siihen ihan virallisesti kuulunkin, kun tässä kierrossa ei ole ollut tarkoitustaan raskautua noiden hoitojen takia.
Marjana
OtsAma- : kyselit noista päivistä. Olen ollut ihan sekaisin näistä uutisista, olen niin onnellinen.
Ensimmäisen haamun sain 29/24-28 ja seuraavan haamun samana iltana.. 30/24-28 tein aamulla clearblue digi testin ja siinä luki ráskaana 1-2 viikkoa, eli plussasin 30/24-28. Senkin jälkeen olen tehnyt muutaman testin, viiva testit antavat haamuja.
++++ tuulia !!
onnea plussanneille !
tarrasukkia :)
Kiitoksia kaikille onnitteluista!! Ja onnea vielä muillekin plussanneille!!
Toukokuuhun hypänneille oikein paljon tsemppiä!! Toukokuu on toivoa täynnä :)
Itse jännäilen varmaan vielä tovin, jotta pystyn tämän nyt hyväksymään.. Pikkasen vielä kuitenkin jännää, alkaako vuodot, mutta olo on kyllä sellainen, etten usko ;)
Katsotaan, koska uskaltaa odotuspuolelle hyppäämään. Toivottavasti siellä tavataan!!
äipsykkä 28/28 vai 3+6 ;)
Onnea kaikille plussanneille vielä. Varmasti niin ihana ja jännittävä tunne :)
Täällä loppui toissapäivänä vatsassa nippailut. Nyt eilen ja tänään suht paksua valkovuotoa tullut, mutta ei haiskahda hiivalle. Muilla, mitä mahtaa tarkoittaa? Jotenkin "pettynyt" olo kun ei enää tuntemuksia vatsassa :)
zenik: kiitos, kiva kun kertoilit testipäivistä! :)
Mameija: mikäs kp sulla on menossa? Älä lannistu vielä!! :)
OmaaNapaa: Täällä on piinaviikko aluillaan, tänään kp 21. Toissayönä jouduin käymään kahdesti vessassa ja muutoinkin tuntui paineen tunnetta alavatsassa muutamana päivänä, joten tottahan toki heti heräsi toive että "josko siellä jotain tapahtuu"! Tänään ei ole ollut vatsassa paineen tunnetta eikä vessattanutkaan yhtään enempää kuin tavallisestikaan. Rinnat on vähän aristavat, mutta niin mulla saattaa olla usein jo hyvissä ajoin ennen kuukautisia. Eli nyt MALTTIA, etenkin kun on vasta ekasta yrityskerrasta kyse! Mutta tokihan sitä aina toivoo.. ;)
t. Otsama kp 21/27-29
Neuvolan tän aamuinen pissatesti nega.
Huomenna gynelle. En odota mitään vaikka neuvolan täti nostatti toiveita kun kerroin oireita ja kiertopäiviä. Perusteli, että kun probleemaa (mataluutta) ollut hormooneissa niin nousis hitaasti sen takia.
Mutta katsellaan!
-tirpiainen 42/26-29 yk2
OtsAma: Täällä mennään ihan samoissa eli kp 21 ja ensimmäinen yrityskerta!
Voi vitsi kun tuntu hyvältä, mies kävi toissapäivänä työpaikalla näyttämässä meidän uutta autoa, kosketti masua ja kysy onko tuntemuksia ollut. Eilen sanoi että laita viestiä jos tulee jotain töissä. Aattelin että koiralle voisi ostaa häkin peräkonttiin, mutta mies tuumasi ettei sitä varmaan tarvi, kun ei tiedä minkä kokoiset vaunut joskus tulee :D Ihana huomata kuinka se on mukava täysillä. :)
Milläs mielellä teillä muilla ensikertalaisilla on tulevat isit mukana? ja toki muillakin? :)
Täällä on peukut ja varpaat pystyssä että saisitte huomenna iloisia ja niitä ihanimpia uutisia!!!! Ja jos käy niin kurjasti ettei ole siitä kyse, niin sentään jotain selvyyttä noihin oireisiin ja pitkään kiertoon!
Miehen fiiiliksistä: meillä on siis toiveissa toinen lapsi, esikoinen nyt reilu 3,5v.
Musta tuntuu että mun mies on tällä hetkellä tunnelmoinut ja fiilistellyt (häntä naurattaisi tuo tunnelmointi- ja fiilistely-sana, mutta ihan hyvällä, koska on olevinaan hyvin jalat-maassa-tyyppi :D) rohkeammin kuin esikoista yrittäessä. On jo nyt tässä vaiheessa silittänyt mahaa monta kertaa ja myhäillyt tyytyväisenä, heittäytynyt. :) Esikoista yrittäessä kaikki oli meille molemmille niin uutta että pikemminkin oltiin hämmentyneitä kuin heittäytyviä. :)
Ollaan juteltu siitä, että nyt toista yrittäessä "tää juttu" on hänellekin konkreettisempi kuin ekalla kerralla. Tuolloin odotus konkretisoitui hänelle vahvemmmin silloin kun maha oli jo näkyvissä, mutta nyt näyttää käyttäytäytyvän samalla tavoin jo tässä yritysvaiheessa. Vaikka eihän odotusta ja yritystä sinänsä voi verrata, mutta tarkotan siis miehen käytöstä asian suhteen. :) Toivottavasti joku sai kiinni tästä sekavasta sepustuksesta.. ;)
Kopion tänne jo hätäpäissäni toukokuisiin kirjoitetun juttuni.
Eilen ja tänään mahassa oli koviakin menkkamaisia kipuja, ei vaan sellaista pientä juilimista enää, mutta menkkoja ei näy.
Sain yöllä ihan hullun itkukohtauksen, kun tuntuu, että olen menettänyt parhaan ystäväni (lapsien jälkeen en ole nähnyt häntä kuin pari kertaa eikä juuri olla muutenkaan yhteydessä enää). Yrittänyt kyllä olen.
Tunsin oloni todella yksinäiseksi. Ei riitä, että on mies vierellä, jos ei ole ketään muuta :(
Yöllä heräsin kauheaan janoon ja nyt väsyttää ja päätä särkee. Ihana työpäivä siis tulossa -.-
Anteeksi tämä valittaminen, on vaan niin paska fiilis.
Taikku kp 36/28(?), yk1
EDIT: Niin, ja hiuksia irtoo edelleen ihan kauheesti :/ Kohta oon kalju...
Mitä tää voi olla?
Nana: tsemppiä jännäilyyn!
tuikkunen: Ihanaa! :) Mille viikoille sait ekan neuvolakäynnin?
Taikku: Voih, jaksamista hirmusesti sinne!!!! Uskon että ottaa koville :/ Toivottavasti selviäisi pian! Ja hyvä että laitoit apteekkiin palautetta ja että siihen reagoitiin kuten pitääkin ;) Myöhemmin ketjussa kirjottelit noista unistasi, toivotaan että olisi enneunia :)
Marjana: Toivotaan että menkat alkaa pian ja että sumute on tehnyt tehtävänsä parhaalla mahollisella tavalla!!
tirpiainen: toivottavasti vointi kohenee, ja niiden syy selviää! Onneksi torstaina pääset gynelle, toivon kovasti että uutiset olisi parhaita mahollisia!!
zenik: OnneaOnnea!!! =) Mikä kp sulla tulikaan tuo haamu? Entä plussauksen kp?
äipsykkä: ihanaa odotusta, äisykkä!!! :) ihanaa että olet jo uskaltautunut vähän antautua vauvantuoksuisiin ajatuksiin