Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2013

Kommentit (324)

Vierailija
281/324 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa ihmeessä lääkäriaika jo heti huomenna, voimahalaus!

282/324 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisen suuret onnittelut kaikille plussanneille,olette sen ansainneet. Kaikille extra tarrasukkia matkaan! :)

Täällä meinas eilen täti kurvata paikalle,mut tais viime hetkellä vetää liinat kiinni ja mennä johki muualle..kyllähän tuo sais jo tulla jotta päästäisi aloittaman uusi yritys. Kauhulla vaan odotan millainen tulva ja kipu sieltä sit tulee,kun oon kuullu et km jälkeen ois runsaammat ja kivuliaammat menkat?!

Syksyisen mukavaa päivää kaikille!

hilma 36/?(norm 25-32) yk 4+km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/324 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kehtas soittaa neuvolaan ja varata ekan ajan, kun 3 plussatestiä tehty, kaikki eri merkkisiä ja viimeisen tein vielä iltapäivällä. Sainkin ajan ens viikon torstaille, josko olis sit taas viisaampi :) Itsehän odotan esikoista, niin on kyl niin uutta tämä kaikki, pahoinvointi mukaan lukien ja vessassa ravaaminen...mut kun tietää mistä nuo johtuu niin osaa vaan hymyillä :)

On ollut niin sekavan onnellinen olo, ja lukasin nopeasti kirjoituksia.

Onnea vielä kaikille plussanneille.

4vko+4 (tai en nyt tiedä miten tuo kirjoitetaan mut laskurin mukaan olisin 4vko:a ja 4 päivää)

Vierailija
284/324 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana, sanoo digitesti 37/28...

Mitäs tirpiainen? Mitä gyne sano?

En oo saanu varattua aikaa lääkäriin. En pääse käymään siellä ennen kun loppuviikosta ensi viikolla.

Vierailija
285/324 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Tänne tuli eilen Terojen avustuksella vihdoin se täti käymään, joten siirryn toukokuisiin! Toivottavasti ei nähdä siellä.

82

Vierailija
286/324 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vielä yhden raskaustestin, cb:n digitestin ja tulokseksi tuli : Raskaana 2-3 vkoa!!

Huh huh. :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä toukokuisiin siirtyneille! Täytyy kyllä sanoa, että tämä palsta ja ryhmät ovat ihan parhaita tässä kuumeiluvaiheessa!! Kiitoksia kaikille!! :)

Äipsykkä rv4+1, hui ;)

287/324 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis kuumeilee 34-vuotias kahden lapsen äiti, joka vielä yrittää iltatähteä uuden miehen kanssa :) KP:t nyt 21/30 ja yk 1 menossa. Ei suuria toiveita tähän kiertoon, mutta pikkuhiljaa tunnelmaan virittäytymistä!

Onnea plussaneille ja tsemppiä muille!

Vierailija
288/324 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Alkaa ärsyttää pikkuhiljaa. Alkais jo ne menkat niin pääsis varmuuteen! Raivostuttaa tällanen. Oireitakin ois vaikka muille jakaa, mut nekin voi olla tietty ite kehiteltyjä. Jos jotain positiivista tästä pitää hakea niin se, että oon luvannu pitää kavereille loppukuusta juhlat: voin siis juhlia rauhassa ja vaikka täti tulis heti, niin ei pitäis olla vielä ees ovisaika sillon, joten senkin puolesta voin juhlia rauhassa.

Miten musta tuntuu että tässä pinossa on ihan riittävästi meitä, joilla kierto yhtäkkiä venyy? Mä olin täysin vakuuttunut, että nyt mun hormonitoiminta on palautunut synnytyksen jälkeen kun se edellinen kierto oli sen 33 pv, mutta näköjään sitten ei...

Elena kp 38tjsp/33

Vierailija
289/324 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elenaasi: Joo kaikilla tuntuu kierto venyvän syystä tai toisesta.

Tätiä ei näy vieläkään. Kovat alaselkäkivut on ollu melkein koko viikon ja etenkin nämä pari-kolme päivää. Ja melko kovat menkkamaiset kivut. Verta ei vaan näy. Ei edes tuhrua..

EDIT: Niin ja tosiaan normaalisti menkkojen yhteydessä en ole vuosiin kärsinyt selkäkivuista. (Viimeksi ehkä joskus 14v.)

Vierailija
290/324 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollutkin mahtava plussakuukausi, aivan mieletöntä! Onnea matkaan jokaiselle!

Itse vielä saan ainakin tään ja huomisen jänskäillä miten kävi kesälomaovulaation kanssa. Oireita on ollut jälleen, kuten joka kuukausi, ihan tarpeeksi. Paleltaa, itkettää, masuun sattuu, on huonoa oloa koiranruokasäkki haisee, rinnat kipeänä ja tihkuu maitoa jne. Ja jokaiselle oireelle löytyy luonnollinenkin selitys; +3 aamulla paleltaa ketä vaan, töihin meno loman jälkeen väsyttää jne. No katsellaan, huomenna pitäis menkkojen alkaa viimeistään.

Menkkaoloa on ollut jo muutamana päivänä mikä ei ole normaalia, yleensä tuntemukset tulevat ja sitten ne alkavat myös tuota pikaa... Onneksi on vapaaviikonloppu ja paljon puuhaa, tosin ukko sanoi tuossa juuri, että voithan sää mennä sohvalle makaamaan ja katsomaan olympialaisia ja odottamaan :) Taidan kuitenkin säilöä kurkkuja ja kerätä viinimarjat ensin...

Aliina kp 33/28-33,yk 8

Vierailija
291/324 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliina: Millon meinaat testata jos ei tätiä näy?

Tuu heti kertoo sit :)

Vierailija
292/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp28 ja tein aamulla raskaustestin ja siihen tuli 2 viivaa, onkohan toi testi virheellinen. Siinä oli semmonen mustetahra. pelottaa. Anteeks oma napa mut nyt ei kykene muuhun. en saanu lisättyä kuvaa :/

Vierailija
293/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä: hyviä vointeja sinne!! :)

blowfish: hyvin mahtuu mukaan!! Tsemppiä jännäilyyn! ;)

ELENAASI ja TAIKKU: mikä teillä on tilanne, onko muutoksia? Jaksamista hirmusesti molemmille!!

aliina: vieläkö olet malttanut odottaa? :)

Heidiih: hurjasti onnea!! :)

OmaaNapaa: Tänään tein testin, ja PLUSSA tuli!!! :) Vielä on kovin alussa ja toivon kovasti että kaikki menisi nyt hyvin!!! :) Tuntemukset on olleet aika vahvoja (rinnat arat ja turvonneet) joten oli ihanaa huomata että ne enteilivät niin kovasti toivottua asiaa. Luulen että mulla on ollut hyvin aikainen ovulaatio kuten aavistelinkin oireitten perusteella, koska nyt jo näkyi niin selkeästi testissä. Voi kunpa nyt kestäisi matkassa!!! :) Tarrasukkia kaikille plussanneille!

Pahoittelut toukokuisiin siirtyneille, toivon kovasti että seuraavasta kierrosta onnistaa!! Kovasti jaksamista epätietoisuudessa eläville, joiden kierto on venähtänyt kovin pitkäksi!! Tsemppiä jännittelijöille, tulkaahan sitten kertomaan kuulumisia!! :)

t. Ikionnellinen ja tarrasukkia toivova Otsama kp 25/27-29

Vierailija
294/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OtsAma: Hui hurjaa rohkenit jo tehdä testin. Ihan kuulla että tärppäsi heti! Mie koitan jännäillä loppu viikkoon ja kahtoa tuleeko menkat vai pääseekö testaileen :)

Vierailija
295/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsama ja Heidiih: Onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan!! :)

Itselläni tilanne pysyy samana. Menkkamaisia kipuja, mutta ei näy tätiä. Tulis jo! Pääsis yk2:lle. En usko enää yhtään raskauteen kuitenkaan :( (tässä kierrossa). Ärsyttää ihan mielettömästi tää kierron venyminen.

Vierailija
296/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kirjauduin tänään, että pääsen kirjoittelemaan, koska nyt virallisesti aloitetaan toisen lapsen "yritys". Olen seurannut tätä ketjua kyllä kuukauden päivät:)

Minun kiertoni oli ennen aina 28 päivää, mutta nyt sitten viimeinen oli 32 vai jopa 33 päivää, saas nähdä palautuuko ennalleen. Mutta siis ensimmäinen yrityskierto käynnistyi.

Minä olen lopettanut pillerit viitisen vuotta sitten ja silloin muistan miten kauheiksi kierrot menivät, lopetuksen jälkeen kierrot olivat pisimmillään 70päiväisiä.

Meillä on siis syksyllä 3v täyttävä poika ja välillä tuntuikin, että yksi lapsi voisi olla sopiva, mutta vauvakuume tuli ja nyt en muuta ajattelekaan. ELi vauva on oikein tervetullut.

Mitäs muuta.. minä olen vielä kotona poikamme kanssa, menen varmaan takaisin töihin marraskuussa kun lapsi sen kolme täyttää ja mies opiskelee, aloittaa nyt uuden tutkinnon. Opiskellut tämän kolme vuottakin.

Mutta siis siinä pieni esittely,

kp 2- 28/32

297/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija täälläkin. Täällä kaivataan nyt apua!

Kuukautiset olleet aika epäsäännölliset e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Kierrot siinä noin 35 päivää. Kiertopäivänä 30 hirvittävää repivää kipua alavatsassa, ei pystynyt oikaisemaan selkää kunnolla. Kesti noin tunnin ajan illasta. Kiertopäivänä 35 alkoi tuhru vuoto, jota kestänyt kaksi päivää. Yleensä kuukautiset ovat täällä suhteellisen runsaat, eivät tuhrumaiset.

Tänään testattu kp 37 apteekin omalla raskaustestillä selkeä, ei tosin kovin tumma viiva. Nyt alkuillasta kahdella muulla (Biocard ja Clearblue) kuitenkin negatiivinen. Voiko tuo aamuinen viiva olla virhe vai mistä tuhruvuotoilu nyt johtuu?

Vierailija
298/324 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska89: Jos et ole saanut selvyyttä niin otahan yhteyttä terveyskeskuskseen ja käy siellä testeissä. Ne varmaan jo noilla päivillä jotain kertovat...

Ja taisi muutama varma plussakin olla viime käyntini jälkeen! Onnea ja tarrasukkia pienille matkaan mukaan!

ON: Alkaa viikko ennen menkkojen alkua... Kituviikko... Pe tai la siis pitäisi menkkojen alkaa, enkä nyt ollut tässä kierrossa taaskaan satavarma oviksen ajankohdasta, vaikka oikein tikuttelinkin. Outoa, että heittelee, vaikka kierto on varsin säännöllinen... Vaan eipä tuo taida pilkun tarkkaa oppikirjatiedettä kenenkään kropassa olla :) Noh, viikon lopulla pitäisi alkaa selvitä osuiko hääpäivän juhlinta kohdilleen ;) Toiveet on (taas) korkealla.

Justiina

kp 23/27-28, yk 3

Vierailija
299/324 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siirrytään toukokuisiin, menkat alkoi eilen viimehetkellä kp 34 kuten kuuluikin. Alan olla varsin pessimistinen tämän projektin suhteen :(

Aliina kp 2

Vierailija
300/324 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemiä ja jaksamisia tuokokuisiin siirtyville.