Mun ja miehen nimimaku ei vaan kohtaa... Nimiehdotuksia pojalle...
Me ei päästä nimestä yhteisymmärrykseen millään. Kaikki nimet, joista minä pidän, mies ei pidä ja sama oikeastaan päinvastoin.
Keksisittekö hyvänkuuloista nimeä, josta molemmat tykkäisimme?
Kolmitavuinen(tai vokaalipitoinen kaksitavuinen).
Seuraavia nimiä olen miehelle ehdotellut:
Akseli
Aleksi
Eemeli
Felix
Joachim/Joakim
Jooa
Matti
Viljami
Mies ehdotti mm. Henriä, mikä on mielestäni yksi maailman kamalimpia nimiä... :(
Kommentit (82)
ap tykkää Pekka-nimestä, mutta Veli-nimelle tuli ehdoton ei...
Entäpä sitten Eliel? (Ei kyllä mielestäni sovi hirveän hyvin Valtterin kanssa yhteen?)
Viljami, josta ap pitää ja jota olisin itsekin ensimmäisenä ehdottanut, olisi hyvä pari Valterille, joten ap:n kannattaisi ehkä taivutella miestään tämän nimen kannalle?
niitä ei voi välttää
Tuomas, joka on sulla mietinässä on automatic "Tumppi".
Kotona ei tietenkään, mutta koulussa KAIKKI vaikka luokalla ei muita tuomaksia ole.
Vaikka olisi luokan pisin poika, kuten minun Tuomas Juhani.
nimiehdotuksia : Juhani, Janne, Asser(i)
sopii hyvin suomalaisen sukunimen kanssa siinä kuin joku Elielkin.
(en kyl muista oliko jo aimmin ehdotettuja..)
Kaapo
Jiri
Miiko
Eeka
Eeti
Noel
Teo
Sander
Arimo
Samuel
Joonatan
Joel
Joakim
Jonne
Konsta
Aslak
Aati
Vertti
Kaspian
Roope
Eliel
Taavi
Eemeli
Artti
Caspar
Damian
Josua
Justus
Mio
Timi
Tuisku
Venni
Vaatu
suurempi ongelma on noi typerät mielleyhtymät,eikä teidän nimimaut. Se, että sinulle tulee monesta nimestä mieleen Salkkarit tai joku tylsä lempinimi, ei tarkoita sitä, että muillekin tulee. Siitä kurjasta mielleyhtymästä pääsee helposti eroon korvaamalla sen paremmalla mielleyhtymällä -omalla lapsella.
jaksoakaan mitään Salkkareita, joten en saa mitään mielikuvia sieltä. Esimerkiksi Joonatan on maailman kaunein pojannimi enkä saa muuta mielleyhtymää kuin Veljeni Leijonamielen.
suurempi ongelma on noi typerät mielleyhtymät,eikä teidän nimimaut. Se, että sinulle tulee monesta nimestä mieleen Salkkarit tai joku tylsä lempinimi, ei tarkoita sitä, että muillekin tulee. Siitä kurjasta mielleyhtymästä pääsee helposti eroon korvaamalla sen paremmalla mielleyhtymällä -omalla lapsella.
Miro tai Sebastian (tosin salkkarimielleyhtymä joo..)?
en jaksanu lukea koko ketjua. :) toivottavasti löydätte hyvän nimen!
Lauri
Nuutti
Lassi
Pietari
Saku
Miika
Ilari
Topi
Hannes
Karri
Juuso
Okko
Tommi/Tomi
Heikki
Niilo
Riku
Veikka, Veikko, Vilppu
Petteri, Sisu
Valtteri ja Olavi (valtsu ja oltsu:) )
elikkä esikoisesi nimi on valtteri eemil aleksanteri
Eetu voi olla muka kova nimi? Sehän on niin lälly, pehmeä lihavan ihmisen nimi, kun olla voi. Muutenkin vaikuttaa niin kummallisilta nuo perustelut, että hoh, hoijaa. Ei se ihme ole, ettei mies sano mitään.
Santtu
Aatos
Amos
Arvi
Arvid
Atte
Milo
Onni
Iisakki, Eerikki, Petteri, Kasperi, Santeri?
Me ei päästä nimestä yhteisymmärrykseen millään. Kaikki nimet, joista minä pidän, mies ei pidä ja sama oikeastaan päinvastoin.
Keksisittekö hyvänkuuloista nimeä, josta molemmat tykkäisimme?
Kolmitavuinen(tai vokaalipitoinen kaksitavuinen).
Seuraavia nimiä olen miehelle ehdotellut:
Akseli
Aleksi
Eemeli
Felix
Joachim/Joakim
Jooa
Matti
ViljamiMies ehdotti mm. Henriä, mikä on mielestäni yksi maailman kamalimpia nimiä... :(
Pontus
Petrus
Filip
Paulus
Pauli
Harro
Petter
Sammy
Jonny
Lemmy
Karri
Karel