Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 180e ok palkka 13vuotiaalle lapsenvahdille?

Vierailija
30.06.2012 |

viidestä päivästä kun katsoo 8vuotiaan perään 8h päivässä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiashan ei varsinaista vahtimista enää tarvitse, pärjää yksinkin. Mutta jos sulla on rahaa maksaa, niin anna toki.

Vierailija
2/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävä pimeästä palkasta ei-ammattitaitoiselle lapselle on 10 e / päivä

Eihän tuon ikäinen kaipaa edes suurta katsomista tai hoitamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan 15 vuotiaalle 100e viikko 7v perään katsomisesta.

Vierailija
4/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa mistään.



Jos sä annat lapsesi toisen ihmisen vastuulle niin hän kantaa siitä vastuun hoitoaikana. Hoitaja ei voi lähteä kavereidensa kanssa esim. uimaan tai tehdä muita sellaisia juttuja kun haluaisi koska pitää olla lapsenvahtina.



Kyllä siitä kuuluu palkka maksaa. Hyvä palkka tuo on tosin, eli täysin riittävä.

Vierailija
5/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tarvii antaa toisella majoitus, ruuat jne. Ottaa vieras ihminen asumaan omaan kotiin. Ei se ole ihan niin yksinkertaista tosta noin vaan ottaa au pairia...



ai ap

Vierailija
6/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti,että noille teini lastenvahdeille pitää maksaa ihan älyttömiä summia.

Haluaisinkin kysyä miksi ,ette ole valmiita maksamaan yhtä paljon perhepäivähoitajalle?

Minulle vanhemma tmaksavat n.250e/kk lastensa hoidosta, tuohon rahaan heidän lapset ovat minulla 5 päivänä viikossa n.9h/päivä ja ostan ruuat ja askartelutarvikkeet yms.



Ja juu kunta maksaa lisäksi n.300e lisää,mutta eipä tuollaisiin tienesteihin silti pääse ,kuin nämä 13vuotiaat jotka vähän vahtivat isoja muksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kyselit. Mutta ihan miten haluatte maksaa. Eihän me kaikkia muuttujia tässä tiedetä. :)

Vierailija
8/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ammattilainen haluaa tulle hoitamaan lomallaan pariksi tunniksi kenenkään vierasta lasta. Pitää myös muistaa että raha tuo vastuuta hoitajalle.



Jos 13v hoitaa 3e päiväpalkalla naapurin lasta niin uskompa että se toinen 13v joka saa viikosta 150e katsoo sen lapsen perään paremmin kun siitä maksetaan oikeaa palkkaa joka velvoittaa myös johonkin.



Ja blaa blaa, vastuu tulee jostain muusta kuin rahasta... niin niin. Kyllä se vaan oikeasti auttaa kun maksaa kunnon palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13vuotiaalle tuttavalle kun oli tyttäreni kaverina viime viikon. Mieti, että eihän vain ollut liian pieni summa kun täällä lukee että pitäis 400e maksaa.. huh huh!



Ei mulla juuri ylimääräisiä rahoja ole, ihan vain pph:n töitä teen ja itse saan n.400e kuussa yhdestä lapsesta. Halusin kuitenkin maksaa ihan mukavasti koska se osoittaa myös arvostusta omaa lastani kohtaan. Mielestäni 10e päivältä eli siis 50e koko viikolta olisi ollut liian vähän.



Olen normaalisti maksanut tälle tytölle 5e tunnilta kun joskus ollut pari tuntia tytön kanssa. Mutta nyt hän sai vähän vähemmmän tuntipalkkaa. On kiva myös maksaa hoitajalle kun kerran hoitajaa tarvii!

ap

Vierailija
10/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidestä päivästä kun katsoo 8vuotiaan perään 8h päivässä

13-vuotias katsoo 8-vuotiaan perään? On sulla lapsenlikka siinä... Saa nähdä mitä kahdestaan keksivät.

Itse maksaisin korkeintaan satasen, ehkä 50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on löytää luotettava tyyppi. Raha ei ratkaise. Sinulla oli varmaan myös hyvät vakuutukset takana.

Vierailija
12/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on löytää luotettava tyyppi. Raha ei ratkaise. Sinulla oli varmaan myös hyvät vakuutukset takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


viikolle kun olin itse päiväkodissa töissä.

Muuten ei ole tarvetta hoitajalle, toisinaan, ehkä pari kolme kertaa vuodessa, jos työn puolesta koulutuksia ym.niin silloin pyydän tätä tyttöä ja maksan hänelle 5e tunti

Vierailija
14/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempää en kehtaisi antaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 18 v vahtimassa 5 eri perheen 8vuotiasta muutama vuosi sitten kaksi viikkoa, ei ihan noin pitkiä päivä, noin 9-15.30 ja sai yhteenä 500 ja oli ihan tyytyväinen.

Vierailija
16/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 18 v vahtimassa 5 eri perheen 8vuotiasta muutama vuosi sitten kaksi viikkoa, ei ihan noin pitkiä päivä, noin 9-15.30 ja sai yhteenä 500 ja oli ihan tyytyväinen.


eli 50e viikosta

Vierailija
17/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti oli tietty kaaoksessa päivän jälkeen, mut so what. Tänään tein kunnon siivouksen:)

Torstaina ja perjantaina tyttö pääsi jo kolmen jälkeen lähtemään

ap

Vierailija
18/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap yrittää vain saada tukea päätökselleen maksaa liikaa. Nyt vähän harmittaa ja katsotaan oisko joku sun puolella? Liikaa maksoit.

Vierailija
19/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään hmmm ilman hmmmmmhyminää?



sori, ohis, mutta ärsyttää tää nykyinen palstahymisijä. Joka lause alkaa hmm... jätä se pois ja aloita asiasi suoraan.



Ihan uteliaisuuttani kysyn, hymisetkö oikastikkin kun puhut jollekkin?

Vierailija
20/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap yrittää vain saada tukea päätökselleen maksaa liikaa. Nyt vähän harmittaa ja katsotaan oisko joku sun puolella? Liikaa maksoit.

Eli ap yrittää vain saada tukea päätökselleen maksaa liikaa. Nyt vähän harmittaa ja katsotaan oisko joku sun puolella? Liikaa maksoit.


normituntipalkkansa eli 5e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän