Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen niin yksin, ei ole ketään jonka kanssa mennä mihinkään

Vierailija
30.06.2012 |

Haluaisin mennä kaupungille, tansseihin, retkelle jne.

Ei ole ketään jonka kanssa mennä...olen totaaliyksinäinen täällä.

Elämä lipuu ohi.

Tosi ahdistavalta tuntuu että joudun aina menemään yksin joka paikkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he järjestävät kaikkea, ja moni on löytänyt sieltä ystäviä. Toimintaa on todella paljon ympäri Suomea.

Eikä kyse ole parinhausta.

Vierailija
2/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pk-seudulla. Ikää on jo 40+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä..

Vierailija
4/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sivuille eurosinkut.net ja liity sähköpostilistalle. Tulet tukehtumaan siihen sähköpostitulvaan.

He järjestävät mm. ravintoiltoja. Mennään yhdessä syömään johonkin.

Tai jos yhtään olet hengellinen ihminen, niin liittyessä seurakuntaan saat ympärillesi hetkessä paljon ystäviä.

Vierailija
5/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sivuille eurosinkut.net ja liity sähköpostilistalle. Tulet tukehtumaan siihen sähköpostitulvaan.

Tai jos yhtään olet hengellinen ihminen, niin liittyessä seurakuntaan saat ympärillesi hetkessä paljon ystäviä.

Kiitos. En tiennyt mistään sp-listasta.

Oon joskus käynyt hengellisissä tilaisuuksissa.

Täytyy jatkaa taas.

Tunnen joitakin ihmisiä täältä mutta heillä on omat kaverit, eivät pidä yhteyttä..

Vierailija
6/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jatkaa taas.

Tunnen joitakin ihmisiä täältä mutta heillä on omat kaverit, eivät pidä yhteyttä..

heillä on 1-3 tapahtumaa päivässä tämänkin viikon ajan. Mm. aamukävelyä Suomenlinnassa.

Itse olen tykännyt käydä Verkosto-seurakunnassa. He ovat nyt tietty kesätauolla, mutta heillä on piensoluja. Sitä kautta pääsee helposti sisään mukaan.

Verkosto on jotain luterilaisen ja vapaan suunnan välissä. Ei siis liian fundamentaalinen, mutta ei myöskään tylsä.

Kokeile!

Vierailija
7/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jatkaa taas.

heillä on 1-3 tapahtumaa päivässä tämänkin viikon ajan. Mm. aamukävelyä Suomenlinnassa.

Itse olen tykännyt käydä Verkosto-seurakunnassa. He ovat nyt tietty kesätauolla, mutta heillä on piensoluja. Sitä kautta pääsee helposti sisään mukaan.

Verkosto on jotain luterilaisen ja vapaan suunnan välissä. Ei siis liian fundamentaalinen, mutta ei myöskään tylsä.

Kokeile!

Kiitos tiedosta! Olen vakavasti harkinnut muuttoa muualle tämän yksinäisyyden takia..

Vierailija
8/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinnsiitä vaan tosiaan Eurosinkkujen hommiin ja muihin. Mulla asiaa vaikeuttaa että mulla on koiria joita en enää pitkien työpäiviien jälkeen voi jättää yksin lähteäkseni minnekään. Onneksi ole jo niin tottunut aina yksin kotona käkkimiseen ettei se enää juurikaan aiheuta tuskaa.

Vierailija
9/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinnsiitä vaan tosiaan Eurosinkkujen hommiin ja muihin. Mulla asiaa vaikeuttaa että mulla on koiria joita en enää pitkien työpäiviien jälkeen voi jättää yksin lähteäkseni minnekään. Onneksi ole jo niin tottunut aina yksin kotona käkkimiseen ettei se enää juurikaan aiheuta tuskaa.

Eikös koirat voi jonkun aikaa olla yksin?

Mun lapsi on jo isompi, se pärjää yksin osan iltaa.

Ap

Vierailija
10/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti meidät.