Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä on pressikortti? Kuka tarvii sen?

Vierailija
30.06.2012 |

Ja siis mihin sitä tarvitaan? Ihmettelen vaan, kun töideni kautta olen törmännyt henkilöihin, joilla on se, mietityttää, mikä kortin funktio on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse asiassa toimittajien ammattiyhdistysjäsenyyttä osoittava kortti, Journalistiliiton jäsenkortti. Ei sitä välttämättä tarvita yhtään mihinkään mutta tosiaan sillä pääsee ilmaiseksi näyttelyihin, urheilutapahtumiin, joskus jopa leffaan jne. Ennen sai alennusta matkoistakin mutta ei enää, samoin ennen pääsi Lintsille ilmaiseksi tai jollain isolla alennuksella mut ei pääse enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan törkeää yhden ammattiryhmän suosimista. Tästä pitäisi raportoida oikeusasiamiehelle!

Vierailija
4/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mäkin olen päässyt ilmaiseksi siskon följyssä

Vierailija
5/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan törkeää yhden ammattiryhmän suosimista. Tästä pitäisi raportoida oikeusasiamiehelle!

Ja poliisien kahvit abc:lla, lääkäreiden lahjusviinat ja -risteilyt jne jne jne. Se on tämä suomalainen kateus!

t. Pressikortillinen

Vierailija
6/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ammatiltaan toimittajat pääsevät pressikortilla moniin tapahtumiin ilmaiseksi vaikka tekisivät nykyään ihan muuta työtä? Ja muut joutuvat maksamaan täyden hinnan