Mitä Lidlistä kannattaa ostaa?
Ei ole koskaan tullut käytyä, mutta katselin juuri mainosta. Esim six-pack energiajuomaa oli vitosella tarjouksella ja näytti olevan puolenlitran puteleita. Energiajuomaan olen addiktoitunut ja ajattelin mennä hakemaan... Olisiko jotain muuta, mitä suosittelisitte? Olen kuullut kommenttia sekä pos. & neg. mutta itsellä ei ole ollut mitään antipatioita, mutta ei ole vain koskaan tullut käytyä.. *outoa*
Kommentit (31)
hyviä, halpoja ja menee helposti päähän
Vaipat oli meille kyllä tosi positiivinen yllätys. Ja hiilihapollinen vesi on hyvää ja edullista. Jos olette kalan ystäviä, niin vakuumipakkauksessa oleva kylmäsavulohta kannattaa kokeilla.
-light cocista
-pikkurahkoja, eli sellainen levy missä on kolmea eri makua, 12 pientä purkkia kiinni toisissaan, muksut tykkää
-valmiiksi maustettuja lohkoperunoita, sellaisia veneperunoita joissa on kuori mukana, ihania!
-juustoja, gouda-viiipaleet on ihania, mutta aika suolaisia
-terveyssiteet, ostin viimeksi eka kerran ja tykkäsin
Miksei liiterin mainoksissa muuten lue: Laadukkaampaa!!!!!! eikä aina että Halvempaa!!!!!!!!!!!!
Kenkiä, vessapaperia, jugurttia, terveyssiteitä...
tarkoitan näitä kuivaruokia. markettien kissanruuissahan on yleensä vain noin 4% lihaa, nyt en kyllä muista paljonko oli tässä ostamassani mutta todella hinta-laatu suhde enemmän kuin hyvä!
Vierailija:
-pikkurahkoja, eli sellainen levy missä on kolmea eri makua, 12 pientä purkkia kiinni toisissaan, muksut tykkää
Sitten me ostetaan hiilihapollista vettä ja ASTIANPESUAINETABLETTEJA 1,49e/onkohan niitä 30kpl. Ja on hyviä! Siis tehokkaita. :)
Pähkinäsuklaa, semmosia pieniä levyjä vihreissä kuorissa. Oiskohan 5kpl paketissa. HYYYVÄÄÄÄ, nams. Kissanhiekka on laadukasta. Voimariini halvempaa, samoin Sininen lenkki.., maito. Kebab-liha, Salsa-kastike.
Vaippoja, limsaa, lohkoperunoita,sipsiä, kaikki vihannekset ja hedelmät
Light Siideriä tölkissä maksaa jotain 1,67 egeä (sikahyvää!)
rosakpusseja, keksejä, vehnäjauhoa, pastat, riisit ja jäätelö
Nämä edellä luettelemani ovat niitä joita itse ostan yleensä, koska ovat huomattavsti edullisempia kuin muualla
mausteet on hyviä ja edullisia, etenkin yrtit isoissa purkeissa. jäätelöt ja jogurtit on myös hyviä.
lidlin oliiveista oliivifriikki mieheni ei tykännyt ollenkaan joten makuja on monia!
kuin suomalaisissa ja sämppyjauhot!
Oon kanssa ostanut kaikkea ja oon tykännyt. Nyt viimeksi ostin sen höyrypesulaitteen.. tai mikä nyt onkaan.. kivasti putsaa liat joka paikasta.. varsinkin ton vaatekaapin peilioven.. Pesuaineita oon ostanut, astianp., tiskikoneentabl., pyykinpesunestettä ja huuhteluainetta, klooripesuainetta, laminaatinpesua., keittiösuihketta, vessasuihketta ja wc - tabletit on ihan huippuja ku laittaa sen yön ajaksi pönttöön liukenemaan.. mitähän vielä.. Lastensampoot oli tosi hyviä, samoin oon ostanut sen sinisen hajuveden.. maksoikin vaan 4e. Pakasteet on kyllä tosi hyviä.. oon siirtynyt lähes vallan lidliin.. Ostinpa sieltä syystakinkin itelleni.. Kaikkea on siis kokeiltu.. =)
Heii, saanko udella tuosta höyrypesurista, kun itsekin mietin sen hankintaa? Minkä kokoinen se vesisäiliö on, eli kuinka kauan voi käyttää säiliöllisellä vettä? Kauanko kestää, että tyhjentymisen jälkeen on taas höyrytyskunnossa?
Olisin niin kiitollinen, jos vastaisit! :)))
Me ostetaan aina niitä, onko ne nyt salami pitsoja, hedelmiä, suklaata, suklaamuffinsseja, vaippoja, jugurtteja, rahkoja, sit niitä liharullia jossa joku tuorejuustotäyte, kissanruokia meijän misut syö aikas huonosti..
Valkosipuli- tai yrttivoitäyte. NAM!!!
Muistaakseni säiliöön sai laittaa vettä 280ml, mutta on jotain 410ml.. Ostin kun äitini osti sen ja kehui ja käski ostaa oman myös.. Kyllä mä sillä tänään suihkuttelin vessan altaan takaa kaakelit ja altaan ja hanan.. ison vessan oven, kun on sileäpintainen.. ja vielä ison peilioven.. ja jäiki vettä.. Sopii hyvin mulle ku aina tulee kuitenki tauko hommiin.. ja jotain 5-10min annoin jäähtyä, varman päälle, ennenku laitoin uudet vedet.. ettei lentäsi silmille. Ja maksoihan se vaan 24,90, ku olen katellut vastaavia, jotka maksaa liki 40 e. Ja onhan sillä hyvä takuu.. suosittelen
mutta tässä joitain hyviä:
-konetiski tabletit. erinomaisia!
-500ml tiskiaine, vihreä
-kissanhiekka
-kissan kuivamuona muovisessa pussissa
-vaipat
-edullisia vihanneksia ja hedelmiä!
-chili-levite leivälle
-jogurttijuomat todella hyviä.
-pakaste patongit
-jäätelöt, ehdottomasti!
Tässä jotain mitä me ostetaan: