Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen suusta totuus kuullaan, nolottaa ja naurattaa:

Vierailija
30.06.2012 |

Olimme harrastaneet seksiä mieheni kanssa illalla ja olin sen jälkeen pukenut vain pikkuhousut jalkaan ja käynyt nukkumaan. Aamupalapöydässä istuin 2,5v lapseni viereen. Hän tokaisi nyrpeänä "mikä täällä haisee? Täällä haisee joku kamala, tuolla se haisee, sun pimpissä! Mä en tykkää sitä haistella!"

Oi ei.. :D Ei kai siinä sitten muuta voinut kuin samantien suihkuun. Kyllä mies nauroi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja ja monisanaisia lauseita.. Miten sen ikäinen osaa jo pimppi-sanan?

Vierailija
2/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta meillä on 2v3kk tyttö ja puhuu ihan täysin. Osaa myös pimppi sanan, koska pesuilla yleensä sanon että pestäänpäs sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja ja monisanaisia lauseita.. Miten sen ikäinen osaa jo pimppi-sanan?

ihan samalla lailla kuin nenä, napa, varpaat jne. Mitä ihmeellistä siinä on?

AP:lle: :D

t. ei ap

Vierailija
4/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2v4kk kömpi aamulla mun kainaloon ja alkoi selittää seuraavaa:

"mulla on tissit, äitillä on tissit, mulla on samanlaiset. Äitille on ostettu tissit :D" Ei todellakaan ole ostettu.

"mulla on pimppi, äitillä on ostettu kanssa pimppi". Hehe.

Eiköhän ole ihan normaalia, että 2-vuotias osaa nimetä oman sukupuolielimensä. Siinä iässähän he ne kunnolla huomaavat.

Vierailija
5/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi- sanan tietää tietenkin kun hänelläkin sellainen on ja sitä esimerkiksi pestään. :) Minusta tämä nyt oli hassu juttu vain. Ap

Vierailija
6/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin illalla suihkussa käynyt. :) seksi se vain taisi tuoksua. Ap

Vierailija
7/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanaa pimppi? Tai muuta vastaavaa, jolla kutsutaan tyttöjen/naisten sukuelimiä.

Vierailija
8/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten huumori on aina niin "hauskaa"

Vierailija
9/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni täyttää huomenna 2v ja puhuu 3-6 sanan lauseita. Ihan keskustelee siis ja lauseissa on järki. Mitäs tuossa nyt oli kummallista?!

Vierailija
10/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaista kuulla omalta lapselta.

Vierailija
11/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ällötys ei myöskään ollut reaktiosta kaukana. Täytynee vastaisuudessa tulla aamupalalle suihkun kautta niin välttää saman jatkossa. :)

Ap

Vierailija
12/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyl muakin vähä etoo tää juttu. :O Ja en ite kyl pystys olemaa koko yötä seksin jälkee pesytymättä, saatikka tulla viel aamupalapöytään. Mut nää on makuasioita. En ap ajattele, et oisit tehny mitään väärin. :)

Vierailija
13/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömyyden syy on vauvan yritys. Ap

Vierailija
14/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ootte olleet hommissa? Ja ei tiennyt muuta tapaa ilmoittaa näkemästään kuin tuolla lauseella?

Tässä jutussa on nyt jotain tosi outoa.

Vierailija
15/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ällötys ei myöskään ollut reaktiosta kaukana. Täytynee vastaisuudessa tulla aamupalalle suihkun kautta niin välttää saman jatkossa. :)

Ap

missä hän itse joutuu huomion kohteeksi.

Sille tyypillistä on juuri tää, että on joku "ihan kreisi" tai nolo tilanne, joka kehittyy hänen itsensä ympärille.

Ulkopuolinen ei näe tapahtuneessa mitään hauskaa. Henkilö itse näkee, koska hän ei oikeastaan naura hauskuudelle vaan sille että saa olla itse kerrankin huomion keskipiste, kerrankin se on hän jolle tapahtuu edes jotain. Sitä hän erehtyy pitämään erityisasiana, joka on muidenkin mielestä hauska.

Tämä hauskuus on on pohjimmiltaan itsekeskeisyyttä.

Kahvipöydissä työpaikoilla tämä lajityyppi uuvuttaa kollegansa kertomalla juttuja itsestään hauskoina, vaikkei niissä ole mitään hauskaa, mutta henkilö saa puhua itsestään ja nauraa heleästi perään. Voi vittu.

Vierailija
16/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että lapsi löyhkääsi kauhisteli

Vierailija
17/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ootte olleet hommissa? Ja ei tiennyt muuta tapaa ilmoittaa näkemästään kuin tuolla lauseella?

Tässä jutussa on nyt jotain tosi outoa.

Siis todellakin on jotain outoa!!! Olette varmasti hyväksikäyttäneet lasta. Ja kyllähän rivien välistä on luettavissa että saatananpalvontaa ja eläinten kidutustakin tapahtunut!

Vierailija
18/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erityisesti kun tapahtuvat muille.

Vierailija
19/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin pimpistä? :O Miksei sanonut vaikka, että äiti haisee pahalle? Tää on tosi tosi ällöttävä aloitus.

Vierailija
20/32 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

missä hän itse joutuu huomion kohteeksi.

Sille tyypillistä on juuri tää, että on joku "ihan kreisi" tai nolo tilanne, joka kehittyy hänen itsensä ympärille.

Ulkopuolinen ei näe tapahtuneessa mitään hauskaa. Henkilö itse näkee, koska hän ei oikeastaan naura hauskuudelle vaan sille että saa olla itse kerrankin huomion keskipiste, kerrankin se on hän jolle tapahtuu edes jotain. Sitä hän erehtyy pitämään erityisasiana, joka on muidenkin mielestä hauska.

Tämä hauskuus on on pohjimmiltaan itsekeskeisyyttä.

Kahvipöydissä työpaikoilla tämä lajityyppi uuvuttaa kollegansa kertomalla juttuja itsestään hauskoina, vaikkei niissä ole mitään hauskaa, mutta henkilö saa puhua itsestään ja nauraa heleästi perään. Voi vittu.

Katkeruudesta naissukupuolta kohtaan ja huumorintajuttomuudesta.

Ihminen on huumorintajuinen vasta kun osaa nauraa itselleeen.

Aplle tuskin lapsi haistoi pimppisi hajun, joku mu u haisi, mutta pimppi oli sopivan hauska sana siihen kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän