Lapsen suusta totuus kuullaan, nolottaa ja naurattaa:
Olimme harrastaneet seksiä mieheni kanssa illalla ja olin sen jälkeen pukenut vain pikkuhousut jalkaan ja käynyt nukkumaan. Aamupalapöydässä istuin 2,5v lapseni viereen. Hän tokaisi nyrpeänä "mikä täällä haisee? Täällä haisee joku kamala, tuolla se haisee, sun pimpissä! Mä en tykkää sitä haistella!"
Oi ei.. :D Ei kai siinä sitten muuta voinut kuin samantien suihkuun. Kyllä mies nauroi.
Kommentit (32)
Mutta ällötys ei myöskään ollut reaktiosta kaukana. Täytynee vastaisuudessa tulla aamupalalle suihkun kautta niin välttää saman jatkossa. :)
Ap
missä hän itse joutuu huomion kohteeksi.
Sille tyypillistä on juuri tää, että on joku "ihan kreisi" tai nolo tilanne, joka kehittyy hänen itsensä ympärille.
Ulkopuolinen ei näe tapahtuneessa mitään hauskaa. Henkilö itse näkee, koska hän ei oikeastaan naura hauskuudelle vaan sille että saa olla itse kerrankin huomion keskipiste, kerrankin se on hän jolle tapahtuu edes jotain. Sitä hän erehtyy pitämään erityisasiana, joka on muidenkin mielestä hauska.
Tämä hauskuus on on pohjimmiltaan itsekeskeisyyttä.
Kahvipöydissä työpaikoilla tämä lajityyppi uuvuttaa kollegansa kertomalla juttuja itsestään hauskoina, vaikkei niissä ole mitään hauskaa, mutta henkilö saa puhua itsestään ja nauraa heleästi perään. Voi vittu.
Katkeruudesta naissukupuolta kohtaan ja huumorintajuttomuudesta.
Ihminen on huumorintajuinen vasta kun osaa nauraa itselleeen.
Aplle tuskin lapsi haistoi pimppisi hajun, joku mu u haisi, mutta pimppi oli sopivan hauska sana siihen kohtaan.
kommentoijalle oli pointtina, että ap:n juttu ei ollut hauska. Mä olen nainen, enkä mäkään tässä mitään hauskaa nähnyt. AP on vähän kyllä syyllinen reaktioon: hän oli kuitenkin otsiskoinut juttunsa raflaavasti ikään kuin olisi tapahtunut jotain tajuttoman hauska mutta lupauksista huolimatta stoori oli vaatimaton arkipäivän juttu.
mä en ikinä pysty mennä nukkumaan ns."rojut tortussa". Aina käyn vähintään alapääpesulla seksin jälkeen. Mutta jos nyt joskus on rankan session jälkeen nukahdettukin lusikkaan, niin ei mun alapää oo seuraavana päivänä haissut kyllä yhtään sen kummemmalta kuin muutenkaan. Eli ei juuri miltään.
Juttu oli ällöttävä.
Ja niille jotka ihmettelevät miten lapsi osaa sanoa pimppi. Niin meidänkin 1,5 vuotias osaa sanoa. Aina pesulla sanoo: Kädet, kainalo, selkä, masu, napa, jalat, pimppi ja pylly sitä mukaan mitä kohtaa pestään. Katsokaas kun sinnikkäästi juttelee ja toistaa lapselle kaiket päivät ja joka tilanteessa sanoja niin ne saattaa jopa itsekkin oppia puhumaan joskus.
naisten huumori on aina niin "hauskaa"
kun lapsi selittää, että mutsi sun pillussa haisee isin mällit.
Oi kun miestäkin niin nauratti....Hohhoijaa...
mä en ikinä pysty mennä nukkumaan ns."rojut tortussa". Aina käyn vähintään alapääpesulla seksin jälkeen. Mutta jos nyt joskus on rankan session jälkeen nukahdettukin lusikkaan, niin ei mun alapää oo seuraavana päivänä haissut kyllä yhtään sen kummemmalta kuin muutenkaan. Eli ei juuri miltään.
Juttu oli ällöttävä.
Ja niille jotka ihmettelevät miten lapsi osaa sanoa pimppi. Niin meidänkin 1,5 vuotias osaa sanoa. Aina pesulla sanoo: Kädet, kainalo, selkä, masu, napa, jalat, pimppi ja pylly sitä mukaan mitä kohtaa pestään. Katsokaas kun sinnikkäästi juttelee ja toistaa lapselle kaiket päivät ja joka tilanteessa sanoja niin ne saattaa jopa itsekkin oppia puhumaan joskus.
Ja miehestä kans, luin sen hänelle.
Ja uskon hyvin että lapsi erottaa mistä haju tulee.
pitäisi osata kuurata itsensä aina puhtaaksi ja tuoksua ruusulle aamupalalla. Ei tälläisiä likaisia juttuja. Lisäksi miesasiamiehiä etoo se, että nainen sai seksiä ja seksiä harrastava nainen on likainen lutka, jota lapsikin ymmärtää inhota. Suhtautukaa näihin kirjoituksiin samalla tavoin, kuin muinaisten profeettojen ja kirkonisien, miesasiamiehet pistävät naiset ruotuun kerralla. Kuinka monta kouluampumista tarvitaan tai perhesurmaa? Nainen pitää suun kiinni ja näyttää nätiltä ja on ja pysyy siveänä aina ja kaikkialla! Tai muuten...
Naiset sitä ja naiset tätä. Seksiä harrastanut nainen on likainen ja saastainen eikä hänellä ole huumorintajua. Oma pimppi tuoksuu ruusunnupulle seksin jälkeen tai ainakin ei miltään.
Mutta ällötys ei myöskään ollut reaktiosta
. Täytynee vastaisuudessa tullaaamupalalle suihkun kautta niin välttää saman jatkossa. :)
Ap
missä hän itse joutuu huomion kohteeksi.
Sille tyypillistä on juuri tää, että on joku "ihan kreisi" tai nolo tilanne, joka kehittyy hänen itsensä ympärille.
Ulkopuolinen ei näe tapahtuneessa mitään hauskaa. Henkilö itse näkee, koska hän ei oikeastaan naura hauskuudelle vaan sille että saa olla itse kerrankin huomion keskipiste, kerrankin se on hän jolle tapahtuu edes jotain. Sitä hän erehtyy pitämään erityisasiana, joka on muidenkin mielestä hauska.
Tämä hauskuus on on pohjimmiltaan itsekeskeisyyttä.
Kahvipöydissä työpaikoilla tämä lajityyppi uuvuttaa kollegansa kertomalla juttuja itsestään hauskoina, vaikkei niissä ole mitään hauskaa, mutta henkilö saa puhua itsestään ja nauraa heleästi perään. Voi vittu.
Ei mulla kyllä mitään hajua erity toosasta panemisen jälkeen, joten se taytyy olla sun miehes sperma mikä siellä haisi, tai sitten teidän eritteet yhdessä saa voimakkaan hajun aikaiseksi.
Miehesi varmaankin tupakoi ja se vaikuttaa mällin hajuun ja makuun. Mut loppupeleissä tää ei ollut kovin kaksinen juttu, itseasiassa vähän liioitellulta tuntui.
Minua ainakin nauratti juttusi enkä nähnyt siinä mitään kauhisteltavaa.
Täällä taas av-mammat kilvan tuomitsevat ja kilpailevat siitä kirkkaimmasta kruunusta :D
Minusta tämä oli hassu, nolo ja arkinen juttu. Ei mikään kovin ihmeellinen tarina tietty. Mutta itseä huvitti.
Ja juu, miehen rojut ne ton aiheutti, yhdessä omien kanssa varmaan. Missä ei mun nähdäkseni mitään kovin ihmeellistä. Hassua oli vain lapseni tarkka nenä ja se mihin se tällä kertaa nyt paljastavasti kohdistui. Onneksi ei ollut anoppi tänään aamiaisella.
Ap, jolla hyvä hygienia ja terve suhde mieheen ja lapsiin.
Istui vieressä, haistoi kai. En ymmärrä sen paremmin kuin tekään. Eikä taatusti nähnyt mitään, kun nukkui eri huoneessa, ovia välissä. Elkää hassuja puhuko.
Teille ei varmaan sit koskaan ole lasten kanssa käynyt mitään noloja juttuja.
Ap