Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on käynyt Linnanmäen uudessa ravintolamaailmassa?

Vierailija
29.06.2012 |

Kertokaa kokemuksia. Oliko jonoja, saiko pöydän helposti? Oliko ruoka hyvää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin Coccolassa pizzalla. Pöytään päästiin heti, ei jonoa. Ruoka ihan hyvää. Ainahan sitä ravintolassa ruokaa odotetaan, en kuitenkaan mistään hinnasta haluaisi niihin pikaruokamestoihin. Todella kiva, että Lintsillä voi nyt valita!!!

Vierailija
2/9 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin saman annoksen ja se oli ihan sopivan kokoinen minulle. Olen tosi tyytyväinen, että Lintsillekin on tullut tuollaista yritystä perinteisen mättömeiningin lisäksi. Minusta Ilonassa oli todella hyvän raaka-aineet, ruoka oli yksinkertaisesti HYVÄÄ (maistoin kaikkia muitakin annoksia, joita perheeni söi...).

Köpiksen Tivolissahan on todella erinomaisia ravintoloita, jopa muistaakseni Michelin-palkittujakin. Ehkä tämä kehittää Lintsiä samaan suuntaan. Sovittiin perheen kanssa, että vaikka tämä oli nyt kesän rannekekeikka, käväistään syömässä kaikissa Kattilan ravintoloissa vielä tämän kauden aikana.

Disneylandissa Anaheimissa söin ihan mielettömässä kreolilaisessa ravintolassa. Olin alistunut etukäteen siihen, että luvassa on Mikki Hiiren pään muotoisia ranskalaisia, mutta oikeasti söin koko reissun parhaan aterian siellä.

Hitto, tuli taas nälkä.

sadepäivänä myytiin aika äkkiä eioota koko kattilassa, asiakaspaikkoja naftisti. mut ruoka oli hyvää- lohipala, kolme pientä uutta perunaa,muutama vihreä heinä ja joku vaahtokastike 25€. hyvää oli mutta kallista eikä nälkä lähtenyt. ehkä turhankin fine diningiä sellaiseen paikkaan kun huvipuisto missä pääasiallinen asiakasryhmä ovat lapset. mietin eikö sen burgerin ja tämän välillä ole mitään toimivaa välimuotoa. no, se lihapullabaari ja italialainen täyttyivät ekana,niissä vissiin rennompaa riuokaa-kallista toki sielläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadepäivänä myytiin aika äkkiä eioota koko kattilassa, asiakaspaikkoja naftisti. mut ruoka oli hyvää- lohipala, kolme pientä uutta perunaa,muutama vihreä heinä ja joku vaahtokastike 25€. hyvää oli mutta kallista eikä nälkä lähtenyt. ehkä turhankin fine diningiä sellaiseen paikkaan kun huvipuisto missä pääasiallinen asiakasryhmä ovat lapset. mietin eikö sen burgerin ja tämän välillä ole mitään toimivaa välimuotoa. no, se lihapullabaari ja italialainen täyttyivät ekana,niissä vissiin rennompaa riuokaa-kallista toki sielläkin.

Vierailija
4/9 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan varsin kallista ja hirvittävän hankalaa, jos ei koko porukka halua syödä samalta listalta ruokaa vaan tekisi mieli vähän eri juttuja, jotka saman katon alla. Pöytää jouduttiin odottamaan tovin, koska meitä oli enemmän kuin 4 henkilöä.

Vierailija
5/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän mielestä voi olla kallista jos Esim tämän Coccolan kallein annos on 28€ siis perus hyvistä raaka-aineista tehdyn ravintola annoksen hinta? lasten pizza kunnon rucolalpedillä8€ ja

sitä mitä reinasti närppäsin ni oli kyllä hintansa väärti

Mielestäni teidän kannattaisi miettiä että haluatteko tunkea lapsiinne sitä nakkikori/ kananuggetti skeidaa joka tehdään vain nopeasti upporasvassa paistamalla vai oikeasti laadukasta ruokaa josta ainakin meidän lapselle jäi hyvämieli ja masu täyteen loppupäiväksi jos tämä on mielestänne kallista niin ohhoh minä ainakin toivon että, jokainen ravintola siellä säilyy ne ketkä ei niin menkää siihen hirveeseen yli hinnoteltuun lintsiburgeriin tai nakkikioskeille vetää ne makkaraperunat ja jokaisessa paikassa missä tehdään ruoka alusta asti itse niin kuin ainakin tässä Coccolassa jopa pitsan tomaattisoosi niin annosta joutuu hetken alas pikaruokalat ja tietämättömät moukat nouskoon "oikea ruoka" ja sen tekijät kunniaan

kitos

Vierailija
6/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän mielestä voi olla kallista jos Esim tämän Coccolan kallein annos on 28€ siis perus hyvistä raaka-aineista tehdyn ravintola annoksen hinta? lasten pizza kunnon rucolalpedillä8€ ja

sitä mitä reinasti närppäsin ni oli kyllä hintansa väärti

Mielestäni teidän kannattaisi miettiä että haluatteko tunkea lapsiinne sitä nakkikori/ kananuggetti skeidaa joka tehdään vain nopeasti upporasvassa paistamalla vai oikeasti laadukasta ruokaa josta ainakin meidän lapselle jäi hyvämieli ja masu täyteen loppupäiväksi jos tämä on mielestänne kallista niin ohhoh minä ainakin toivon että, jokainen ravintola siellä säilyy ne ketkä ei niin menkää siihen hirveeseen yli hinnoteltuun lintsiburgeriin tai nakkikioskeille vetää ne makkaraperunat ja jokaisessa paikassa missä tehdään ruoka alusta asti itse niin kuin ainakin tässä Coccolassa jopa pitsan tomaattikastike (tarjoilijalta sen kuulin) niin annosta joutuu hetken odottomaan

alas pikaruokalat ja tietämättömät moukat nouskoon "oikea ruoka" ja sen tekijät kunniaan

kiitos

Joo tiedän oli vähän kirjoitusvirheitä

Vierailija
7/9 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty tuossa italialaisessa. Oli hyvää parmankinkkupizzaa ja spagetti bolognesea ainakin. Vähän joutui ruokaa odottelemaan eikä ihan halpa. Mutta ehdottomasti huikea ero aiempiin lintsin ravintoloihin.

Vierailija
8/9 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
9/9 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka oli todella hyvää. Siis poikkeuksellisen ihanaa.