Ihana ilma enkä viitsi mennä takapihalle naapurin ukkojen takia.
Miksi ihmeessä niiden pitää aina olla pihoillaan häärämässä jotaki,n niin en ilkeä omalla pihalla bikineissä maata.
Kommentit (8)
Pitikö sinne muuttaa lähiöön asumaan räystäs räystäässä. Olisitte ostanu oman tonitn jostain syrjemmästä
laittakaa aita tai pensaita näköesteeksi, niin ei näy. en voisi itse kuvitellakaan takapihaa, josta näkyisi kaikkialle. oma rauha se olla pitää!
Jos on jotakin katsottavaa, niin anna katsoa. Jos eivät tykkää, eivät katso. Jos muutamaa persettä tuijottavaa silmäparia pelkäät, niin uimarannallekaan et voi mennä. Miksi luulet miesten siellä aikaansa viettävän?
Kaveriporukalla pelaten: perseitä katsoen.
Lasten kanssa ilman äitiä: perseitä katsoen.
Lasten kanssa äiti mukana: perseitä katsoen, niin ettei äiti näe.
Terve mies tarkistaa naisten perseet AINA ja jos pitää näkemästään, katsoo pidempään. Aivan sama katsooko sitä naapurin rouvan persettä omalla pihalla vai uimarannalla.
Selvennyksenä. Olen mies, mutta miksen olisi rehellinen.
Miksi ihmeessä niiden pitää aina olla pihoillaan häärämässä jotaki,n niin en ilkeä omalla pihalla bikineissä maata.
mul on serlat valmmina..mäkin tuun kohta....
irstaat tuijotukset ovat vastenmielisiä?
Jos on jotakin katsottavaa, niin anna katsoa. Jos eivät tykkää, eivät katso. Jos muutamaa persettä tuijottavaa silmäparia pelkäät, niin uimarannallekaan et voi mennä. Miksi luulet miesten siellä aikaansa viettävän?
Kaveriporukalla pelaten: perseitä katsoen.
Lasten kanssa ilman äitiä: perseitä katsoen.
Lasten kanssa äiti mukana: perseitä katsoen, niin ettei äiti näe.
Terve mies tarkistaa naisten perseet AINA ja jos pitää näkemästään, katsoo pidempään. Aivan sama katsooko sitä naapurin rouvan persettä omalla pihalla vai uimarannalla.Selvennyksenä. Olen mies, mutta miksen olisi rehellinen.
Nro 6 tässä. Ymmärrän pointin, jossain vaiheessa varmasti menee sietokyvyn yli näiden "aivokuolleiden" miesten tuijotus ja tuo oma kirjoitus tuli hieman yleistäen. Eihän se varmaan ole mukavaa, jos jatkuvasti on sellainen olo, että joku kyylää, mutta luulisi niillä miehillä siellä pihoillaan muutakin tekemistä olevan, kuin vain naapurin runkoa ihailla. Itse varmasti sivusilmällä vilkuilisin sopivasti, mutta en minä omia hommiani keskeyttäisi. Todennäköisesti saattaisin naapurin rouvalle jotain huikatakin kauniista ilmasta yms. mukavaa smalltalkia.
Mutta minä olenkin ihan tervejärkinen normaali kaveri. Vaikka itse sanonkin.
Kohta niiden eukot raahaa ukkonsa sisätiloihin. Laittavat vielä kaihtimetkin kiinni :)
Toimii aina