Eikö teitä kummastuta pariskunnat, jotka kommunikoi keskenään FB:ssä?
Jotenkin musta on niin outoa, kun jotkut lähettelee toisilleen sydämiä, pusuja, tms., tai muutenkin julkisesti kommunikoi jotain juttuja keskenään, jotka tuskin ketään kiinnostaa. Enkä siis puhu mistään teineistä, vaan yli kolmikymppisistä.
Kommentit (20)
asutaan samassa taloudessa ja nähdään joka päivä. Siinä ne jutut tulee puhuttua ja pusut annettua ihan oikeina pusuina.
Kuten sanoin, ei mua ärsytä noi jutut, vaan todella kummastuttaa, musta toi on niin noloa, etten itse koskaan tekisi moista. Siis kirjottelisi miehelle, joka istuu toisella puolella sohvaa, tai lähettelisi jotain pusi pusi -juttuja tms. Tulee mieleen yläaste, jossa luokan seinällä oli lista, johon kaikki sai kirjoittaa, kuka kenenkin kanssa milloinkin seurusteli. Sitä seurattiin teitysti innolla, mutta nyt puhutaan netistä ja yli kolmikymppisistä. Ja siis miksi ette sitten riitele siellä FB:ssä?
Noista alkaa vaan aina miettiä, että minkä vähäjärkisten kanssa sitä tuleekaan kaveerattua.
ap
sitten irl:kään puhu miehellenne seurassa.
Tai kun teillä on sun kavereita käymässä, niin mies pitää turpansa kiinni, eikä osallistu samaan keskusteluun, tai kommentoi mitään sun sanomaa?
saa toki. Nyt oli kyse siitä että pariskunta keskustelee fb:ssä keskinäisiä juttujaan vaikka voisivat sen tehdä ihan livenä siellä kotona. Miksi näin? Näytetäänkö siinä muille jotain vai miksi? Miksi se pusu annetaan virtuaalisena kun sen vois antaa ihan oikeasti?
Ihmettelisit sinäkin jos isäntäpari vaan juttelis omia juttujaan ja kikattelis keskenään kun olet kylässä.
kulisseja pidetään näin pystyssä. Parisuhteen tila on todellisuudessa ihan toisenlainen. Siksi ne viestit ovatkin niin surkuhupaisia...
eikä silti juuri koskaan kommentoida toisiamme. Joistain kuvista tykätään. Tökitään ja yksityisviestejä heitellään, mutta seinälllä ei söpöillä. Ei muuten olla ees parisuhteessa fb:ssa :-)
Ihan kuin pitäisi korostaa että meillä menee hyvin ja pusipusi ja halihali.
Eikö kotona voi kommunikoida tai vaikka privaatisti?
Mä en varmaan koskaan ole kirjoittanut mieheni seinälle mitään eikä hän taatusti minun seinälleni. Emmekä koskaan kommentoi toistemme juttuja, never. FB on tuttavien kanssa kommunikointiin. Ystävien kanssa soitellaan ja nähdään ja perheen kanssa eletään...
samalla lomamatkalla samassa hotellihuoneessa olevan pariskunnan keskustelevan fb:n välityksellä, silloin tuli kyllä mieleen, että eikö noilla kahdella oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua fb:ssä keskellä kauniita maisemia.
taiat olla vaan kateellinen?
Lähettelen söpöjä tekstiviestejä päivittäin miehen kanssa joten miksen myös muutamaa söpöä fb viestiä voisi vaihtaa silloin tällöin.
Liikaa tosin on liikaa mutta kai sitä joskus saa olla vähän romanttinenkin ? ;)
Parhaissa tapauksissa molemmat on kotona, ja toinen kirjoittaa toisen seinälle jotain moi kulta keitätkö kahvia johon toinen vastaa tietysti kulta pusi pusi. Aivan käsittämätöntä ja ärsyttävää. Ja siis kun kyseessä juuri yli kolmikymppiset.
Ja ikää meillä molemmilla sentään 40+.
Se nyt vaan on osa meitä. Ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Skippaan aina kaikkialta ne jutut jotka ei kiinnosta. Eiköhän muutkin osaa tehdä niin.
samassa tilassa ollaan ja jutella facen välityksellä. Tai vaikka ei oltaiskaan, niin jotenkin se on hassua.
Sydämet ja pusut silloin tällöin ei niinkään kummastuta.
Yleensä ne on kyllä jotain hauskoja viestejä, ei niinkään sydämiä tms. Sydämiä ehken hääpäivänä ja synttäreinä. En kyllä tajua että miten nuokin voi toisia ärsyttää, on matala ärsytyskynnys joillakin. Jos mua ei jokin asia kiinnosta, hyppään yli. Miten jonkun toisen asiat voi ärsyttää jotakuta?? Jos mä nään jollain sydämiä tai jotain muuta romanttista, niin ajattelen että onpa kiva kun tykkäävät toisistaan. Kyllähän me julkisesti halataannkin ja kävellään käsikädessä, jopa annetaan pusukin joskus :D
Joo ja ollaan yli 40 ja yhdessä ollaan oltu 25 v.
kummastuttaa parit jotka ei koskaan kommunikoi siellä keskenään. Vaikka toisella tulis kuinka hyvä kommentti mieleen toisen jutuista, niin sitä ei vaan voi sinne kirjoittaa, viedäkseen keskustelua eteenpäin.
Ja jos vaikka kukaan ei kommentoi juttua, niin puolisokaan ei voi sitä tehdä, ihan kuin juttu ei kiinnostaisi häntäkään.
Jos mä laitan faceeni vaikkapa jonkun linkin av:ltä, en mä erikseen kerro sitä miesystävälle, se voi lukea sen seinältä ja kommentoida siellä.
Ja mä ainakin tykkään sellaisesta vähän kuittailevasta sanailusta, mutta eihän sitä voi harrastaa kuin oman puolison kanssa. Sellaista olis ihan hauska ulkopuolisenkin seurata, ja kommentoida kenties väliin.
Kyllä mäkin yhden parin rakkaudentunnustuksia ja ikuisen rakkauden ylistystä oon vähän mietiskellen seurannut, että onko toinen osapuoli, jota en tunne, kenties sitten vähän nuorempi, ja ehkä on tarve "merkata" se kumppaninsa, kun toinen on nelikymppinen kuiteskin, ja tää toinen kirjoittelee hänen seinälleen näitä kahdenkeskisen oloisia juttuja.
musta se on tietyissä rajoissa ihan söpöä, varsinkin niiltä yli kolmekymppisiltä.
Mun tekis mieli välillä miehelle jotain kirjottaa mutten kehtaa, vaikka toisaalta eipä se kelleen mitään kuulu. Jos jotain häiritsee niin jättää lukematta :))
tällaisesta asiasta pitää tehdä numero, tyyliin- "kattokaa kaikki, meillä menee tosi hyvin, ollaan tosi rakastuneita, pusipusihalihali.." niin se on yleensä tae siitä että päin persettä menee!
Mitä enemmän mölyä asiasta sen huonommin menee ja tämä on vuosien varrella todettu tuttavapiirissäni erittäin paikkaansapitäväksi!
Kuten sanoin, ei mua ärsytä noi jutut, vaan todella kummastuttaa, musta toi on niin noloa, etten itse koskaan tekisi moista. Siis kirjottelisi miehelle, joka istuu toisella puolella sohvaa, tai lähettelisi jotain pusi pusi -juttuja tms. Tulee mieleen yläaste, jossa luokan seinällä oli lista, johon kaikki sai kirjoittaa, kuka kenenkin kanssa milloinkin seurusteli. Sitä seurattiin teitysti innolla, mutta nyt puhutaan netistä ja yli kolmikymppisistä. Ja siis miksi ette sitten riitele siellä FB:ssä?
Noista alkaa vaan aina miettiä, että minkä vähäjärkisten kanssa sitä tuleekaan kaveerattua.
ap
ap
sitten irl:kään puhu miehellenne seurassa.
Tai kun teillä on sun kavereita käymässä, niin mies pitää turpansa kiinni, eikä osallistu samaan keskusteluun, tai kommentoi mitään sun sanomaa?
Me ollaan melkein nelikymppisiä, mutta todella rakastuneita ja joskus ollaan FB:ssäkin jotain älyttömän lapsellista ja hölmöä läppää/sydämiä laitettu toistemme seinälle. Koska se on hauskaa ja leppoisaa, ja ne on meidän seinät. Mua ei vaivaa/haittaa kenenkään päivitykset, vaikka aihepiiri ei mua kiinnosta. Elämä on lyhyt :)
Tiedän lähes viiskymppisen pariskunnan (molemmat kavereitani), jotka keskustelee tai kommentoi, vaikka ovat yhtä aikaa kotona - molemmat istuu omalla koneellaan :) Mutta niiden jutut on usein ihan kivoja.
Mut kun me ollaan rakastuneita ja meillä menee kaikki hyvin. Pusipusit, halit ja söpöstelyviestit antavat iloa ja voimaa arkeen.
Siis oikeasti, hääyönäkin olivat kommentoineet ympäristöstä jne. Siis eikö hääyönä kuulu tehdä jotain muuta? :-D