noo miehet, entäs sitten ulkonevat nännit?
Mua on aina kiusannut omissa pienissä rinnoissa (pieni b-kuppi) ulkonevat nännit. Ei ne nyt ihan nortin natsat ole, mutta rintojen kokoon nähden kyllä isohkot. Yritin netistä etsiä kuvia, mutten ihan omiani löytänut. Tämä ehkä lähinnä, http://www.locateadoc.com/pictures/pousti-tom-46784.html - ja näiden omistajakin näyttää päätyneen nännien lyhennysleikkaukseen. Höh. Sekö mullakin on edessä?
Kysymys etenkin miehille: Minkäasteinen turnoff olisi, jos muuten sutjakan ja jossain valossa jopa ihan nätin naisihmisen paidan alta paljastuisi tuommoiset? Rinnat ovat muuten ihan symmetriset, pienehköt joo mutteivät roiku. Kiikasrissa on kiinnostavanoloinen mies, mutta pettyykö hän, jos ja kun etenemme paitojenkuorimisvaiheeseen?
Onhan mulla miehiä ollut, pari monivuotista suhdetta onnettomasti päätöksessä :) Kukaan ei ole kommentoinut, ei kehunut muttei haukkunutkaan. Nyt mietin, ovatko he olleet vain kohteliaita vai onko asia tosiaan ollut heille merkityksetön. Itseäni nännit vähän häiritsevät, varsinkin kiihottuneessa tilassa, jolloin ne nöpöttävät n.1,2cm pitkinä palleroina...
Kommentoikaas nyt! Keräänkö rahaa leikkaukseen, vai paljastanko rohkeasti miehelle pallukkani?
Kommentit (10)
Nännienhän kuuluu nöpöttää ja varsinkin kiihottuneena. Tuo on kuin mies kysyisi häiritseekö ulkoneva penis. Mistä vauvakin tarttuisi, jos ei nänni olisi ulkoneva?
Nännienhän kuuluu nöpöttää ja varsinkin kiihottuneena. Tuo on kuin mies kysyisi häiritseekö ulkoneva penis.
Aivan samaa mieltä. Itse asiassa on erittäin kiihottavaa, jos paidan etumuksessa näkyy nännikohoumat. Kyllä minultakin huomaa housun etumuksista, että nyt ei ole autonkorjaus mielessä. Onhan ihan tasa-arvon mukaista (ja imartelevaakin), jos naisen kiihottunut tila on silmin nähtävissä.
Mutta, jotta voisimme ihan autenttisesti antaa mielipidettä, laita kuva niistä omistasi tänne :-)
Nännienhän kuuluu nöpöttää ja varsinkin kiihottuneena. Tuo on kuin mies kysyisi häiritseekö ulkoneva penis.
Aivan samaa mieltä. Itse asiassa on erittäin kiihottavaa, jos paidan etumuksessa näkyy nännikohoumat. Kyllä minultakin huomaa housun etumuksista, että nyt ei ole autonkorjaus mielessä. Onhan ihan tasa-arvon mukaista (ja imartelevaakin), jos naisen kiihottunut tila on silmin nähtävissä. Mutta, jotta voisimme ihan autenttisesti antaa mielipidettä, laita kuva niistä omistasi tänne :-)
Sinä tämän yllä olevan kirjoittanut. Se, että naisella nännit näkyy paidan läpi ei tarkoita sitä, että nainen olisi kiihottunut! Nännit kun kovettuvat esim. kylmästä jne.
Mutta ap:n kysymykseen, vaikka nainen olenkin. Mun mielestä tuossa linkin korjausleikkauksessa oli ne before-tissit paljon paremmat kuin after-tissit! En ymmärrä! Älä nyt ap ihmeessä nolostele nännejäsi, kaikki miehethän niistä tykkää!
tottakai nännien pitää olla ulkonevat, mutta ymmärsin tän kysymyksen niin, että missä kulkee se liiallisuuden raja. liika on aina liikaa. ymmärrän aiheen siksi koska itselläni on jossain määrin samaa vikaa. suhteessa rinnan kokoon ulottuvuutta niin sanotutsi riittää. en silti leikkaukseen mene, vaan hyväksyn lepotilassakin pitkät ajovaloni tämmöisinään.
joskus saunassa tullut nähtyä hyyyvin pitkänänninen leidi. ei hjuva... mutta kait jotkut miehet semmoisillekin käyttöä keksis :)
Mitä isommat sitä paremmat, ihan hullu kysymys muutenkin, tottakai miehet niistä pitävät!
Et todellakaan haaskaa rahojasi mihinkään leikkaukseen turhan takia. Minulle ovat monet miehet kommentoineet ja ihastelleet rintojani ja ulkonevia nännejäni (jotka kuten noissa kuvissa), halunneet hypistellä niitä ja pitäneet todella kiihottavina.
N36
On isot nännit, ÄLÄ missään tapauksessa mene pilaamaan nännejäsi, jos olet saanut isot ulkonevat nännit. On aivan sama minkä kokoiset rinnat naisella on, mutta jos nännit ovat isot ja ulkonevat niin ne pelastavat päivän. Isoja nännejä on todella mukava imeskellä.
Kuvien naisell alkuperäiset nännit paljon paremmat kuin korjatut. Ja omalla uimahallikokemuksella olen nähnyt paljon suurempiakin nännejä. (Itsellä tuon korjatun ja korjaamattoman väliin)
Itselle alkuperäiset olisivat enemmän hot kuin pienennetyt.
Eli pääsi sisällä tuo "ongelma".
Ja kun tämä maailma on niin ihmeellinen, niin varmasti on pienen pieni joukko miehiä, jolle isommat nännit olisi turn off.
Enemmän kiinnittäisi huomiota terveysvaikutuksiin. Jos isoista nänneistä terveydellistä haittaa eikä leikkaus suuri riski, niin siitä vaan.
Mutta jos yrität miellyttää kuviteltuja miesten seksimieltymyksiä niin leikkaamlla joidenkin miesten unelmanännit jäävät leikkauspöydälle.
Jos aloitus ei ollut provo, niin kehoitan laittamaan rahat vaikka seksikkäisiin rintariiveihin, jotka esittelevät rinnan nänniaarteen vielä viekoittelevemmin.
missään tapauksessa men leikkauttamaan pois tai lyhentämään. Ovat nätit. Sopii todella hyvin huulien väliin hyväiltäväksi