Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvää seksiä?

Vierailija
18.05.2010 |

Olen kaksi vuotta sitten eronnut 43 v. nainen ja pysytellyt pidemmittä suhteitta sen jälkeen.

Avioliitossani sain erittäin hyvää seksiä ja pidän hyvästä seksistä erittäin paljon, mutta en ole tuon kahden vuoden aikana sellaista saanut. Lyhyitä tai toistaankin lyhyempiä suhteita on minulla tänä aikana ollut kahdeksan, kaikki kuitenkin surullista kyllä erittäin epätyydyttäviä seksin osalta. En tiedä onko tuurini ihan surkea, miehet ovat olleet varsin viehättäviä, mutta sängyssä suoraan sanoen huonoja eri syistä. Tuntuu, että moni ikäiseni mies on jo fyysisestikin niin huonossa kunnossa, että oikein mikään ei onnistu.

En usko, että olen liian vaativa enkä kaipaa mitään kovin erikoista. Pelkästään perusteellista ja tyydyttävää seksiä. Itsekään en ole varmasti mikään seksin ylipapitar, mutta jotain ehkä sentään olen vuosien varrella oppinut. Netti-ilmoituksia en ole yrittänyt, ravintoloista löytyneet yhtä lukuunottamatta nuo kaikki. Vähitellen alkaa masentaa jo onko tämä todellisuutta todella ja tällaiseenko sitä sitten pitäisi pidemmän päälle tyytyä.

Asia vaivaa jo siinä määrin, että jossain tilanteissa huomaan, että olen vältellyt miesseuraa, koska en todellakaan halua ihastua keneenkään mieheen, joka sitten osoittautuu yhtä huonoksi sängyssä kuin nämä muutkin.

Ehkä tämä asia on päässäni saanut vähän liiankin suuret mittasuhteet en tiedä, mutta kertokaa hyvät ihmiset mistä sitä löytää hyvää seksiä? Pitäisikö keskittyä vaikka urheilutilasuuksiin tms., jossa miehet ovat hyvässä kunnossa vai mitä ihmettä? Vai tuuristako tämä vain on kiinni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuristahan se on kiinni minkä kokoisen saa. Ei auta kuin etsiä sitä oikeaa sänkykaveria. Itse kokeilin e-kontaktia netissä ja siellä olisi ollut vaikka mitä seuraa tarjolla ja jotkut jopa mainostivat isoa.... Siellä voisi keskustella henkilön kanssa etukäteen ja vaikka tarkistella hieman mittojakin....???

Vierailija
2/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on paljon helpompi sanoa kuin tehdä, mutta...

Jos nyt jättäisit nuo pikasuhteet... kävi mielessäni, ettet yksinkertaisesti voi saasa haluamaasi niistä. Kahdessa vuodessa kahdeksan suhdetta kertoo, että tuskin olet edes tutustunut miehiisi tai miehet sinuun. Voihan jotkut miehet olla kovia häntäheikkejä, mutta harvempi on ajatustenlukija. Toisaalta tulee mieleeni kysyä, oletko saanut edes puhuttua miehille toiveistasi. Yhtä kaikki, tuo lyhyiden suhteiden määrä kertoo että nyt olisi syytä muuttaa toimintatapoja ja ottaa ihan itse vastuu seksin hyvyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hyvää seksiä saa heh :)

Voisin sitä sinulla tarjota vaan enpä usko netistä hyviä seksikumppaneita löytyvän.