Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jota ärsyttää tuo lomien perään itkeminen?

Vierailija
28.06.2012 |

Ymmärrän toki pettymyksen kun lomat peruuntuu ja pahimmassa tapauksessa rahatkin menettää ton Air Finlandin konkan takia. Mutta oikeesti, monella menee siinä työpaikka ja kesäkuun palkkojen maksutkin oli jo etukäteen siirretty kesäkuun loppuun, eli saanevatko työntekijät niitä ollenkaan? Siinä rinnalla ei mun mielestä yksittäiset lomamatkat ole itkemisen arvoisia.

Ja kyllä, mulla oli yksi reittilento ostettuna, mutta en osta lomamatkoja viimeisillä rahoillani, joten pystyn tämän asian kanssa elämään.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki pettymyksen kun lomat peruuntuu ja pahimmassa tapauksessa rahatkin menettää ton Air Finlandin konkan takia. Mutta oikeesti, monella menee siinä työpaikka ja kesäkuun palkkojen maksutkin oli jo etukäteen siirretty kesäkuun loppuun, eli saanevatko työntekijät niitä ollenkaan? Siinä rinnalla ei mun mielestä yksittäiset lomamatkat ole itkemisen arvoisia.

Ja kyllä, mulla oli yksi reittilento ostettuna, mutta en osta lomamatkoja viimeisillä rahoillani, joten pystyn tämän asian kanssa elämään.

ja kitisevät sitten heti korvauksia kun jotain sattuu. Air Finlandin vaikeuksista on talousuutisissa kerrottu kohta kahden vuoden ajan.

Mutta ei kun pitää halvalla saada....

Vierailija
2/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit köyhä yksinhuoltaja joka on vuosia säästänyt lomamatkaa varten, lapset odottaa kuin kuuta nousevaa ensimmäistä ulkomaan matkaa... mutta eihän se sua liikuta senkin porvari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun on, ne on suuria ponnistuksia rahallisesti, vuosikausia säästettyjä ja lasten pitkään ja hartaasti odottamia, joten kyllä mä olisin myös tuossa tilanteessa itkun partaalla.

Vierailija
4/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ollut viimeiset ropot, mutta jollain on. Mielummin tosta itketään, kun säästä.

Vierailija
5/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä maapallolla ei kukaan muu saa valittaa, kuin nälkää näkevä, jolla on HIV, ja jota ehkä raiskataan samaan aikaan. Ja siitäkin löytyy aina pahempi versio.

Mutta kyllä, ymmärrän itkemisen, kaikille ne lomamatkat eivät ole taskurahoista maksettuja, vaan esim. vuosien säästämisen tulos.

Vierailija
6/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten takia surettaa. Ovat kuin maansa myyneitä kun ei päästä matkalle. Ja joo olen köyhä yh, säästänyt vuoden ja lapset ei ole ikinä olleet ulkomailla. Suoraan sanoen kyllä VITUTTAA ja rankasti!

Vierailija
7/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No köyhä yksinhuoltaja on sitten hyvä ja maksaa luottokortilla jolloin rahojen takaisin saaminen on helpompaa.

Mä en itsekään ole mikään rahassa uiva porho, mutta muistan myös että joskus elämässä tulee pettymyksiä ja vaikeuksia. Ja lomamatkan peruuntuminen nyt on aika pieni murhe.

Vierailija
8/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on todella ymmärrettävää. Todella härskiä toimintaa firmalta mainostaa ja myydä matkoja minuutteja ennen konkurssi-ilmoitusta! Mutta näinhän se menee...

Vierailija
9/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rahansa takaisin saisikin.

Vierailija
10/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No köyhä yksinhuoltaja on sitten hyvä ja maksaa luottokortilla jolloin rahojen takaisin saaminen on helpompaa.

Mä en itsekään ole mikään rahassa uiva porho, mutta muistan myös että joskus elämässä tulee pettymyksiä ja vaikeuksia. Ja lomamatkan peruuntuminen nyt on aika pieni murhe.

voisko kääntää aikaa taaksepäin ja hommata ensin sen luottokortin jostain ja maksaa luottokortilla? Terveisin köyhä ja ilmeisesti vielä tyhmäkin yh, jolla ei ole ensimmäistäkään luottokorttia.

Vierailija
11/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lomamatkani meni vituralleen.Olin siihen säästänyt jonkin aikaa ja nyt en tiedä saanko rahojani ikinä..MUTTA,eniten harmittaa henkilökunnan puolesta...Mää pystyn ehkä elämään menetetyn reisuni kanssa mutta mites noi työntekijät??Lainat yms. pukkaa päälle..kesäkuun palkat jää varmaan saamatta niinkuin palkat tästä eteenpäin muutenkin...eniten siis harmittaa niiden puolesta.Heistä ei kettän puhu.Kaikki vaan meuhkaa ITSESTÄÄN....

Vierailija
12/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lomamatkani meni vituralleen.Olin siihen säästänyt jonkin aikaa ja nyt en tiedä saanko rahojani ikinä..MUTTA,eniten harmittaa henkilökunnan puolesta...Mää pystyn ehkä elämään menetetyn reisuni kanssa mutta mites noi työntekijät??Lainat yms. pukkaa päälle..kesäkuun palkat jää varmaan saamatta niinkuin palkat tästä eteenpäin muutenkin...eniten siis harmittaa niiden puolesta.Heistä ei kettän puhu.Kaikki vaan meuhkaa ITSESTÄÄN....

Vierailija
13/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän edellinen loma maksoi jotain 5500e (ei toki air finland liittynyt mitenkään...) ja vaikkei siihen viimeset pennoset menneetkään niin kyllä se meillä normaalin palkan saajilla tuntuis jos tuon summan menettää. Plus se, että kun loma on sovittu teittyyn ajnkohtaan, niin eipä sitä noin vain muuteta..

Vierailija
14/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikan nälkäisiä aikuisia ja lapsia jotka eivät ole koskaan saaneet töitä. Siinä ei plajon jonkun työpaikanmenetys kiinosta, vai mitä?

Vierailija
15/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko kääntää aikaa taaksepäin ja hommata ensin sen luottokortin jostain ja maksaa luottokortilla? Terveisin köyhä ja ilmeisesti vielä tyhmäkin yh, jolla ei ole ensimmäistäkään luottokorttia.

Kerro miksi ihmeessä et ole hommannut luottokorttia matkaa varten, VARSINKIN jos olet vähävarainen yh??? Mä en voi ymmärtää. En lähtisi missään tapauksessa ilman luottokorttia mihinkään ulkomaille lasten kanssa. En vaan ymmärrä. Sehän on kuitenkin turva melkein kaikkeen matkalla. Täyty sun olla todella naivi ja oikeasti tyhmä ja yksinkertainenkin. Noh, tyhmyydestä sakotetaan, nyt opit valitettavasti kantapään kautta.

Ei sillä, kyllä mulla harmittaa teidän puolesta, ja omat ongelmat ei tunnu enää niin pahoilta.

Vierailija
16/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riski joutua päivittäin miesjoukon raiskaamaksi jokaisella vedenhakureissulla ( 10km). JA SÄ OOT HUOLISSAAN VAAN JONKUN SUOMALAISEN KERMAPERSEEN KUUKAUDEN PALKASTA?!?!?!?

afrikan nälkäisiä aikuisia ja lapsia jotka eivät ole koskaan saaneet töitä. Siinä ei plajon jonkun työpaikanmenetys kiinosta, vai mitä?

Vierailija
17/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ärsyttää näiden kapitalistiporvareiden minäkylläpystynmaksamaanmatkani-uho, osoittaa täydellistä empatian puutetta. Ymmärrän ihan täysin perheitä joissa matkaa varten on säästetty ja sitä ennen kaikesta tingitty, että kerrankin lapset syksyllä voivat kertoa kesälomastaan muutakin kun leikkipuiston keittolistan.. Siis pää veke sieltä omasta perseestä jne. Voi olla että sinullekkin todellisuus koittaa. Toivottavasti.

Vierailija
18/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa suhtautua tunteenomaisesti tähän asiaan. Olimme itse Tjäreborgin reissulla, kun AF meni konkkaan, mutta ehdimme jo lomailla koko loman. Lähtö oli aamun sijaan illalla, mikä toisaalta ärsytti, koska valitsimme nimenomaan aamulähdön, ettei tarvitsisi roikkua hotellin aulassa tuntikausia.

Vierailija
19/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin hommasi sen vaan sen takia, että joihinkin hotelleihin piti olla että voi majoittua. Juu, meidänhän täytyy olla köyhiä kun aina on raha lompsassa tai tilillä ;)

No köyhä yksinhuoltaja on sitten hyvä ja maksaa luottokortilla jolloin rahojen takaisin saaminen on helpompaa. Mä en itsekään ole mikään rahassa uiva porho, mutta muistan myös että joskus elämässä tulee pettymyksiä ja vaikeuksia. Ja lomamatkan peruuntuminen nyt on aika pieni murhe.

Kerro miksi ihmeessä et ole hommannut luottokorttia matkaa varten, VARSINKIN jos olet vähävarainen yh??? Mä en voi ymmärtää. En lähtisi missään tapauksessa ilman luottokorttia mihinkään ulkomaille lasten kanssa. En vaan ymmärrä. Sehän on kuitenkin turva melkein kaikkeen matkalla. Täyty sun olla todella naivi ja oikeasti tyhmä ja yksinkertainenkin. Noh, tyhmyydestä sakotetaan, nyt opit valitettavasti kantapään kautta. Ei sillä, kyllä mulla harmittaa teidän puolesta, ja omat ongelmat ei tunnu enää niin pahoilta.

Vierailija
20/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ärsyttää näiden kapitalistiporvareiden minäkylläpystynmaksamaanmatkani-uho, osoittaa täydellistä empatian puutetta. Ymmärrän ihan täysin perheitä joissa matkaa varten on säästetty ja sitä ennen kaikesta tingitty, että kerrankin lapset syksyllä voivat kertoa kesälomastaan muutakin kun leikkipuiston keittolistan.. Siis pää veke sieltä omasta perseestä jne. Voi olla että sinullekkin todellisuus koittaa. Toivottavasti.