Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö jotain äitiä, joka on TODELLA ilkeä lapselleen?

Vierailija
28.06.2012 |

Eli ei siis vaan pientä riitaa/sanailua, vaan todella ilkeää käyttäytymistä.

Itse tiedän yhden kaverini sisko on teinilleen todella ilkeä. Huomauttelee teinille esimerkiksi, että hän on isokokoinen ja lihava, vaikka tyttö on mielestäni suht hoikka ja syömishäiriötäkin on ollut + kerran soitettiin koulusta, että tyttöä oli kiusattu (tästä on jo aikaa) ja äiti oli vain tiuskaissut tytölle: Mitäs itse olet niin ärsyttävä ja vastenmielinen!

Tunnetteko te ketään äitiä, joka OIKEASTI on ilkeä lapselleen/lapsilleen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat kuussa enemmän hoidossa kuin äitinsä kanssa.

Vauvalleen huusi kerran "VITTU SÄ OLET NIIN ÄRSYTTÄVÄ" kun vauva oli äitinsä sylissä hiljaa liikkumatta.

Vierailija
2/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tää mun juttu sit ollutkaan mitään.

Mun siskon parhaiden kavereiden äiti oli meistä lapsena tosi ilkeä. Aina äyksi vihaisesti pojilleen ja kaikki oli kielletty.

Karkkia, pullaa tai mehua tai keksejä saivat syödä vaan karkkipäivänä. Jos meidän äiti olisi kesäpäivänä tarjonnut niille itse tehtyä viinimarjamehua, eivät uskaltaneet sitäkään ottaa, kun äiti oli kieltänyt.

Niiden äiti oli aina vihaisen näköinen. Ei koskaan leppoisa, naurava tai edes hymyilevä. Niiden isä oli kuitenkin ihan mukava, vähän tassukka.

Ihan kelpo poikia niistä silti kasvoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen äitinsä heitti hänet olikos se 18 vuotiaana ulos ja kielsi tytön isää(eli miestään kai), siskoa ja muita pitämästä tyttöön yhteyttä.

nykyään sitten tää tyttö (tai naisii kai jo ollaan) pitää näihin yhteyttä + ne pitää häneen yhteyttä, mutta joutuvat tosissaan salaamaan sen äidiltään.

muuten en ole asiasta uskaltanu udella. mut kuulemma äiti on tosi ilkee ollu tälle tytölle. ja ilman syytä siis, tää kaverini itse on tosi kiltti ja maailman empaattisimpia ihmisiä edustava yms ollu aina... sääliks käy että äiti ei halua yhteyttä pitää.

Vierailija
4/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain ihan loppuun palanut ja olen monesti ottanut puheeksi sen, että lapsi muuttaisi isälleen, joka on tasapainoisempi tapaus.

Ei vaan isälle käy. Olen varmaan ihan skitso lapsen mielestä. Lisäksi mulla on semmonen natsiäänensävy melkein aina. :(

Vierailija
5/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikista parasta. On lastensuojelun sossu. Ihan törkeää meininkiä! Nolaa, häpäisee, huutaa, kiljuu, kyykyttää ja lapsi on aina ihan nolo.

Sitten tunnen myös pari äitiä, jotka eivät tajua, että ekaluokkalainen ei voi aina olla yksin kotona tai kesällä yksin ilman kerhoa. Eikä äiti tunne ketään, joka voisi auttaa. (Sille on syynsä miksi en todellakaan auta, vaikka olen normaalisti hyvin avulias lastenhoidossa...)

Vierailija
6/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli asuessani kotona ja on vieläkin, jos ole yrittänyt puhua niistä asoista. Ihan skitso, mutta minkäs sille voi. Itse voi onneksi tehdä toisin. huh!

Vierailija
7/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystäväni äiti kielsi tytön nuoruudessa tältä kaiken. Ei saanut ottaa korviksia, värjätä hiuksia (ei edes raitoja), ei käyttää polven yläpuolelle ylettyviä hameita, farkutkin kiellettiin yhdessä vaiheessa ja koruja ei saanut pitää kuin juhlissa. Tämä äiti nimitti minua huoraksi, kun pidin päälläni punaista toppia ja farkkuhametta.

Vierailija
8/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on jo vuosia aikaa (olin siis silloin itsekkin lapsi) ja tämä äiti on silloisten kaverieni äiti. 3 lasta, ja äiti ihan kamala justiina: mm. haukkui lapsiaan, heillä oli pilkkanimet outojen käytöstensä tai ulkönäköön liittyvien seikkojen takia, selkään saivat helposti. vanhinta lasta selvästi suosittiin ja nuorinta hyljeksittiin mm. rahallisesti ja emotionaalisesti muut saivat enemmän. tämä nainen käyttää edelleen pienistä lapsista nimetystä Pentu tai Kakara tai Äpärä.. siis ihan yleisesti. mies tossun alla ja aina hankkinut rahat elämiseen perheelleen, sillä äidillä ei ole koulutusta eikä aikomustakaan töihin. kaikkea on tullut kuultua ja nähtyä..

Vierailija
9/10 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi äiti rankaisee lastaan pistämällä sen alasti ovesta ulos vähäksi aikaa. Pakkastakin voi olla reilusti.

Vierailija
10/10 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi äiti rankaisee lastaan pistämällä sen alasti ovesta ulos vähäksi aikaa. Pakkastakin voi olla reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän