Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ravintolaruokaa laihduttajan / painosta huolehtivan kannattaa syödä?

Vierailija
28.06.2012 |

Intohimona on ollut aika usein syödä ulkona, mutta yleensähän se on aika rasvaista ruokaa :/

Paljon on suosittu kiinalaista, hampurilaisia ja ranskalaisia, pastaruokia ym.

Nyt on kiloja lähtenyt aika paljon ja totuttelen salaatti / kasvislinjaan ja olen yrittänyt jättää enimmät hiilihydraatitkin pois.

Mitä voisin hyvin mielin ulkona syödä? Muuta kuin salaatteja, ja niissäkin taitaa ravintolassa olla aika paljon kaloreita. Ja siinä kiinalaisessakin on sitä riisiä kilo ja rasvaista muutenkin.

Onko thairuoka kevyttä? Vai pitäisikö suosia Sushia? Tai vaihtaa ravintola-annoksesta esim. perunat kasviksiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt esim. vaihtamaan perunat kauden kasviksiin tai salaattiin. Kannattaa suosia vähärasvaista lihaa: broileria, kalaa..

Vierailija
2/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ottaa kala-annoksen niin niissäkin on yleensä se rasvainen kastike tai majoneesia tms. mukana.

Vielä kyselen onko jollain tietoa tuosta Thairuuasta? Onko se kevyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laittamaan se erilliseen astiaan, josta voi itse annostella vähemmän. Thairuuasta en osaa sanoa, kookosmaitohan ainakin on aika "täyttä tavaraa", ei mitään kevytruokaa..

Vierailija
4/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatin/vihannekset ilman niitä ranskalaisia tai muita lisukkeita, kastikkeen pyydän erikseen omaan kippoonsa.

Vierailija
5/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kastikkeita, ne vihannekset on jo kieritetty öljyssä, että soossia siinä tarpeeksi. Paitsi jos jostain saa höyrytettynä kasviksia, niin sit kuivan kananrinnan kohalla voisin miettiä kastiketta.

tai sit paistettu lohi kasviksilla.

ja tää ihan sen takia, et mä en jaksa syödä koskaan mitään ravintola-annosta.

Vierailija
6/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ranskiksia tai lohkperunoita, vaan tavallista keitettyä perunaa tai höyrytettyjä vihanneksia. En valitse ruokia, joissa on kaloripommikastkkeet kuten remoulade.

Jätän kokonaan syömättä annokseen kuuluvan leivän tai jälkiruuan.

Toisinaan tilaan kyllä ihan tasan mitä mieli tekee, mutta syön annoksesta vain puolet! Kiitän hyvästä ruuasta, mutta joskus kuittaan vain hymyillen, että Teillä on isot annokset.

Jos syömme jossakin Raxin tapaisessa mättöravintolassa, otan keittoa ja salaattia enkä juurikaan salaattikastiketta.

Vuodessa nyt -25kg enkä karppaa tms. Lihaa en syö kylläkään koskaan.

Tärkeintä on PIENET ANNOSKOOT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan