Haluaisin niin kovasti kimppaseksiä, mutta
mieheni ei ole ollenkaan halukas. Olen ehdottanut toista naista kanssamme. Hän on myös tietoinen, että tykkäisin, jos joku edes katselisi seksiämme. Olen myös ehdottanut, että hän katselisi, jos olisin jonkun toisen naisen kanssa. Haluan niin kovasti jotain muutakin kuin, mitä meillä nyt on. Vaikka seksi kyllä sujuu ihan hyvin.. Se ei riitä minulle.
En tunne ketään miestä, joka olisi sanonut, etti kiinnostaisi olla kahden naisne kanssa. Minulleko tämä yksi ainut tapasu on sattunut kohdalle.. plaah!
Kommentit (27)
Täältä voi ottaa mallia kimppaseksiin. Paljon hyviä ideoita:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluis kovastikin toista naista samaan aikaan, samoin minä haluaisin naista. Eipä ole löytynyt.. Tosin nyt vähän huono tilanne kun olen raskaana, mutta muuten ;)
Meidän kaveri oli kiinnostunut kun olin raskaana joten ollimme 1N ja 2Miestä kimpassa koko raskauden ajan. Olimme kyllä niin ennen raskauttakin.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ilomielin jonkun naisen (tai miksei) useammankin hoidella tyttöystäväni. Eikös vähän jokaisella heteronaisellakin ole lesbofantasioita.
Itse tykkään enemmän kun on miehiä kanssani sängyssä.
Hyvä kun mieheni haluu miehiä meille kimppaan mukaan.
Olen 49v mies vaimoni on 38v ja asumme omakotitalossa Järvenpäässä.
Meille on 3 ylimäöräistä huonetta.
Olemme ottaneet kaksi minun työkaveria asumaan viikolla. Toinen mies on Oulusta ja toinen Jyväskylästä.
Miehet ovat meillä 4 yötä viikossa.
Teemme töitä yhdessä viikot asumme yhdessä eli olemme tutustuneet melko hyvin.
Tuossa 1.5vuotta sitten juhlimme vaimoni syntymäpäivää.
Kun olimme ottaneet ilojuomaa ja tanssittaneet vaimoani kysyin vaimolta "menemmekö kaikki samaan sänkyyn yöksi".
Olimme olleet kimppaseksin kanssa jo erinäisiä vuosia.
Vaimo suostui ja nyt olemme vaimon kanssa sängyssä kimpassa ainakin kerran. Silloin panemme vuorotellen useasti jokainen. Olemme myös jokainen viety vaimo omaan huoneeseen jossa on saanut rakastella ja nauttia kunnolla vaimoni suloista. Vaimo saa seksiä joka ilta ainakin joltain.
Olen itse halunnut kimppaseksiä jossa 2 miestä panee 1 naista. Itse en halua pettää vaimoani joten houkuttelin oman vaimoni mukaan kimppaan.
Olemme sopineet ettei meillä ole sääntöjä ja jokainen saa panna vaimoani ja vaimo saa käydä miesten huoneissa panemassa.
Antaisin ilomielin jonkun naisen (tai miksei) useammankin hoidella tyttöystäväni. Eikös vähän jokaisella heteronaisellakin ole lesbofantasioita.