Eilen pururadalla....
Olen hieman ylipainoinen ja nyt alkanut taas urheilla.
Minulla on monen vuoden urheilutausta ja peruskunto todella hyvä.
Nyt kahden vuoden aikana on tullut masentuneena mässättyä aivan liikaa.
Olen siin siinä normaalipainon ja ylipainon välillä.
Eilen kävin juoksemassa ja edessäni "juoksi" kaksi todella laihaa naista, yli 30 vuotiaita.
Juoksin näiden naisten ohi ja heti alkoi hirveä kommentointi
"Kato ton persettä, kamalan iso"
"voi v*ttu mikä löllykkä"
"Miten se edes kehtaa käydä lenkillä"
muuta en kuullut sillä karistin naiset kannoiltani helposti.
Eikö muka lihavilla ole oikeutta käydä lenkillä.
Eikö muka ole ihan hyvä asia, että ihminen tekee sille lihavuudelleen jotain.
Tuli kamalan paha mieli tuosta.
Ja vielä tuon ikäiset naiset kehtaa kommentoida noin.
Itseni ikäisiltä (20v) jotenkin tuon vielä ymmärtäisin.
Se sentään vähän lohdutti, että olen paremmassa kunnossa kuin he ja juoksin kevyesti heidän ohi.
Kommentit (5)
Niitä ärsytti, kun sinä kevyesti vedit ohi. Purkivat sen sitten tuollaiseen pashanjauhantaan. Älä välitä, moukkia riittää :)
Tuollainen tuntuu kurjalta.
Jatka sinä vaan harrastustasi, niin ohitat vielä monia muitakin naisia. :)
Olen hieman ylipainoinen ja nyt alkanut taas urheilla. Minulla on monen vuoden urheilutausta ja peruskunto todella hyvä. Nyt kahden vuoden aikana on tullut masentuneena mässättyä aivan liikaa. Olen siin siinä normaalipainon ja ylipainon välillä. Eilen kävin juoksemassa ja edessäni "juoksi" kaksi todella laihaa naista, yli 30 vuotiaita. Juoksin näiden naisten ohi ja heti alkoi hirveä kommentointi "Kato ton persettä, kamalan iso" "voi v*ttu mikä löllykkä" "Miten se edes kehtaa käydä lenkillä" muuta en kuullut sillä karistin naiset kannoiltani helposti. Eikö muka lihavilla ole oikeutta käydä lenkillä. Eikö muka ole ihan hyvä asia, että ihminen tekee sille lihavuudelleen jotain. Tuli kamalan paha mieli tuosta. Ja vielä tuon ikäiset naiset kehtaa kommentoida noin. Itseni ikäisiltä (20v) jotenkin tuon vielä ymmärtäisin. Se sentään vähän lohdutti, että olen paremmassa kunnossa kuin he ja juoksin kevyesti heidän ohi.
mistä tuollaisia juntteja löytyy??? Ihan järkyttävää. Jos jonkun läskit noin pahasti rassaa niin kannattaisi pitää suunsa kiinni, eihän joku pian uskalla lähteä tuollaisen kommentoinnin jälkeen enää toiste lenkille ja pysyy sitten löllykkänä loppuikänsä - ja tulee riesaamaan näitä hoikkia idiootteja hamaan loppuun saakka. :)
Joo voit myös lohduttautua sillä, että mikä heille on hoikkuudessa suotu, se on ilmeisesti järjestä ja käytöstavoista pois. ;) Jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa, vaikka ei varmasti ihan helppoa ole.
t. normaalijärkinen hoikka, jonka mielestä kaikki mahtuvat lenkkipolulle :)
kyllähän ihmiset tuollaisia ajattelee välilä mutta että sanovat vielä ajatuksensa ääneen niin että kohde kuulee, se on ihan tahditonta. Ja tuo sävy muutenkin on kyllä aika lapsellinen että ihmetellään miten kehtaa käydä lenkillä - eiköhän sitä juuri pidä käydä siellä jos on rasvoja sulatettavaksi kropassa!