Onko kukaan edelleen saman miehen kanssa parisuhteessa oleva harrastanut seksiä...
ensimmäisellä tapaamisella?
Tai onko tarkoituksena ollut seksisuhde, joka sitten muuttunutkin parisuhteeksi?
Mietin vain, että onko syvempi suhde mahdoton, jos annan miehelle ensimmäisellä tapaamisella...
Kommentit (12)
Oltu 15 vuotta naimisissa.
Olen aina ottanut heti, koska olen valikoiva enkä päästä edes lähietäisyydelle sellaisia, joiden kanssa en voisi olla pidempäänkin.
mutta lähipiiristä löytyy muutamakin sellainen pariskunta, joilla oli vaan seksisuhde, joka jatkui aina vaan ja lopulta parin vuoden sisään myönsivät seurustelevansa ihan tosissaan :)
Luulisin kyllä, että moni pitkäaikainen suhde saa alkunsa "yden illan jutusta".
Eka bylsimisestä jo yli 20 vuotta...
tosi huonosti ja ehkä erotaan, mutta ongelmat ei todellakaan johdu ekan seksikerran ajankohdasta.
Olin silloin just 18 täyttänyt ja meno oli vähän villiä. Mutta siitä yöstä alkoi ensin vuosien fuckbuddies suhde. Molemmilla oli kyllä muitakin juttuja välissä, mutta nyt 10 vuotta "virallisesti" yhdessä, lapsia 2 ja ikää mulla 35-vuotta. Että sellanen tarina...
21 vsilti naimisissa. Tein silloin aina niin:)
harrastettiin seksiä ekalla kerralla. kaheksan vuotta yhdessä ja hyvin menee edelleen.
Annoin ensi tapaamisella ja koko homman piti olla yhden yön juttu. Pari viikkoa myöhemmin törmättiin ja aloitettiin seksisuhde, josta ei ollut tarkoitus tulla mitään vakavampaa. Olin vastikään eronnut aiemmasta suhteesta ja halusin kerrankin pitää hauskaa ilman sitoumuksia. Nyt olemme olleet yhdessä lähes kymmenen vuotta ja kohta kolme naimisissa.
Ekana iltana pantiin samoin aamulla ja tästä on 6.5vuotta.
seksiä heti ekalla tapaamisella, toisella ja joka kerta siitä lähtien. Seksielämä on todella nautinnollista ja paranee koko ajan :) Yhteistä eloa takana 10v.
naimisissa just 15 v