Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista liikuntaa harrastat ja kuinka usein?

Vierailija
28.06.2012 |

Oletko kauankin harrastanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkunut aina. Nyt lähinnä rullaluistelu, spinning, body pump, kahvakuula, sali. Harrastan 3-6 krt/vk.

Vierailija
2/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jos on aikaa/mahdollisuus niin useammin. :)

Käyn kaksi kertaa viikossa bodypumpissa ja kaksi kertaa juoksulenkillä. Jumpassa olen käynyt jo vuosia, innostuin siitä lukiossa, mutta juoksuharrastuksen löysin vasta pari vuotta sitten. Alku oli hankalaa, mutta nyt ei malta odottaa että pääsee lenkkipolulle! :)

Pakkasilla juokseminen jää ja koitan korvata nuo kaksi kertaa esim. spinningillä tai stepillä. Juoksumatto ei ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näin:

-yksi pidempi juoksulenkki viikossa, vähintään 15 km

-yksi reipas kävelylenkki noin 1 h 15 min (kävelylenkin yhteydessä teen joskus lihaskuntoharjotteita lenkkipolun "pölkkypunteilla")

-yksi salikäynti joka kestää myös reilun tunnin

-yksi jumppa- ja venyttelysessio telkkarin ääressä, noin 30 min.

Talvella nuo juoksu- ja kävelylenkit vaihtuvat hiihtoon. Enempää en jaksa, mutta näillä treeneillä olen kyllä saanut kauniin kropan.

n40

Vierailija
4/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin syyskuun loppuun melkein joka päivä, lisäksi 1-3 h zumbaa, steppiä tai jotain muuta jumppaa viikossa. Juoksulenkkejä satunnaisesti, kävelylenkkejä sauvoilla tai ilman noin 1 x vko. Kotona kuntopyöräilyä satunnaisesti.

Vierailija
5/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdän tai juoksen tai sauvakävelen lähes joka päivä mikä tarkoittaa yleensä noin 4-5 kertaa viikossa (välillä on muitakin menoja...). Helppoja kotiovelta suoritettavia lajeja, myös hiihto. :) Työmatkoilla käyn juoksemassa joko ulkona tai hotellin juoksumatolla. Jotain lihaskuntoharjoitusta pitäisi lisätä, mutta eipä ole tullut tehtyä vaikka kotona on penkki ja painoja (mies nostelee kotona).

Vierailija
6/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina likkunut. Käyn kesällä pyöräilemässä, lenkillä joka sauvojen kanssa tai ilman. Talvella lenkkeilen ja ajan kuntopyörällä. Nyt on kahvakuulat uutena tuttavuutena.

Vierailija
7/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan ratsastusta. Jokainen lihas tulee kerralla käyttöön :)

Vierailija
8/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaan 4 x viikossa salilla massatreeniä, rymäliikuntaa (bodycombat, spinning, bodyattack, bodyjam, sh´bam, zumba, kahvakuula) vaihtelevasti noita lajeja 4-5 kertaa viikossa.