Minusta tuli isä 21-vuotiaana ja olen halvaantunut, haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (20)
Sä halvaannuitkin useempi vuosi lapsen saamisen jälkeen... ei ole niin kiinnostavaa kun se et se olis ollu toisonpäin.
Miten lapsi/lapset suhtautuneet halvaantumiseesi?
Minulla on siis 17-vuotias tytär ja vuoden vanha poika nykyisin.
Tyttö kun näki minut ensimmäisen kerran halvaantuneena 8v niin aika ujon oloinen tapaaminen se oli. Ennemmin piilotteli mummin takana kuin olisi ottanut kontaktia. Uskalsi kuitenkin muutamia sanoja vaihtaa :) en tiedä mitenkä silloin oikein otti sen halvauksen. Mutta mitä nyt tytön kanssa kun murrosikään tuli niin ollaan käyty parempia keskusteluja, niin sanoi hän että joskus pikkuisena ja tyhmänä häntä hävetti ehkä joskus joulujuhlissa kun isä oli pyörätuolissa, murrosikäisenä sillä ei ole ollut kuulemma enää mitään väliä kävelenkö vai en, yhtä rakas olen silti. Eli yhteenvetona tästä voisi sanoa että hyvin otti. Toinen lapsistani on vielä niin pieni, että tuskin tajuaa edes isän halvausta vielä. Toivon mukaan kuitenkin ottaisi asian yhtä hyvin kuin tytär.
Olen halvaantunut navan alapuolelta alaspäin ja istun pyörätuolissa, ylävartalo muuten toimii ihan normaalisti.
Olet näköjään saanut toisen lapsen halvaantumisen jälkeen. Miten tuo lastenteko ja seksi yleensäkin luonnistuu? Onko lapsi seurausta keinohedelmöityksestä? Anteeksi karkeasti muotoillut kysymykseni.
Sillon kun olin vielä terve niin tytön saaminen alulle vei joku n.6kk
Toista lasta jouduttiin yrittämään pidempään... meni vuosi, mutta ihan normaalisti saatiin.
Ei haittaa, saa minulta kysyä, enhän minä muuten olisi tätä postausta tänne tehnyt
Niin lääkkeen kanssa saan tulemaan varmasti erektion, joskus seisoo ilman sitäkin. Suuseksissä olen mestari, sormilla ja leluilla leikkimisessä. Yhdyntäasentoja meillä ei tosin ole muita kuin että minä makaan ja nainen ratsastaa
Jos ei, miten voit saada orgasmin?
Lapsilla on eri äidit ja jouduin kolariin koska kaahasin kännissä, pääni ei ollut sekaisin pelkästään alkoholin takia vaan myös huumeiden.
Koin silloin ettei minulla ole asioista ulospääsyä ja yritin tappaa itseni vetämällä rekkaa päin.
Nyt lähden nukkumaan ja palailen huomenna vastailemaan. Hyvää yötä!
Miten naiset siis suhtautuivat?
Oliko toisen lapsen äiti heti sinut asian kanssa?
Mutta juu, hyvät yöt!
Tämän nykyisen naisen kanssa tutustuttiin netin välityksellä ja hän oli asian kanssa heti sinut.
Mutta tytön äidin kanssa puolestaan kävi niin että heti halvaannuttuani hän jätti minut...
Mutta tytön äidin kanssa puolestaan kävi niin että heti halvaannuttuani hän jätti minut...
minäkin jättäisin miehen, jonka mielestä elämä kanssani on niin paksaa, että kannattaa mieluummin tappaa itsensä. Tai joka ylipäätään tappaa itsensä. Tai edes uhkaa sillä. On sen sortin petos...
Mutta hyvä että olet saanut itsesi sen jälkeen kasaan.
itselläni samanlaista taustaa, mutta ilman alkoholia. oletko katkera/vihainen itsellesi, että maksoit hölmöilystäsi kovan hinnan joutumalla pyörätuoliin?
yhteydessä siihen rekkakuskiin? Missä kunnossa hän on (henkisesti)?
Alussa tietenkin olin hyvin katkera, mutta en enää. Olen päässyt siitä yli ja tajuan että elämä jatkuu.
harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei pysty nauttimaan täysillä vaan tuntee vaan vähän :(
jätti alkoholisti narkkarin ja taisi se vaimosi olla samaa laatua vai oliko?
Olethan nyt kuivilla?