Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Valon uusi avovaimo Sandra Mittica

Vierailija
27.06.2012 |

kuka hän on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan tai vitsillä, sellaisia me ihmiset ollaan.

Jos pitää tai tietää itsensa kauniimmaksi on tosi helppo vittuilla, ihan vaan vaikka kun nyt tekee vaan mieli vittuilla. kun ei sillä ole väliä sille kenelle vittuilee, jos ei sitä tunne tai kyseinen henkilö tunne sinua. Minä ainakin vittuilen kaikesta mahdolliseta kun pms fiilis iskee. Anteeksi siitä!

Muuten olen kiva ja ihana ; )

Ja hei sinä epätoivoinen ylläoleva fani, just get over it, ne on nyt yhdessä ja koita olla edes vittuilevan iloinen toisten puolesta. Minäkin vietin juhannusta ilman miestäni, kavereiden kanssa ja saatoin jopa jutella muiden mies kavereiden kanssa. Nyt en siis olekaan mieheni kanssa. Faktaa tietoa. Näin itse ja moni muukin.

Ja oliko se maaliskuun kuva photoshopattu? Luulin sitä lapsen piirrustukseksi, ei se ainakaan valokuvalta näyttänyt. En tiennytkään, että noin huonoja kuvia joku osaa ottaa. Ja nyt en ymmärrä enää mitää kun kerta jos se oli VALOkuva ja sen ottaja niin paska, niin miten se on osannut foto oto roida?

T. anonyymi vittuilija

Vierailija
2/20 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2010 Energyn haastattelussa: "Voisivat kirjoittaa jonnekin että osoitteeni on Lapinlahden sairaala. Löytäisivät sitten innokkaimmat hyvän kodin sieltä."

Löytääköhän ne naapurit kotiinsa, sama piha Ville Valon kanssa ihan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeli pohjoismaisia kieliä Pariisisa ja ilmeisesti vaihdossa Suomessa, muistan kasvot erään korkeakoulumme oppilaiden joukosta... Muistan myös muita miesystäviä, mutta taitaa olla Villen kaveri jo vuosien takaa, joten mikä ettei rakkaus löytyisi. Hän tuo mieleeni Susannan, jonka kanssa Villellä meni kymmenisen vuotta sitten poikki.

Villelle toivon kaikkea hyvää elämässään.

Vierailija
4/20 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ulkonäkönsä ei liity asiaan, vaan se on totuus että se on bändäri! Minulla on poikakaveri ja Silken niiden tuttu... oom ollu pari kerta samassa porukassa ku Sandra ennen tän suhde Villen kanssa ja silloin jo kuunteli Himiä ja selitti jotain että sillä oli joskus yhen illan juttu Villen kansa ja kuinka Ville on sen idoli. Ennen Villeäkin se seurusteli yhen Joonaksen kanssa joka on samassa bändissä kun Ville veli Jesse.

Vierailija
5/20 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa Angela McCoy:ta todella paljon...ehkä useammaltakin kantilta..?

Vierailija
6/20 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee!

Itse kyllä katson luonteen lisäksi ulkonäön, ruman kanssa saisi vain rumia lapsia, enkä ehdointahdoin haluaisia rumia kakaroita, hävettäisi. Eikä tartte vetää nyt vammaisia sitten tähän, vammainenkin kun voi olla ruma tai kaunis.. vanhempien ulkonäkö siihenkin vaikuttaa.

ulkonäön arvostelu vaikka eivät ole yhdessä kaikista Seiska-juoruista huolimatta. Ensimmäinen kuva maaliskuussa oli photoshopattu ja juhannuksen Sandra vietti toisen miehen kanssa, koska näin sen itse, ja aika moni muukin näki.

Ihan hyvää ***tuilua silti koko ketju...

Vierailija
7/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vittuilen kaikesta mahdolliseta kun pms fiilis iskee. Anteeksi siitä!

Mitä tuo nyt oli? Vielä on vähän harjoittelemista vittuilussa juuri sinulla. Mut kyl se siitä kun oikein yrität, me ymmärrämme kyllä että kun et osaa niin et osaa.

Missä te sen kuvan olette nähneet?

Seiskassa maaliskuussa tämä elävä legenda, mistä on ollut mukava lueskella loputtomia ihmisten viestejä. Kiitos Hörkkö! Hauskaa on ollut.

Vierailija
8/20 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille ei tunnu oikeasti olevan mitään väliä sillä että Seiska vetäisi jutun jos toisenkin kasaan huvikseen ilman mitään todenperäisyyttä suhteesta. Sandrasta on nyt lupa jauhaa mitä muistaa.

Seiskan "Lapinlahden sairaala-alueen" helikopterilla vahtiminenkin, tekee todella hyvää Ville Valon naapureille että asia tehdään ihan puhtaana vittuiluna.

Vierailija
9/20 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on ollut yksinään tornissa vuosikaudet kun sille on tullut niin vaikeaa enää olla edes ns. kavereidensa kanssa ilman että ne haluavat häneltä jotain, esim. vaikka Stefan Lindfors. Villen naapurit eivät pidä siitä että poikamies-Villestä oltaisiin kiinnostuneita, ja mies on jumittunut sinne torniin kun häntä kohtaan ei olla enää vilpittömiä seuraelämässä.

Aivan todella piristävää että Seiska teki tämän Sandra-kohun että tilanne vähän laukeaisi, mutta ihan täysin keksitty juttu se suhde on.

Vierailija
10/20 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kaksikon pussailemassa yhdessä baarissa joku päivä sitten. joten ei vissiin ihan keksitty juttu.

Vierailija
11/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä joitakin vuosia aikaa

Vierailija
12/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella vastenmielisen näköinen, taitaa olla tätä bandariosastoa eli killunut aika kauan erinäisissä takahuonetouhuissa.

Vierailija
13/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ensinnäkin henkilön ulkonäkö liittyy asiaan? Eikä ole mielestäni mitenkään ruman näköinen edes.

Vierailija
14/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Valo ja Depp on kumpikin taas varattuja!!??? Olin ajatellut oottaa jomman kumman itselleni... :-/

Vierailija
15/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvien perusteella:

Semmoinen rumankoree nainen, jonka on pakko olla muusa.

ettei kolmonen kaukana ollut munkaan visiosta. Onhan noita kilometrejä jo takana.. kunhan vaan ei ole yhtä höntti kuin se edellinen moontvhoito. Sois Villelle villen oloisen naisen.

Vierailija
16/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella näyttävä, persoonallinen nainen. Selkeästi boheemin henkinen ja sopii varmasti Villelle hyvin. Kaikki miehet ei todellakaan tykkää niistä pullavan pyöreistä eloveenatytöistä, arvon mammat. Eikä niistä Kim Kardashian -bimboista, myöskään.

Vierailija
17/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Valo ja Depp on kumpikin taas varattuja!!??? Olin ajatellut oottaa jomman kumman itselleni... :-/

Täh? Eikö Depp just vasta oo eronnut? Vai oonko mie jo auttamattomasti myöhässä kosioaikeineni?

Vierailija
18/20 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee!

Itse kyllä katson luonteen lisäksi ulkonäön, ruman kanssa saisi vain rumia lapsia, enkä ehdointahdoin haluaisia rumia kakaroita, hävettäisi. Eikä tartte vetää nyt vammaisia sitten tähän, vammainenkin kun voi olla ruma tai kaunis.. vanhempien ulkonäkö siihenkin vaikuttaa. Ja joo, olen pinnallinen tässä asiassa ja entä sitten! Rumia vaan kiustaan eikä menestyminen tumana ole todellakaan taattua!

Kirjoita googlen kuvahakuun Sandra Mittica ja tee oma päätelmäsi ; )

Vierailija
19/20 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti tyhmät aavee mammat wt luuserit. Tomppa on mulle! Ketä joku Valo kiinnostaa kun on TOMPPA!!! Tomppa on vanha ja lyhyt, mutta sillä on massii ja sitä ja tätä ja tota. Valolla on torni, paskanen tukka ja vanhat vesiputket. No thänks.

Vierailija
20/20 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä joku Valo kiinnostaa kun on TOMPPA!!! Valolla on torni, paskanen tukka ja vanhat vesiputket.

Toisaalta kyllä vähän sääliksi käy Villeä kun se asuu ihan loukussa sen naapureihin nähden, ja sen putketkin arvostellaan. Ei ole omasta sisäänkäynnistä tietoakaan, ja kun avovaimokeskustelu on käynyt niin kuumana, niin kiinnostuneita kyttääjiä riittää siinä ympärillä.

Ihmiset ovat kuitenkin sen verran kateellisia ja pahansuopia, että vaikka Ville ei itselle sopisikaan edes ajatuksena vaan paremminkin Tomppa, niin mieluusti tehdään tilanne Villelle kiusalliseksi jos siihen tilaisuus ilmenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi