Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monetko Converset lapsellannne on?

Vierailija
27.06.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v tytöllä kolmet. Pinkit, valkoiset ja mustat.

8v pojalla yhdet mustat.

Vierailija
22/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat pesuliemeen vähän tärpättiä, ruokasoodaa ja tärkein on laittaa siihen silikonin irrotusainetta. Sitten mopilla heiluttelet ympäri olohuoneen parkettilattiaa.

Kuinka peset ne ja saat kuivaksi?

Tai sitten heität vain pesukoneeseen. Sen takiahan ne on nimenomaan CANVAS kengät, että ovat mahdollisimman huolettomia.

Kuivaamista varten kannattaa tietenkin hommata tarkoitukseen sopiva puhallin. Tai sitten vain ripustaa pyykkipojalla narulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäiset niitä kai lähinnä käyttää. En muista, että olisin nähnyt kenelläkään aikuisella sellaisia, ainakaan yli kolmekymppisillä.

Mun nelikymppinen mies osti just itselleen ties monennetko Converset. Jos menet vaikkapa Helsingin keskustaan, ei tarvitse kovin pitkään tuijotella ihmisten jalkoihin, kun takuuvarmasti näet Converset aikuisen jalassa.

Vierailija
24/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Sä taidat olla tosi perillä trendeistä.

En ole ennenkään odottanut, että suomalaisista tulisi mitään trendsettereitä. Nyt yhä vähemmän. Saman asian kai nuo Converset ajavat kuin takavuosien littaan poljetut purkkarit.

Ehkä Converset sopivat hitusen paremmin sen krapulan jälkeisen aamun tuulipuvun kanssa, kun käydään hakemaan lisää kaljaa mökille.

Vierailija
25/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleankeltaiset ja mustat. Pojilla ei ole.

Vierailija
26/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole converseja. Saa kyllä jos pyytää niitä mutta muuten en osta kun en tykkää.

En tykkää crockseistakaan mutta lapsi pyysi niitä kun muillakin on niin ostettiin. Äidin harmiksi :D

Semmoset urheilusandaalit on toinen kammotus mitä on joka kaupassa....

Vierailija
27/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Sä taidat olla tosi perillä trendeistä.

En ole ennenkään odottanut, että suomalaisista tulisi mitään trendsettereitä. Nyt yhä vähemmän. Saman asian kai nuo Converset ajavat kuin takavuosien littaan poljetut purkkarit.

Ehkä Converset sopivat hitusen paremmin sen krapulan jälkeisen aamun tuulipuvun kanssa, kun käydään hakemaan lisää kaljaa mökille.

Converset ovat olleet muualla maailmassa nosteessa pidempään kuin Suomessa. Voit todeta tämän esim. missä tahansa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Converseja näkyy tosi paljon. Mieheni osti itse uusimman parinsa Lontoosta, siellä kun on erikoisvärejä paremmin tarjolla.

Mutta sinulle tätä taitaa olla turha selittää, kun yhdistät Conversen tuulipukuun. Miehelleni taisi olla Conversen kanssa tänään American Apparellia, Cheap Mondayta ja J Lindebergiä, kun se mun kanssa duuniin lähti. Itsellä on se verran tiukka pukukoodi töissä, että päällä oli Pura Lopezin korkkarit ja Tiger of Swedenin jakkupuku. Mielelläni kuulisiin sinun käsityksen hyvästä ja omasta pukeutumisestasi...

Vierailija
28/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatanan rumat 80 luvun lopun muotia olleita koristossuja :D prkl puhukaa oikeilla nimillä, niin tyhmemmätkin tajuaa.

Ei se paska nimeä vaihtamalla kauniimmaksi muutu :D

90-luvulla mun nuoruudessa koristossuiksi sanottiin varsilenkkareita. Ei siis näitä convers kangastossukoita vaan semmosia adidas, nike tyylisiä muhkeita varrellisia lenkkareita.

Vierailija
29/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät Converset on. Mun täytyy tunnustaa, etten tiennyt edes sitä, että ne on kengät. Eli meillä ei ole yksiäkään

Vierailija
30/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni kolmet.

Vierailija
31/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yhdet räyskät, joita ei saa heittää roskiin.

Noista 5 paria on erikoisempia ulkomailta ostettuja, joita käytetään vain tiettyjen asujen kanssa.

Vierailija
32/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset ovat olleet muualla maailmassa nosteessa pidempään kuin Suomessa. Voit todeta tämän esim. missä tahansa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Converseja näkyy tosi paljon. Mieheni osti itse uusimman parinsa Lontoosta, siellä kun on erikoisvärejä paremmin tarjolla.

Mutta sinulle tätä taitaa olla turha selittää, kun yhdistät Conversen tuulipukuun. Miehelleni taisi olla Conversen kanssa tänään American Apparellia, Cheap Mondayta ja J Lindebergiä, kun se mun kanssa duuniin lähti. Itsellä on se verran tiukka pukukoodi töissä, että päällä oli Pura Lopezin korkkarit ja Tiger of Swedenin jakkupuku. Mielelläni kuulisiin sinun käsityksen hyvästä ja omasta pukeutumisestasi...

Maailmalla nuoriso on aina käyttänyt Canvasta, mutta eipä se sen suurempi trendi ole.

Juu, tulin juuri eilen Edinburghista. Siellä yleisin asuste naisilla oli nahkasaappaat. Durbarryä oli paljon ja paria muuta vieraampaa merkkiä. Näkyi muuten myös lehmäkuosia jonkun verran ihan kumisaappaissa. Miesten kengät näytti nahkaisilta kävelymalleilta.

Olin Saksassa, josta tulin Köpiksen ja Ruotsin läpi ja Italiassa noin kuukausi sitten. Trierin kaduilla näkyi vähän erilaisia kenkiä, aika tyylikkäitäkin. Italialainen kenkätyyli tuntuu jotenkin vähän vanhanaikaiselta, aina tyylikkäät...

Juu, palasin Suomeen. Kävin äsken Sellossa. On täällä Converset hyvin edustettuna. Samoin liputus, paidat eivät pysy housujen sisällä. No liputus ei ollut aivan yhtä pahan näköistä kuin Briteissä, jossa naisten shortsien lahkeista näkyy paidan helmat. Pyllyvaot siellä on jo kadonneet katukuvasta... aika vähissä tuntui olevan myös ne nuoret, joilla ennen oli housut pyllyn alapuolella. Sellossa näkyi jokunen, joka vetää paitaa alaspäin, jottei pylly/kalsarit paljastu.

Vierailija
33/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla nuoriso on aina käyttänyt Canvasta, mutta eipä se sen suurempi trendi ole.

Juu, tulin juuri eilen Edinburghista. Siellä yleisin asuste naisilla oli nahkasaappaat. Durbarryä oli paljon ja paria muuta vieraampaa merkkiä. Näkyi muuten myös lehmäkuosia jonkun verran ihan kumisaappaissa. Miesten kengät näytti nahkaisilta kävelymalleilta.

Olin Saksassa, josta tulin Köpiksen ja Ruotsin läpi ja Italiassa noin kuukausi sitten. Trierin kaduilla näkyi vähän erilaisia kenkiä, aika tyylikkäitäkin. Italialainen kenkätyyli tuntuu jotenkin vähän vanhanaikaiselta, aina tyylikkäät...

Juu, palasin Suomeen. Kävin äsken Sellossa. On täällä Converset hyvin edustettuna. Samoin liputus, paidat eivät pysy housujen sisällä. No liputus ei ollut aivan yhtä pahan näköistä kuin Briteissä, jossa naisten shortsien lahkeista näkyy paidan helmat. Pyllyvaot siellä on jo kadonneet katukuvasta... aika vähissä tuntui olevan myös ne nuoret, joilla ennen oli housut pyllyn alapuolella. Sellossa näkyi jokunen, joka vetää paitaa alaspäin, jottei pylly/kalsarit paljastu.

Jos ne kerran mielestäsi Conversen kenkien kanssa kuuluu yhteen? Et varmasti kamalan paljon. Ja jos kerran tapaat matkustella, et varmasti ole voinut välttyä huomaamasta, että Converset ovat viime aikoina näkyneet katukuvassa aiempaa enemmän. Senkin varmaan olet huomannut, että vaikka muoti vaihtuu, tietyt trendit tulevat aina uudelleen.

En nyt ihan ymmärrä, miksi Converset ovat mielestäsi tyylittömyyden huipentuma. Jos kerran hyväksyt kumisaappaat kaupungilla (järkevää sadesäällä) ja nahkasaappaat kesäkuumalla (se älytön trendi alkaa onneksi suomessa olla ohi). Jos olet törmännyt Sellossa huonosti pukeutuviin nuoriin, miksi se antaa syyn mollata Converseja käyttäviä aikuisia?

Italialaisten suosimaan nahkakenkätyyliin meillä Suomessa tuskin ikinä täysin mennään, eikä minusta oikein ole syytäkään. Itse tykkään italialaisista laadukkaista nahkakengistä, samoin mieheni, mutta on hienoa, että välillä voi käyttää muutakin. Esim. niitä converseja. Suomalaisessa tyylissä on hienoa se, että ollaan persoonallisia, eikä kaikki samasta puusta veistettyjä, kuten esim. Ruotsissa. (lisäksi etelä-eurooppalaisia nahkapohjaisia kenkiä ei voi käyttää sateella tai ainakin niihin täytyy käydä suutarilla laittamassa pohjat. Suomen oloihin ei kovin käytännöllistä).

Mistäs muuten löydät tyylikkäitä ja hyvännäköisiä kotimaisia kenkiä, kun niitä ilmoitat käyttäväsi? Itselle ei tule äkkiseltään mieleen kuin Tarsala ja Palmroth, mutta ei ihan pelkästään niillä taida selvitä ja niidenkin ulkonäöstä voi olla montaa mieltä.. Ja vähän muutenkin epäilen...

Vierailija
34/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?

Vierailija
35/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäiset niitä kai lähinnä käyttää. En muista, että olisin nähnyt kenelläkään aikuisella sellaisia, ainakaan yli kolmekymppisillä.

Vierailija
36/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla omansa

Vierailija
37/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lapsella (3) on yksi pari sopivia. Lisäksi jemmassa odottelee muutama ei-nyt-sopiva pari.

Äidillä kaksi paria, isällä yksi.

Vierailija
38/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä tytöllä kahdet,valkoset matalavartiset ja keltaiset varrelliset ja toisella yhdet lilat. poitsulla ja mulla ei olekkaan. Just nakkasin omat vaaleenpunaset conssit roskiin.

Vierailija
39/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs muuten löydät tyylikkäitä ja hyvännäköisiä kotimaisia kenkiä, kun niitä ilmoitat käyttäväsi? Itselle ei tule äkkiseltään mieleen kuin Tarsala ja Palmroth, mutta ei ihan pelkästään niillä taida selvitä ja niidenkin ulkonäöstä voi olla montaa mieltä.. Ja vähän muutenkin epäilen...

En minä tuosta keksi, missä siinä lukee että käytän kotimaisia kenkiä. Talvisaappaat on kotimaiset kalliit nahkasaappaat, kumisaappaina on Nokialaiset, mutta muuten kenkäni näyttävät olevan ulkomaisia. Ehkä yhtenä syynä on, että hyviä merkkikenkiäkin saa ulkomailla yleensä edullisemmin ja kotimaiset ovat siellä heikommin edustettuina. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kotimaisissakin kengissä on ihan tyylikkäitä ja hyviä yksilöitä.

Vierailija
40/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemmin rahaa satsata. Korkkareita saa halpahallistakin. Ja samalla voi ostaa "nätin" rimpusemekon alesta kympillä. Tosi nättiä bulgariatyyliin.