Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittiin väärät kummit lapsillemme.

Vierailija
27.06.2012 |

Kummeja ei kiinnosta lapsemme ollenkaan.

Nytkin on tytön synttärit tulossa ja kaikki 4 kummia ilmoitti, että ei ole tulossa. Ainoastaan yhdellä on hyvä syy tähän. Muita ei vain kiinnosta.(kysyin asiaa suoraan)

Kummeja ovat mieheni sisko ja hänen miehensä, minun siskoni sekä minun ja mieheni yhteinen kaveri.

Ja nyt joku keksii varmasti kommentoida, että meitä kiinnostaa vaan kalliit lahjat.

Se ei pidä paikkaansa.

Minusta kummius ei ole sitä, että kannetaan sylikaupalla kalliita lahjoja muiden penskoille vaan sitä että oltaisiin mukana lapsen elämässä edes jollain tasolla.

Viimeeksi lapset ovat tavanneet kummeja noin vuosi sitten.

Ollaan pyydetty heitä käymään ja kysytty voitaisiinko me tulla heille.

Aina keksivät jonkun tekosyyn miksi ei voida nähdä.

Minua surettaa lapsien puolesta.

Vauvavuosina kummit kävivät ahkerasti kylässä ja pitivät aktiivisesti yhteyttä.

Ainakin tiedetään, että ei heitä pyydetä seuraavan lapsen kummeiksi.

Ärsyttää. jos heitä ei kiinnosta niin olisivat sitten kieltäytyneet, kun heitä pyydettiin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin aloituksesta, että kummeja ovat juuri ne setä ja täti. Ihmettelisin kyllä, jos siskoni ei haluaisi nähdä lapsiani, vaikkei mikään kummi olekaan...

Vierailija
42/44 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on siis muitakin setiä ja tätejä, jotka ovat läheisiä? Hyvä niin. Ei ihmisiä voi pakottaa sosiaalisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieheni kanssa kummeja vanhan naapurin lapselle. Emme ole olleet edes ristiäisissä vaan pennun äiti ilmoitti nimemme papille. Mieheni ei edes tunne perhettä, olin itse vain äitituttu hiekkalaatikolta. Saimme kummikirjan ja annoimme sitten kakaralle lusikan, kalliin ja kaiverretun. Olemme muuttaneet pois ja emmekä ole olleet missään tekemisissä tämän pennun tai hänen äitinsä kanssa saati, isän ja sisarusten. Kummia ei voi kirkonkirjoista poistaa, joten siellä olemme vaikkemme halua. Lapsen äidillä oli mielenterveysongelmia ja siksi kaiketi ilmoitti meidät, en muuten ymmärrä. Emme olleet ainoita kummeja, joten ihan hyvillä mielin olemme tehneet sel keän pesäeron heistä. Oksettaa koko pentu perheineen!! YÖK!!!

Niin siis mitä tämä lapsi on teille tehnyt? Hänkö sieltä kehdosta teitä kummeikseen ehdotti?

Vierailija
44/44 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siskollasi oli pätevä syy olla poissa.

Muut ovat vain epäkohteliaita paskiaisia.

Piti lukea ap:n aloitus toisen kerran. Missä kohtaa muka käy ilmi, että se on juuri sisko jolla oli hyvä syy olla pois? Ja missä kohtaa nämä syyt kerrotaan?