Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi V mikä moka mulle kävi..!

Vierailija
27.06.2012 |

Nyt suoraan sanottuna vituttaa. Mulle tuli eilen viesti numerosta, jota mulla ei ollut tallennettuna. Viestissä kysyttiin ihan kuulumisia vaan ja lopussa oli lähettäjän nimi. Ajattelin, että kyseessä on eräs ystävä, jonka kanssa on fbssa joskus paljon juteltu, mutta mulla ei ole hänen numeroa puhelimessani.

Vastasin viestiin ja sieltä tuli aina vastaus. Kerroin myös melko henkilökohtaisia asioita, koska olen aiemminkin luhunut sen henkilön kanssa sellaisia juttuja, mutta vain fbssa. Jossain vaiheessa aloin ihmetellä jotakin juttua, mikä sieltä taas sitten tuli viestinä puhelimeen.

No siinä vaiheessa sitten vasta minä idiootti laitoin numerotiedusteluun ko numeron, ja sieltäpä tuli vallan hauska vastaus... kyseessä on monen vuoden takaa eräs mies, joka stalkkasi mua ja tuli joskus jopa työpaikalleni mua ahdistelemaan. Samanniminen kuin se keneksi häntä luulin. VOI HITTO!

Ja nyt se kuvittelee, että mua kiinnostaa sen jutut ja voi helvetti kun mua ei kiinnosta... En kuitenkaan kehtaa sille sanoa mitään, enkä oikeastaan edes halua, koska tuli puhuttua niitä henk.koht asioita jonkin verran, ja luulen, että se mies on ehkä vähän pipipää.

Aikoinaan tutustuttiin harrastuksen kautta ja se on kyllä komea mies, mutta oikeesti sillä varmaan vippaa päässä. Silloinkin hän eli avoliitossa ja siltikin rupesi mua ahdistelemaan.

Kiitos kun sain jakaa tämän asian kanssanne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän