Käräytänkö pettäjän?
Tuttu mies pettää raskaana olevaa avovaimoaan. Vaimo on reissussa toista viikkoa ja mies on asunut koko ajan toisen naisen luona. Avovaimo ei todellakaan tiedä.
Käräytänkö miehen? Miten? Asian tekee hieman monimutkaiseksi se, että olen ainoa joka tästä asiasta tietää ja mies vannotti minua pitämään turpani kiinni.
Kommentit (17)
Pettäminen on pahempaa luottamuksen pettämistä kuin se, että sinä kerrot asian jonka lupasit pitää itselläsi.
Mun mies on pettänyt mua. Jäi kiinni muuta kautta, mutta pahinta olisi ollut, jos mun ystävä tai tuttava ei olis kertonut vaikka olis tiennyt. En haluais enää olla sellaisen ystävä.
Pettäminen satuttaa aina, mutta mieluummin kuulen siitä aikaisemmin kuin myöhemmin.
Naisen on saatava rietää totuus jo oman ja vauvan terveyden takia! Ties mitä tauteja tollanen pettävä ukko tuo kotiin.
Mä en voi käsittääö tollasia "ei kuulu sulle" kommentit! Mua on petetty aikoinaan 5v. ja olisin todellakin halunnut tietää heti,etten olisi tuhlannut aikaani luuseeriin.
Miehet suojelevat aina toisiaan, ja tämä mahdollistaa pitkäaikaisen pettämisen. Mieti itse, haluaisitko tietää, ja toimi sitten sen mukaan.
Minä olen kerran keronut suuren kaveripiirin ainoalla, sille petetylle, kuinka tilanne on. Kaikki äijät tiesi, kaikkien vaimot tiesi, miehet olivat vannottaneet vaimonsa olemaan asiasta hiljaa. Minä en suostunut ja olen edelleen ratkaisuni takana.
Ilmiselsvästi myös miehesi tietää. Vai tarkoititko että se pettäjämies tietää sun tietävän.
Asian tekee hieman monimutkaiseksi se, että olen ainoa joka tästä asiasta tietää ja mies vannotti minua pitämään turpani kiinni.
Mä käräytin juuri parhaan kaverini miehelleen. Kaverini on nainut kännireissuillaan ties millaisia hampuuseja, taisi olla yksi somalikin joukossa :( Mies muutti seuraavana päivänä ja suhde loppui siihen. Kannattaa todellakin kertoa!!
Musta olis kauheaa jos mies pettäs ja kaverini tietäisi eikä kertoisi.
Mä en ainakaan haluaisi perustaa perhettä pettäjän kanssa. Jos ei voi pysyä uskollisena niin sitten pitää etsiä se vapaasuhde, mutta ei toimia toisen selän takana.
Mä käräytin juuri parhaan kaverini miehelleen. Kaverini on nainut kännireissuillaan ties millaisia hampuuseja, taisi olla yksi somalikin joukossa :( Mies muutti seuraavana päivänä ja suhde loppui siihen. Kannattaa todellakin kertoa!!
Onneks mun bestis on sellainen kehen voi AINA luottaa, oli asia mikä tahansa.
Olen reilu ja rehellinen, vitutti vaan katsoa sen touhuja, itse asiassa minä en halua olla tuollaisen ihmisen kanssa missään tekemisissäkään. Tuli hyvä olo kun sain olla rehellinen ja bestikseni mies on kiitellyt minua monta kertaa. Hän seurustelee nyt venäläisen naisen kanssa, sanoi, että suomalaista ei enää koskaan huoli.
mutta kun itselle selvisi miehen pettäneen pitkään ja kaverini tienneen, niin nyt sanon toisin. Ei tuntunut kivalta. Ei todella. Eli naisella on oikeus tietää millaisen kusipään kanssa on tekemisissä. Jostakin kännipanosta en menisi kertomaan, mutta pitkäaikainen pettäminen on eri asia.
Jos kaverini olisi kertonut minulle pettämisestä, en tiedä miten olisin reagoinut. Nyt siis sain itse asian selville vahingossa. Asia olisi ollut minulle varmasti erittäin vaikea ottaa vastaan ja olisin saattanut syyttää ystäväänikin. Ainakin hetken, toivuttuani uutisesta.
Eli tässä ap:n tapauksessa mies saa siis jatkaa pettämistään? Selvä!
vaimollekin parempi tietää hyvissä ajoin eikä keskellä vauva-arkea. Ehtii vielä järjestää omat asiansa ennen lapsen tuloa.
Saat varmaan tuon miehen vihat niskoillesi, mutta tekisit kuitenkin oikein, joten ainakin omatuntosi on puhdas (mies itse on sössinyt omat asiansa, kertominen ei asioita sotke sen enempää mutta on reilua kaikkia osapuolia ajatellen). Jos itse olisin tuo petetty avokki niin olisin sinulle ikuisesti kiitollinen, että olet kertonut!
Jos ystäväni pettää en käräytä, jos hänen poikaystävä pettäisi niin käräyttäisin. Eli siis ystävälle kuuluu olla lojaali.
Nainen on raskaana ja sillä pitää olla oikeus tietää asiasta ennen kuin lapsi syntyy. Jotta voi halutessaan lähteä suhteesta pois.
Mun ex petti mua raskaana ollessani ja lapsen syntymän jälkeen. Sain tietää siitä kun lapsi oli noin 4-5kk ikäinen. Ero tuli. Olisin halunnut tietää jo raskausaikana niin olisin voinut sillon jo erota ja olisi ollut paljon helpompaa kaikille. Lisäkasi vihaan edelleenkin läheisiä jotka asiasta tiesivät mutteivät kertoneet mulle. En halua olla heidän kanssaan missään telkemisissä. Olisin arvostanut todella paljon jos asia olisi tuotu heti julki eikä salailtu multa sen takia kun olen raskaana ja kaikki.
Jotkut parithan voivat päästä tällaisen yli ja jatkaa yhteiseloakin mutta kyllä on oikeus aina tietää vaikka olisi kuinka kipeä ja vaikea asia.
se nainen on ystäväsi, käräytät. Ole lojaali ystävällesi, älä sen miehelle.
Vai mistä tiedät?
Nyt sinun pitää päättää, kummalle olet lojaali. Vastaukseni kysymyksessi on, että tottakai käräytät.
aikuinen tietää mitä tekee, eikä sinun tehtäväsi ole toimia totuuden torvena!