Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tämä penis ''riittävä'' ?

Vierailija
27.06.2012 |

Olen parikymppinen mies, takana pitkä ja vastaikään päättynyt seurustelusuhde. Olen harrastanut seksiä vain eksäni kanssa, eikä minulla ole siis muita itsetuntoa kohottavia kokemuksia. Paineita on koosta, ilman ajatusta, että se naisille oikeasti riittäisi, en pysty harrastamaan seksiä, koska en kiihotu. En tiedä mistä johtuu ajatus siitä, että omaan pienen peniksen, olen kuitenkin muuten urheilullinen ja hyvännäköinen. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :) Käteen se tulee jäämäänkin, jos lyttäystä urakalla satelee :D

Pituus: 16cm

Leveys: 4,5cm

Ympärysmitta: ~14?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi haet täältä tukea itsetunnollesi? Paikasta missä tunnetusti saat vain mikropenis kommennteja mittoihisi.

Riittävä kapistus ja ei muuta kuin naista hakemaan.

Luonne se tärkein on. Ei munan koko.

Vierailija
2/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit, mitkä ovat rehellisesti kirjoitettuja, pystyy kyllä poimimaan ;) Sitä paitsi, ei taida sellaista yleisfoorumia ollakkaan, missä 16cm ei joillekin olisi mikro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit, mitkä ovat rehellisesti kirjoitettuja, pystyy kyllä poimimaan ;) Sitä paitsi, ei taida sellaista yleisfoorumia ollakkaan, missä 16cm ei joillekin olisi mikro.

Mutta kaikilla palsta- ja av-mammoilla onkin sellaiset miehet joilla on vähintään 20 cm ja halkaisija vähintään 7 cm. Palstafakta.

Vierailija
4/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Minulla on just samanlainen. Kolme hienoa lasta ja puoliso, jonka kanssa seksiä harrastetaan oikeastaan joka päivä ja joka viikko on päiviä, jolloin paneskellaan useammankin kerran. Orkkuja tulee meille molemmille 9 kertaa 10:stä ja vaikka joskus orkku olisi loiva niin ei haittaa - panohaluja riittää molemmilla! Seksi on vain parantunut vanhetessa ja muistan kyllä itsekin miettineeni kullini kokoa nuorena miehenä. Onhan niitä jättikullejakin, mutta keskimääräinen suomalaismiehen peli on 13 - 15 cm. Sulla on ihan hyvä peli, joka kaipaa vain rohkeaa mieltä, jolla lähestyt naisia ja löydät omasi. Ainakin itselleni parasta on ollut löytää oma rakastamani nainen, jota en ujostele ja jonka kanssa ei ole mitään estoja. Silloin se vain on parasta... Onnea ja rohkeutta matkaan nuori mies!

-M46-

Vierailija
5/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
6/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus: 16cm

Leveys: 4,5cm

Ympärysmitta: ~14?

Itselläni on pari senttiä pidempi ja vähän paksumpi. Mutta täysin turha kadehtia, sillä vaimoni ei halua seksiä kanssani.

Mikäli saat seksiä, niin nauti siitä täysin sydämin - ja unohda kalusi koosta huolehtiminen, sillä se on täysin riittävä, jos kumppanisi haluaa sen suuhunsa ja sisäänsä.

Vierailija
7/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Nainen

Vierailija
8/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, kommentoi?

9/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva, liian iso nimittäin sattuu.

Vierailija
10/10 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkean kokoinen.

Eihän tuolla kukaan kostu ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi