Kellään kokemuksia Lahden eläinklinikka Colibrista?
Olisi vähän kiire, hamsterilla kasvain, pitäisi viedä eläinlääkärille pikimmiten, mutta tilillä ei ole yhtään rahaa! Ei myöskään käteistä, rahaa tulee vasta ensikuun puolessa välissä.
Tarkastusmaksut + mahdolliset toimenpidemaksut vaihtelevat jyrsijällä kuulemma 60-120€, onko tuota mahdollista saada laskulla? :(
En ikimaailmassa halua päätyä siihen tilanteeseen, että joudun lopettamaan lemmikkini itse, koska minulla ei ole rahaa eläinlääkäriin..
Kommentit (2)
Huomasin tämän, kun jouduin viemään oman kissani nukutettavaksi. Soita sinne eläinlääkäriin ja kysy hinta. Jos sinulle on tulossa tili puolessa väliä kuuta, niin ehdottaisin jopa niinkin "huonoa" ratkaisua kuin että otat pikavipin. Luulisi, että lopetus noin pienellä eläimellä on jotain 50-100 euron välillä.
Ei riitä tuo sun hintahaarukkas jos tarkastavat, tekevät jotain toimenpiteitä/lopettavat, voi mennä lähemmäs kahtasataa euroa.
Ja ei, ei voi maksaa laskulla. Kannattaa melkein pyytää jotain tuttavaa lopettamaan?
Lahdessa on tilastollisesti Suomen kalleimmat eläinlääkärit. Itse ajaisin mieluummin esim. Nastolaan