Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppaa...

Vierailija
27.06.2012 |

Onko kukaan muu joskus jäänyt koukkuun kimppaan jossa on osallisena useampi mies kuin yksi tai kaksi? Itse pääsin kokeilemaan useampaa pikku humalassa ja huomasin pitäväni siitä. Olla kaiken huomion keskipisteenä. Mitään ei siis tapahtunut väkisin ja anaalikin oli jo ennestään tuttua. Nyt vain sain enemmän. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

N31

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kaivataan;). Miten pääsit tilanteeseen?

Vierailija
2/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tajuttoman hyvältä se naisesta tuntuu, kun toinen kalu on pillussa ja toinen alkaa hitaasti työntyä kannaksen toiselta puolen sisään. Tekisi mieli mukaan tämmöiseen. ;)

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneella viikolla olin moottoripyöräreissulla mieheni ja yhden hänen kaverinsa kanssa, ja pysähdyimme yöksi Kuopioon. Hotelli oli sählännyt huonevaraukset, ja meille ei ollut enää huonetta. Respan täti sai järjestettyä meille yhden superior huoneen lisävuoteella ja alensi korvaukseksi hintaa. Oli pakko tyytyä siihen koska koko kaupungin kaikki hotellit oli viinijuhlien takia täynnä. Mieheni ja minä nukuimme sängyssä ja mieheni kaveri lisävuoteella. Kun rupesimme nukkumaan, minua alkoi hirveästi panettaa. Mieheni syttyi kans ajatukselle välittämättä kaverin läsnä olosta. Huomasin siinä aika nopeasti että pilluni nähdessään alkoi lisävuoteellakin stondis olla parhaimmillaan. Ei tarvinnut kaveria kahdesti pyytää mukaan. Sinä yönä emme sitten tarvinneetkaan lisävuodetta.

Reissumme kesti vielä useamman yön, eikä me enää sen yön jälkeen tarvittu kahta huonetta. Päivällä miehet ajeli moottoripyörillä ja illalla sitten minulla. Onneksi olin kyytiläisenä mukana ja matkustajan satula on aika leveä ja pehmeä. Vaikka siitäkin huolimatta kotipihaan päästyä oli kyllä peppu ja pimppi aika hellänä.

N29

Vierailija
4/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olis ollut kyytiläisenä mukana, niin olisko pojat ajellu yksinään vai kimpassa :)

Vierailija
5/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin reikiin yhtäaikaa? Minua on alkanut himottamaan ihan mielettömästi päästä jonkun pariskunnan kolmanneksi ja itse pilluun ja toinen tulisi naisen pyllyyn samaanaikaan. Olen ihan hetero, mutta nyt ikääntyneenä en enää ujostele ja uutena kokemuksena ryhmäseksi houkuttaa, kun vaan pääsisi joskus mukaan hyvään kimppaan ja tyytyisin pelkkään pimppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi