Ihmiset voivat pahoin kaupungeissa
Miettikääpä, kuinka moni tänäkin vuonna tapahtuneista perhesurmista on tapahtunut kaupungeissa ja etenkin pääkaupunkiseudulla.
Kyllä, asuuhan siellä paljon väkeä, mutta on Suomessa muitakin suuria kaupunkeja.
Kommentit (25)
jotka ovat maalta kotoisin ja ovat pakosti joutuneet muuttamaan kotiseudultaan työn perässä kaupunkiin. Sen sijaan en usko että yksikään syntyperäinen stadilainen voisi sen takia pahoin että sattuu asumaan Helsingissä, koska tää on koti.
jotka ovat erittäin onnellisia kaupungissa eivätkä haikaile maaseutuelämän perään. Päin vastoin, koin elämäni ensimmäiset 19 vuotta todella ahdistavina pienen maaseutupitäjän ummehtuneen ja kyttäilevät ilmapiirin vuoksi.
En kyllä tunne laajasta tuttavapiiristäni ketään, joka ei olisi onnellinen elämäänsä kaupungissa tai ympäryskunnassa lähellä isoa kaupunkia.
mutta jos maaseutupitäjässä asuisin (kokemusta on, aikuisiältä), voisin luultavasti pahoin.
kaupungissa. Muutin Helsingistä pois muutaman vuoden asumisen jälkeen ja nyt olen onnellinen.
Voimme hyvin maalla, vaikka tämä ei niin trendikästä olekaan.
nin kuin esim. Jokelan ja Kauhajoen kouluammuskelut ja perhesurmat Tyrnävällä ja Kouvolassa (noh, Kouvola on kyllä pieni kaupunki ja Tuusula lähellä pk-seutua oleva kunta mutta kuitenkin).
Minusta lähes kaikki paha asuu kehä kolmosen sisäpuolella. Minun kaksi tuttavaa asuu siellä ja kumpikin on sekasin kuin seinäkellot. Tuntuu että mikä ihme saa jonku asumaan siellä. Itse olisin ennemmin rahaton ja työtön mitä menisin sinne.