Minäkin olen narsisti. Kysyttävää?
Olen terapiassa ja opettelen hitaasti parantumista, käyn läpi käyttäytymismallejani ja yritän nähdä, tiedostaa, TUNTEA, mitä kaikkea väärää ja pahaa olen muille ihmisille tehnyt. Voin nyt yrittää hieman valottaa ajatuksia ja motiiveja narsistisen henkilön taustalla, rehellisesti ja kaunistelematta, jos jollakulla on jotakin kysyttävää. Pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (37)
vauvakuumeeni mentyä ohitse. Joten en tiennyt että tällaisia ketjuja on aloitettu ennenkin. Diagnoosini on tehty päiväsairaalatutkimuksen aikana.
on kankea ja jäykkä: lyhyt lause ja piste. Lyhyt lause piste. Lyhyt lause ja piste. Et vaikuta ilmaisusi puolesta kovin älykkäältä, pikemminkin älyllisesti kankealta ja jumittavalta. oletko varma, ettet ole se tyyppi, joka aloitti "käsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä" -tyyppi? Kirjoitat ihan samalla tavalla. joka tapauksessa ilmaisusi viittaa enemmän kömpelyyteen sosiaalisissa tilanteissa kuin kykyyn manipuloida tilanteita.
Joten-sanalla ei aloiteta virkettä päälausetyyppisesti. Sillä aloitetaan sivulause. Tuo kömpelö kieliopillinen virhe viittaa myös osaltaan siihen, ettet ole älykäs vaan ihan normi tapaus. Sanalla sanoen: sä et oikein vakuuta.
jos on, niin mä oon nero
Se on noin 16 %:lla ihmisistä ja luokitellaan korkeaksi. Afrikassa ei käytännössä yhdelläkään ihmisellä ole noin korkeaa osamäärää.
Tiedostan tämän hetkittäin. Anteeksi olen pyytänyt, mutta käytän sitä ehä enemmän manipuloimiseen kuin että olisin oikeasti pahoillani.
Olen pelannut ihmissuhteita kuin pelejä.
ja se on 118. En vain näe sitä RELEVANTIKSI TIEDOKSI keskustelun kannalta. Jatkossa en kommentoi provokatorisiin yrityksiisi häiritä keskustelua.
t: äo 121
ehkä juuri siksi et vakuuta :D
on kankea ja jäykkä: lyhyt lause ja piste. Lyhyt lause piste. Lyhyt lause ja piste. Et vaikuta ilmaisusi puolesta kovin älykkäältä, pikemminkin älyllisesti kankealta ja jumittavalta. oletko varma, ettet ole se tyyppi, joka aloitti "käsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä" -tyyppi? Kirjoitat ihan samalla tavalla. joka tapauksessa ilmaisusi viittaa enemmän kömpelyyteen sosiaalisissa tilanteissa kuin kykyyn manipuloida tilanteita.
Joten-sanalla ei aloiteta virkettä päälausetyyppisesti. Sillä aloitetaan sivulause. Tuo kömpelö kieliopillinen virhe viittaa myös osaltaan siihen, ettet ole älykäs vaan ihan normi tapaus. Sanalla sanoen: sä et oikein vakuuta.
kaikki narsistit olekaan mitään huippuälykkäitä yritysjohtajia? Ei mielenterveysongelma määritä koko persoonallisuutta..118 äo on kyllä tavallista korkeampi, vaikka ei huippuälykäs olekaan. Mutta eihän se äo:kaan kaikkea kerro, Katariina Sourillakin on neron äo ja odottelen vielä hänen neroutensa näkymistä käytännössä.
että sivulauseet erotetaan pilkulla, mutta en näe mitään syytä siihen, että kielioppisääntöjä pitäisi noudattaa hömppäkeskustelupalstoilla joka ikisen pilkun ja puolipisteen mukaan.
vauvakuumeeni mentyä ohitse. Joten en tiennyt että tällaisia ketjuja on aloitettu ennenkin. Diagnoosini on tehty päiväsairaalatutkimuksen aikana.
Ei ole kysyttävää aloittajalta; on niin puhkikaluttu aihealue.
mun miesystävän ex....onko kiva kiusata exää?
aivan hyvin toimeen tällä vaatimattomalla korkeaa älykkyyttä osoittavalla 118:kin. Koska haluatte takertua typeriin pilkkusäänöihinne, älykkyysosamäärään ja muihin sellaisiin epäolennaisiin seikkoihin, unohdetaan koko keskustelu, en edes katso tähän ketjuun enää.
tarkoitin tuolla syöpäkysymyksellä sitä, että mitä ajattelisit sairastumisestasi ja miten lähipiiri saisi sen tuta. Siis nousisiko sinussa viha, että juuri sinulle osui tällainen epäoikeudenmukaisuus? Vaipuisitko itsesääliin vai olisitko taistelutahtoa täynnä? Toimisitko niin, että kaikilla muillakin olisi mahdollisiman kurjaa?
että sivulauseet erotetaan pilkulla, mutta en näe mitään syytä siihen, että kielioppisääntöjä pitäisi noudattaa hömppäkeskustelupalstoilla joka ikisen pilkun ja puolipisteen mukaan.
...ja joka osaa manipuoloida keskuseluja mutta ei itse sorru manipuloitavaksi :D :D :D
ihminen uskot oikeasti olevasi?
Oletko elämässäsi menestynyt?
aivan hyvin toimeen tällä vaatimattomalla korkeaa älykkyyttä osoittavalla 118:kin. Koska haluatte takertua typeriin pilkkusäänöihinne, älykkyysosamäärään ja muihin sellaisiin epäolennaisiin seikkoihin, unohdetaan koko keskustelu, en edes katso tähän ketjuun enää.
Narsisti pyörittää muita, ei niin, että muut pyörittävät narsistia :D : D :D
suhde sulla on äitiisi? Mistä luulet narsistimismisi johtuvan?
Tietääkseni narsistit juurikin omaavat korkeamman ÄO:n, siksipä minuakin kiinnostaisi sinun. Ja tuosta diagnoosista, kun itsellä ei ole mielenterveydellisiä ongelmia eikä terapiaistuntoja takana, niin kiinnostaisi tietää miten tuollaiseen diagnoosiin päädytään. Lisäksi aloituksessa sanoit vastailevasi kysymyksiin mutta sitten kun niitä kysytään ei vastauksia tulekaan? Millaisia kysymyksiä haluat, jotta vastailet :)
vaan narsisteja on sekä "tyhmyä että älykkäitä". Ihan kuten muitakin ihmisiä.
älykästä sosiaalista lahjakkuutta joka narskuilla on :D Tervemenoa!!! :D :D
riippuu epäonnistumisesta. Usein syyn saavat muut niskoilleen, oli se oikeutettua tai ei. Syytän myös itseäni mutta sisäisesti. Minun on vaikea myöntää epäonnistuneeni, kenellekään.
Syöpään sairastuminen...vaikea kysymys. Todennäköisesti pyrkisin näkemään ne paikat jotka olen halunnut nähdä ja tekemään asiat joita olen halunnut tehdä.