Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin olen narsisti. Kysyttävää?

Vierailija
26.06.2012 |

Olen terapiassa ja opettelen hitaasti parantumista, käyn läpi käyttäytymismallejani ja yritän nähdä, tiedostaa, TUNTEA, mitä kaikkea väärää ja pahaa olen muille ihmisille tehnyt. Voin nyt yrittää hieman valottaa ajatuksia ja motiiveja narsistisen henkilön taustalla, rehellisesti ja kaunistelematta, jos jollakulla on jotakin kysyttävää. Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytitkö jonkin lomakkeen ja sait tämän tulokseksi vai totesiko terapeutti x.:nnellä kerralla, että olet narsisti?

Vierailija
2/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota narsistien puoluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärelevantteja kysymyksiä. En mielelläni tuhlaa aikaani puhumalla sellaisista, sillä haluan keskustella yleisesti motiiveista, tunteista ja ajatuksista narsistisen käyttäytymisen takana. Ketään ei hyödytä tietää, miten juuri minun diagnoosini tehtiin. Kyseessä oli kuitenkin pidempiaikainen hoitosuhde.

Vierailija
4/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe kovin hyödyllisenä tietona tätäkään keskustelun kannalta.

Vierailija
5/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä terapa toiminut

Vierailija
6/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa on hedelmätöntä, sillä hän määrää, mikä on tärkeätä ja relevanttia.

kandeiskohan vaihtaa terapeuttia?

Vierailija
7/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmissuhteisiin liittyviä. Narsistinen häiriöni tulee esiin lähipiirissä ja läheisetn ihmisten kanssa, kauempaa katsovat pitävät minua yleisesti viehättävänä ja hyvänä tyyppinä.

Vierailija
8/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärelevantteja kysymyksiä. En mielelläni tuhlaa aikaani puhumalla sellaisista, sillä haluan keskustella yleisesti motiiveista, tunteista ja ajatuksista narsistisen käyttäytymisen takana. Ketään ei hyödytä tietää, miten juuri minun diagnoosini tehtiin. Kyseessä oli kuitenkin pidempiaikainen hoitosuhde.

wanna-be-narsisti.

Tajuathan narsisti sillä älykkydelläsi, että täällä on ollut lähiakoina niin paljon wannabenarsuja tai puhe niistä, että on tosi tärkeää todistaa pätevästi kerrankin, että on itse jotain muuta.

KAIKKIA siis erittäin paljon hyödyttää tieto siitä, että sinut on pätevästi todettu narsistiksi. Jos et voi sitä todistaa, niin päädyt tuohon wanna-be-kategoriaan

Vierailija
9/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ketään hyödyttäisi kuulla miten juuri minä olen diagnoosin saanut.

Vierailija
10/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistut? Entä jos sairastuisit vakavasti (esim. syöpään), mikä olisi asenteesi?

Vierailija
11/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamääräni on korkea, mutta en näe kovin hyödyllisenä tietona tätäkään keskustelun kannalta.

JOKAINEN joka tietää omaavansa korkean äo:n, kertoo sen.

Et siis itse tiedä osamäärääsi, muuten olisit sen sanonut :D :D

Mutta toki tiedät että olet älykäs, koska tilastollisesti jokainen luulee itseään älykkäämmäksi kuin mitä oikeasti on. Tämä luulo on puolestaan keskinkertaisen älykkyyden merkki, ei oikean älykkyyden merkki.

Vierailija
12/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumeeni mentyä ohitse. Joten en tiennyt että tällaisia ketjuja on aloitettu ennenkin. Diagnoosini on tehty päiväsairaalatutkimuksen aikana.

Vierailija
13/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ota miestä tai tee lapsia, jos niitä ei vielä ole?

Vierailija
14/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on 118. En vain näe sitä RELEVANTIKSI TIEDOKSI keskustelun kannalta. Jatkossa en kommentoi provokatorisiin yrityksiisi häiritä keskustelua.

Vierailija
15/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, oletko pyytänyt anteeksi?

Vierailija
16/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit hoitoon? Onko sinulla oikeita tunteita vai saatko kaikki kiksisi niistä mielikuvista, joissa olet paljon parempi kuin muut?

Vierailija
17/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni narsistit juurikin omaavat korkeamman ÄO:n, siksipä minuakin kiinnostaisi sinun. Ja tuosta diagnoosista, kun itsellä ei ole mielenterveydellisiä ongelmia eikä terapiaistuntoja takana, niin kiinnostaisi tietää miten tuollaiseen diagnoosiin päädytään. Lisäksi aloituksessa sanoit vastailevasi kysymyksiin mutta sitten kun niitä kysytään ei vastauksia tulekaan? Millaisia kysymyksiä haluat, jotta vastailet :)

Vierailija
18/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on, niin mä oon nero

Vierailija
19/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaa ketjun seuraamista. Kiitos. Millaista terapiaa saat?

Vierailija
20/37 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLE, JOILLE ON ANNETTU LUPA KYSYÄ relevanttia.

Viestin arvo ei ole sinun määriteltävissä, vaan meidän kyselijöiden tai sitten sinun olisi pitänyt tehdä lista asioista, joita saa kysyä.

Narsisti ;-) todellakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän