Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattui tilanne töissä että puristin työkaverin hauista

Vierailija
26.06.2012 |

ja nyt en saa sitä pois mun mielestä. Sen hauis oli ku kivi. Se ei ole mikään treenattu jässikkä vaan pikemminki hoikka ja timmi. Uu beibe...

Nyt ei pysty keskittyy töihin ei mihinkään.

Ei ole provo, todellakin jouduin tilanteeseen jossa puristin habasta, pitkä juttu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa :D

Tuntuu jo valmiiksi ritarilta koko mies, habat ja kaik!

Vierailija
2/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, miksi yksi nainen? Tää on miesvaltainen ala ja mä oon "konttorirottana" täällä, hoidan paperihommat. Miehet tekee sen "varsinaisen työn" :)

ap

Vierailija
4/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koklasin mun työkaverin vatsiksia... Oli muuten hyvät! :D Pitäs päästä kokeilemaan lisää.

Vierailija
5/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaisin tilanne oli kun oltiin joulun alla porukalla saunomassa. En sentään saunaan ängennyt, mutta olin pukutiloissa kun miehet tuli sinne pelkkä pyyhe lanteilla pukemaan. Toinen vaihtoehto oli että olisin ollut ulkona palelemassa, koska kyseessä oli kotasauna ja pukeutumistilana oli teltta jossa lämmin kamiina. Menin sinne vain lämmittelemään ja eiköpähän kohta ollut lauma puolialastomia miehiä ympärillä.:D Mun elämä on välillä niin vaikeeta niin vaikeeta!!!

ap

Vierailija
6/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen toiseen jäykkään kohtaan, tiesitkö?

Vierailija
7/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkea.

Itse en menis miesten saunailtaan ainoana naisena.

Vierailija
8/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että. Oon kateellinen sun työpaikasta=D

Vierailija
9/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi miesten saunailtaan, mutta työpaikan saunailtaan menen, vaikka olenkin siellä ainoa nainen.

Joskus paikka on sellainen, että ihan koko illan vieressä istuu vilvoittelemassa joku pyyhkeeseen kääriytynyt mies. Toisinaan sellainen, että ainoa istuskelupaikka on saunan terassilla, missä porukkaa lappaa paljuun ja pois. Toisinaan sellainen, missä on erikseen istuskelualue ja saunojat vilvoittelevat toisessa paikassa.

Hyvin harvoin on epämukavia tilanteita, ja ovathan nuo ukkelit jo vuosien saatossa tulleet tutuiksikin, joten eipä niitä liiemmin tarvitse enää katsella tietääkseen, millainen keho heillä on.

Vierailija
10/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi miesten saunailtaan, mutta työpaikan saunailtaan menen, vaikka olenkin siellä ainoa nainen. Joskus paikka on sellainen, että ihan koko illan vieressä istuu vilvoittelemassa joku pyyhkeeseen kääriytynyt mies. Toisinaan sellainen, että ainoa istuskelupaikka on saunan terassilla, missä porukkaa lappaa paljuun ja pois. Toisinaan sellainen, missä on erikseen istuskelualue ja saunojat vilvoittelevat toisessa paikassa. Hyvin harvoin on epämukavia tilanteita, ja ovathan nuo ukkelit jo vuosien saatossa tulleet tutuiksikin, joten eipä niitä liiemmin tarvitse enää katsella tietääkseen, millainen keho heillä on.

Se tilanne oli sellanen että erikseen ajettiin parilla autolla sinne saunomispaikalle ja se oli tosiaan sellanen kotasauna jonka vieressä oli kamiinalla lämmitetty teltta. Olis tuntunut tyhmältä jäädä jonnekin monen kilometrin päähän oottelemaan kun miehet saunoo sen 2 tuntia. Sinne telttaan menin koska oli tosi kylmä ja pelkäsin tulevani joulun alla kipeeksi taivasalla.

Ja tosiaan oon tuntenut tän porukan monta vuotta, ei siinä mitään pelättävää ollut:)

ap

Vierailija
11/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan kultaisen neuvon! ÄLÄ missään nimessä ala seurustella työkaverin kanssa. Ja vihoviimeinen teko on parit yhdenillan jutut.

Olet koko lopputyöelämäsi työpaikan helpponakki, jakorasia, josta kaikki miehet puhuvat. Muutamassa työpaikassa olen törmännyt näihin naisiin, joista ensimmäinen kerrottava miespuoliselta työkaverilta oli se kenen kaikkien kanssa hän on ollut.

Vierailija
12/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nosti mun ketjua ylös?:D

En pidä itseäni minään jakorasiana. Jos nyt oon yhen kerran puristanut habasta työkaveria (ja vielä niin ettei se tiennyt mun tarkoituksella puristavan), niin ei se musta mitään lutkaa tee. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi aina ajatellaan että nainen antaa ja mies ottaa.

ap

Vierailija
13/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen naimisissa mun pomon kanssa. Saa tehdä mitä vaan työpäivänkin aikana, jee, kivaa!

Vierailija
14/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni habaa? Oli maininnut asiasta, mutta sanoi että joku asiakas puristi.

Vierailija
15/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole vaimoa :D

ap

Vierailija
16/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole vaimoa :D

ap

Mun ukko on nimittäin jäänyt kiinni pettämisestä, oli kertonut ettei ole vaimoa tai tyttöystävää. Ei puhu työpaikallaan perheestään...

Vierailija
17/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tiedän varmaksi ettei ole:) Ja vaikka oliskin niin eihän se mies ole mitään tehny? Auttoi mut vaan alas.

ap

Vierailija
18/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä miten pääsisin lähemmäksi tätä miestä? Ilman että tarttis mennä suoraan päin naamaa töksäyttämään.

ap

Vierailija
19/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sulle vinkkiä!

Vierailija
20/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeille, niin pääset lisää puristelemaan ;)

Onko sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän