Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmas lapsi?

Vierailija
26.06.2012 |

Rohkaiskaa mua tekemään päätös kolmannen lapsen hankkimiseen. Mietin ja mietin ja joka toinen päivä olen sitä mieltä ettei enää ja joka toinen päivä haluan ehdottomasti kolmannen. Mulla on kaksi poikaa pienellä ikäerolla. Mietin välillä että haluanko tosiaan lapsen vai sen tytön, joka puuttuu? Poikani ovat vielä alle kouluikäisiä, joten paljon on heissäkin tekemistä. Vaikeutuuko elämä suunnattomasti kolmannen lapsen myötä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta 33, niin kyllä on aikaa. Itse olen 38v. ja saman asian kanssa painiskelen. Ja meinaan vielä vuoden kuulostella, en halua lasta ns. väkisin vain sen takia, että saisin niitä monta. Nyt nautin näistä kahdesta, 4- ja 6v.

Vierailija
2/4 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat tytön, unohda koko asia. On kuitenkin todennäköisempää että kolmaskin lapsesi on samaa sukupuolta kuin edellisest.

Minkäikäinen itse olet? Onko päätös pakko tehdä nyt vai voisitko ottaa muutaman vuoden aikalisän? Meille on tulossa nyt kolmas lapsi ja oli todella toivottu ja haluttu. Ei tarvinnut tosiaan miettiä halutaanko vai ei. Meilä kakkonenkin menee nyt syksyllä kouluun ja esikoinen menee kolmannelle. Itse en olisi jaksanut kolmatta silloin kun nämä kaksi olivat alle kouluikäisiä molemmat. Nyt tuntuu ihanalta että kolmas on tulossa! Samoin sisarukset odottavat innolla uutta pikkusiskoa tai veljeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, tiedän että se on itse päätettävä. Ehkä ei ole vielä oikea aika, koska en osaa päättää. Olen 33, joten aikaa ei nyt ihan hirveästi ole.

Vierailija
4/4 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisitko lasta yhtä paljon jos tietäisit sen varmasti olevan poika. Kyllä sinä tunnet sen selkeästi, haluatko todella lapsen vai et. Minulla on kaksi lasta; 4v ja 1v enkä todellakaan haluaisi tähän kolmatta. Kahdenkin kanssa on paljon tekemistä ja hengähdystaukoja ei oikeastaan ole. Luulen, että kolmannen lapsen tulo merkitsisi minulle sitä, että kun hommaa olisi enemmän, muut lapset jäisivät huomiotta, olisin itse paljon väsyneempi ja parisuhdekkaan tuskin siitä parantuisi koska yhteistä aikaa olisi entistä vähemmän.

Minusta kaksi lasta on hyvä, henkisen, sosiaalisen ja taloudellisen hyvinvoinnin kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän